Vilniaus rinka

Įsibėgėjus karantinui Lietuvoje pasirodo kūdikių sauskelnių prenumeratos paslauga

Kompanija „Gege“ Lietuvos rinkai šiandien pristato tarptautinę elektroninės prekybos platformą, siūlysiančią vystyklų prenumeratos paslaugą. Anot prekės ženklo „Gege“ įkūrėjų, ši paslauga tampa itin aktuali daugelyje šalių įsibėgėjant karantino režimams.

„Dabar, kai turime vengti viešų vietų ir nevaikščioti po parduotuves be reikalo, o daugelis maistą pristatančių bendrovių turi eilių savaitei ir daugiau į priekį, norime pasiūlyti tėvams sauskelnių prenumeratos paslaugą. Į namus užsisakius bent dėžę sauskelnių, jas pristatysime nemokamai“ – sakė kompanijos atstovas Kaspars Magrin. 

Sauskelnių prenumeratos paslaugą bus galima užsisakyti kelių paspaudimų pagalba – sauskelnės kiekvieną mėnesį bus pristatomos nemokamai, netgi suteikiant pinigų grąžinimo garantiją, jei paslauga ar prekės nepatiks. 

 

Prekės ženklas „Gege“ bendradarbiauja su didžiausiais Europos sauskelnių gamintojais, taip užtikrindamas nenutrūkstamą aukščiausios kokybės, dermatologiškai patikrintų ir patikimų „OEKO-TEX“ sertifikatą turinčių sauskelnių tiekimą.

„Gege“ – partneris neretušuotai, tikrai tėvystei

Kompanijos įkūrėjai patys turi vaikų, todėl supranta iššūkius, su kuriais susiduria tėvai – nemigos naktys, laiko sau stoka, nuolatinės abejonės dėl priimamų sprendimų, o kartais – net įtampa poros santykiuose. Net toks paprastas dalykas kaip sauskelnės sukelia iššūkių – jų nuolat reikia ir pritrūksta pačiu netinkamiausiu metu (neretai – vienuoliktą valandą vakaro), o kur dar rūpestis dėl ištepamų rūbų, kūdikio virškinimo sutrikimų ir pan. 

Sauskelnės dažnai nėra pirma prekė pirkinių sąraše, be to, jos užima daug vietos, tad elektroninė prekyba yra puiki alternatyva. Visą parą prieinamos ir patogios elektroninės prekybos platformos per pastaruosius kelerius metus augo dviženkliais procentais, o pastarojo meto pokyčiai pasaulyje, tikėtina, tik dar labiau paspartins jų plėtrą. 

 

Derindami tiek profesines, tiek tėvystės žinias, „Gege“ komanda siekia tapti patikimu partneriu tėvams, rodantiems tikrą, ne per „rožinį filtrą“ pateiktą tėvystės kelionę – pilną iššūkių, bet nešančią didelį pasitenkinimą.

„Socialinė žiniasklaida sukūrė dirbtinį tėvystės paveikslą su besišypsančiais vaikais, tobulais namais ir laimingais tėvais. Tai sukuria spaudimą naujiems tėvams siekti tobulybės, nors realybė yra visiškai kitokia – dažnas vaikšto su pamėlusiais paakiais po savaičių bemiegių naktų, neturi laiko palįsti po dušu ar net nueiti į tualetą. Mums visa tai puikiai žinoma! Norime palengvinti tėvų gyvenimą bent vienu klausimu – užtikrindami kokybiškų ir saugių sauskelnių pristatymą į namus“ – sakė Kaspars Magrin, vienas iš „Gege“ prekės ženklo įkūrėjų. 

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
1 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button