Po aštuonerių metų partnerystės garsą ir interjerą suvienijęs „Sonos“ ir „Ikea“ projektas „Symfonisk“ traukiasi iš rinkos. Bendrovės oficialiai patvirtino, kad daugiau bendrų produktų nebekurs, o dabartiniai įrenginiai po truputį išnyks iš „Ikea“ parduotuvių lentynų visame pasaulyje.
Ikoniška partnerystė baigėsi tyliai
„Per pastaruosius aštuonerius metus turėjome malonumą glaudžiai bendradarbiauti su „Ikea“ ir didžiuojamės tuo, ką pasiekėme“, – „The Verge“ teigė „Sonos“ atstovė spaudai Erin Pategas.
Nors bendradarbiavimas oficialiai baigtas, „Sonos“ žada ir toliau teikti programinės įrangos atnaujinimus esamiems „Symfonisk“ linijos įrenginiams.
Projektas „Symfonisk“ pasižymėjo tuo, kad siūlė garsiakalbius, kurie ne tik veikė kaip „Sonos“ namų garso sistemos dalis, bet ir atliko interjero detalių funkciją – nuo lentynėlių iki stalo lempų ar paveikslų, skleidžiančių garsą. Be to, šie produktai buvo gerokai pigesni nei tradiciniai „Sonos“ sprendimai, todėl tapo puikia įžanga į visą jų ekosistemą.
Kodėl dabar?
Sprendimas nutraukti bendradarbiavimą sutampa su sunkumais, su kuriais susiduria „Sonos“. Bendrovė netrukus skelbs naujausius ketvirčio rezultatus, kurie atskleis, kaip JAV muitų politika paveikė jų verslą. Praėjusį mėnesį „Sonos“ netgi sumažino dviejų savo populiariausių produktų – „Era 100“ kolonėlės ir „Ray“ garso juostos – kainas, bandydama išjudinti prastėjančią paklausą.
Nepaisant iššūkių, įmonė lieka įsipareigojusi gerinti vartotojų patirtį. Po praėjusių metų nesėkmingo mobiliųjų programėlių atnaujinimo, kuris sukėlė vartotojų pasipiktinimą dėl klaidų ir lėto veikimo, „Sonos“ laikinai vadovaujantis vadovas Tomas Conrad pabrėžė, kad pagrindinis prioritetas – atkurti kokybišką naudotojų patirtį.
Kas laukia „Symfonisk“ naudotojų?
Nors naujų gaminių iš šios linijos nebus, esami „Symfonisk“ garsiakalbiai ir toliau veiks, gaus atnaujinimus ir liks integruota „Sonos“ garso ekosistemos dalis. Jeigu svarstėte įsigyti „Symfonisk“ produktą – dabar tam tinkamas metas, nes sandėliai po truputį tuštėja.
Ši žinia žymi dar vieną posūkį „Sonos“ strategijoje – įmonė neseniai nutraukė ir ilgai kurtą vaizdo leistuvo projektą, siekdama grįžti prie savo pagrindinės kompetencijos – garso technologijų.
„Symfonisk“ buvo vienas iš ryškiausių pavyzdžių, kaip bendradarbiaujant technologijų ir dizaino įmonėms galima sukurti funkcionalius ir estetiškus produktus plačiajai auditorijai. Šios linijos pabaiga palieka nišą rinkoje, tačiau tai taip pat ženklas, kad „Sonos“ ruošiasi permainoms – grįžta prie garso šaknų ir siekia atkurti vartotojų pasitikėjimą.
Parengta pagal TheVerge.com
