Vilniaus rinka

Garsi Europos drabužių prekybos platforma „Zalando“ pradės veikti Lietuvoje

Drabužių prekybos internete platforma „Zalando“ ateina į Lietuvos rinką – planuojama, kad šalyje ji pradės veikti šių metų viduryje.

Artimiausiu metu, be Lietuvos, „Zalando“ ketina plėstis į Latviją, Estiją, Kroatiją, Slovakiją, Slovėniją, Vengriją ir Rumuniją, pranešė įmonė.

„Zalando“ yra Europoje pirmaujanti mados ir stiliaus prekybos platforma. 2008 m. Berlyne įkurta įmonė 17 šalių gyvenančius 38 mln. vartotojų aprūpina visomis įmanomomis mados ir stiliaus prekėmis: drabužiais, avalyne, aksesuarais, grožio priemonėmis. „Zalando“ asortimente yra ir visame pasaulyje žinomų prekių ženklų, ir vietinių gamintojų produkcijos.

 

Per metus „Zalando“ klientų skaičius išaugo 25%

Po itin sėkmingų 2020 m., per kuriuos aktyvių „Zalando“ klientų skaičius išaugo 25% iki 38,7 mln., „Zalando“ dėlioja dar ambicingesnius augimo planus ir planuoja, kad iki 2025 m. jos parduotų prekių vertė (GMV) viršys 30 mlrd. eurų. Ilgalaikėje perspektyvoje „Zalando“ tikisi aptarnauti daugiau kaip 10% visos Europos stiliaus ir mados rinkos, kuri šiuo metu vertinama 450 mlrd. Eur.

2020 m. „Zalando“ parduotų prekių vertė sudarė 10,7 mlrd. Eur – 30,4% daugiau nei prieš metus. Augimą lėmė žymiai padidėjęs naujų klientų skaičius ir sėkmingai įgyvendinama „Zalando“ partnerystės su mažesniais prekybininkais programa „Partner Program“. Bendrovės pajamos per tą patį laikotarpį ūgtelėjo 23,1%, iki 8 mlrd. eurų.

„Zalando“ tikisi ir toliau pelningai augti bei uždirbti 350-425 mln. Eur koreguoto veiklos pelno. Bendrovė nestabdys investicijų į logistikos infrastruktūrą ir technologinę platformą, tam 2021 m. planuojama skirti 350-400 mln. eurų.

 

„Tokių metų, kokie buvo 2020-ieji, niekada nesame turėję. Nepaleidome iš akių savo ilgalaikio tikslo tapti pirmuoju vartotojų pasirinkimu madai. Artimiausiu metu ir toliau ketiname augti bei investuoti, visada žvelgdami į ilgalaikę perspektyvą“, – sako Robertas Gentzas, vienas iš „Zalando“ vadovų.

„Zalando“ yra neatsiejama mažmenininkų, drabužių parduotuvių ir mados prekės ženklų skaitmeninės strategijos dalis. Per paskutinį 2020 m. ketvirtį beveik ketvirtadalį (24%) pajamų iš per „Zalando“ parduotų mados prekių sudarė partnerystės programos „Partner Program“ dalyvių pardavimai. Be to, per „Connected Retail“ programą iki 2020 m. pabaigos prie „Zalando“ platformos prisijungė daugiau kaip 2.400 prekybininkų. Šiemet programa toliau sparčiai auga – 2021 m. vasario pabaigos duomenimis, prisijungusių prekybininkų skaičius dabar siekia 3.400.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
15 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Rekomenduojamas VIDEO
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button