Tarptautinės apgyvendinimo užsakymų internetu platformos booking.com klientų aptarnavimo centro Lietuvoje darbuotojų nuo kovo sumažėjo apie 70. Tikėtina, kad jų skaičius iki metų pabaigos sumažės dar bent 25 procentais. 

Portalo rekvizitai.lt duomenimis, kovą centre dirbo apie 370 žmonių, balandžio pabaigoje jų sumažėjo iki 330, o šiuo metu, „Sodros“ duomenimis, įmonėje dirba 302. 

Booking.com centrą Lietuvoje atidarė 2018 metais. Tuomet skelbta, jog per penkerius metus Vilniuje bus įdarbinta iki 900 žmonių.

Rugpjūtį booking.com valdytoja „Booking Holdings“ pranešė, jog dėl koronaviruso krizės poveikio turizmo sektoriui ji priversta atleisti 25 proc. darbuotojų visame pasaulyje.

Pasak bendrovės pranešimo, deramasi su darbuotojų organizacijomis dėl darbo vietų sumažinimo bei kitų priemonių, siekiant apkarpyti išlaidas bei pertvarkyti verslą.

Booking.com turi daugiau kaip 17 tūkst. darbuotojų, iš jų apie 4,25 tūkst. planuojama atleisti nuo  rugsėjo iki metų pabaigos.

„Booking Holdings“ valdo populiarius viešojo apgyvendinimo, skrydžių bilietų, automobilių nuomos rezervavimo ir kitų paslaugų portalus – „Booking“, „Priceline“, „Agoda“, „Cheapflights“, „Rentalcars“, „Momondo“, „Kayak“, „Opentable“ ir kai kuriuos kitus.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

17 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist