Telekomunikacijų bendrovė „Bitė“ savo klientams nuo 2022 metų sausio planuoja didinti kainas. Pokyčiai turėtų paliesti ne tik naujai sudaromas, bet ir jau esamas sutartis, rašo naujienų portalas „15min“. 

Pasak „Bitės“ korporatyvinės komunikacijos vadovo Jauniaus Špakausko, paslaugų kainas bendrovė didins dėl augančios infliacijos, didėjančių technologijų sektoriaus darbuotojų atlyginimų bei investicijų į tinklą.

Nurodoma, kad nuo sausio 1 dienos bendrovės balso ar mobilaus interneto paslaugų plano kaina didės po 1,30 eurų per mėnesį, besinaudojantiems daiktų internetu – po 0,5 euro.

„Bitė“ brangina ir „Mezon“ interneto paslaugų planus. Pasak portalo, klientai tikina sulaukę laiškų, kad nuo kitų metų interneto paslaugų mokestis didėja 1,45 euro.

Ryšių reguliavimo tarnybos atstovų teigimu, Elektroninių ryšių paslaugų teikėjas turi teisę vienašališkai keisti iš anksto su vartotoju aptartas paslaugų teikimo sąlygas, tačiau apie kainų padidinimą privalo  informuoti ne vėliau kaip prieš mėnesį.

„Bitė Lietuva“: dėl rekordinės infliacijo įmonė peržiūrės paslaugų kainas

„Norėdami teikti kokybiškas paslaugas, turime nuolat investuoti. Investicijų reikalauja naujų paslaugų kūrimas ir vystymas, tinklo stabilumo užtikrinimas bei plėtra, naujų technologijų diegimas. Neįprastai išaugę kaštai, kuriuos lėmė bendras kainų augimas Lietuvoje ir pasaulyje, ir mums kelia nemažai iššūkių. Dėl to nuo 2022 m. sausio 1 d. keisime paslaugų plano mokestį“, – sako Pranas Kuisys, „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius.

Keičiamos bus skambučių, mobilaus interneto, televizijos „Go3 | BITĖ“ bei daiktų interneto (išmaniųjų laikrodžių, „ARLO“ ir kt.) paslaugų kainos.

Pasak P. Kuisio, „telekomunikacijų sektorius reikalauja bene daugiausiai investicijų, nes pačios technologijos – greitai sensta. Vien per pastaruosius kelerius metus pirmieji Lietuvoje pristatėme „eSIM“ paslaugą išmaniesiems laikrodžiams, naujos kartos išmaniąją „Go3 | BITĖ“ televiziją, net dvi daiktų interneto technologijas. Taip pat per šį laikotarpį naująja 4G+ technologija atnaujinome daugiau kaip 1,500 bazinių stočių sektorių visoje šalyje.“  

„Kainos pokytis leis visapusiškai gerinti klientams teikiamų paslaugų kokybę, pasiūlyti naujų paslaugų, o ryšio paslaugos Lietuvoje ir toliau išliks bene geriausios ir pigiausios visoje Europoje“, – priduria P. Kuisys.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

12 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist