MadeinVilnius.lt – Vilniaus naujienų dienoraštis
Vilniaus rinka

„Barborai“ gali atsirasti konkurentas – „Rimi“ rengiasi prekiauti internetu

Švedijos „ICA Gruppen“, kuriai Lietuvoje priklauso prekybos tinklas „Rimi“, 2019 m. strateginių prioritetų sąrašo viršuje įrašyta elektroninė prekyba. Parengiamieji „Rimi“ žingsniai rodo, kad kol kas be konkurencijos dirbanti „Vilniaus prekybos“ e. parduotuvė „Barbora“ greitai turės varžovą, rašo Verslo žinios“.

Akcininkams pristatytoje šių metų strategijoje kalbama apie planus plėsti fizinių parduotuvių skaičių ir pradėti prekiauti internetu: iki 2023 m. „Rimi“ parduotuvių Lietuvoje skaičius nuo dabar turimų 58 padidės iki 100, bus paleista e. komercija.

ELTA primena, kad „Vilniaus prekybai“ priklausanti „Barbora“ veiklą pradėjo 2014 m. Šiuo metu internetu užsakytas maisto ir kasdienes prekes bendrovė gali pristatyti daugiau nei milijonui Lietuvos gyventojų Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos regionuose. Pernai balandį įmonė pradėjo veiklą Latvijoje, o pernai spalį – Estijoje.

Rūta Grigolytė (ELTA)

Kraunasi...

Panašūs pranešimai

Dėl investicijų į „Cozy by Siemens arena“ joje padaugėjo renginių

BNS

Nuo 2020 metų – trijų segmentų „Monton“ ženklo parduotuvės

BNS

Renkamės nagų priežiūros studiją: kur sostinėje geriausiai atliekamas manikiūras bei pedikiūras?

Made in Vilnius

Pavežėjimo platforma „Bolt“ pristatinės ir maistą

Donatas Andrijauskas

„Grinda“ apibendrino žiemos sezono rezultatus

Made in Vilnius

VMI skelbia pajamų deklaravimo startą

Donatas Andrijauskas

Šis internetinis portalas naudoja slapukus (angl. cookies), kad pagerintų jūsų naršymo kokybę. Slapukus galite atšaukti bet kada. Sutinku Skaityti daugiau

Privatumo ir slapukų politika