Nuo pirmadienio įsigaliojus leidimui veiklą atnaujinti didelėms parduotuvėms, turinčioms atskirą įėjimą iš lauko, „Ikea“ korporatyvinės komunikacijos vadovė Baltijos šalims Renata Dantė sako, kad pagal skaičiavimus vienu metu parduotuvėje galės būti daugiau negu 850 lankytojų.

„Mūsų skaičiavimais, parduotuvėje vienu metu gali būti daugiau negu 850 lankytojų, nes parduotuvės plotas yra daugiau negu 30 tūkst. kv metrų“, – LRT radijui pirmadienį sakė R. Dantė.

„Imsimės visų saugumo reikalavimų ir atsakingai juos vykdysime – (pradedant – ELTA) nuo pirkėjų srautų ir skaičiaus reguliavimo ties įėjimais, bus reguliariai dezinfekuojamos dažniausia liečiamos pirkėjų vietos, turėklai, prekių vežimėliai. Taip pat įrengtos apsauginės sienelės tose vietose, kur darbuotojai ir pirkėjai daugiausia kontaktuoja“, – sakė prekybos tinklo atstovė.

Pasak R. Dantės, karantino metu internetinė prekyba ženkliai augo, tikimasi, kad ir atvėrus parduotuvę dalis pirkėjų ir toliau apsipirks internetu.

„Dalis tikrai toliau apsipirkės internetu, kita dalis, ką matome iš pirkėjų įpročių, norės ateiti į fizinę prekybos vietą ir prieš priimant sprendimą apžiūrėti, paliesti savo norimus baldus ar aksesuarus. Manome, kad fizinės prekybos vietos integruosis į elektroninę prekybą, tai reiškia, kad pirkėjas greičiausiai ateis į parduotuvę apžiūrėti, pasikonsultuoti su specialistais, bet sprendimą pirkti ar patį užsakymo procesą atliks namuose internetu“, – teigė R. Dantė.

Jos teigimu, išsitirti dėl koronaviruso bus siūloma tiesiogiai su pirkėjais kontaktuojantiems darbuotojams.

„Esame identifikavę grupę darbuotojų, kurie tiesiogiai kontaktuoja su pirkėjais, juos aptarnauja ir būtent šiems darbuotojams siūlysime testuotis greitaisiais serologiniais testais. Mūsų turima informacija, mes turėtume patys finansuoti testavimą“, – teigė tinklo atstovė.

Nuo pirmadienio leidžiama veikti parduotuvėms ir paviljonams (išskyrus paviljonų kompleksus su dengtu stogu, esančius turgavietėse), turintiems tiesioginį įėjimą iš lauko klientams arba atskirą įėjimą, kuriuo naudojasi tik tos parduotuvės ar paviljono klientai, ir kioskams.

Šiose prekybos vietose turi būti užtikrinamas 20 kv. metrų prekybos plotas vienam lankytojui.

Kornelija Mykolaitytė (ELTA)

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

1 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist