Vilniaus rinka

„Barbora“ sureagavo į skundus – pasiūlė popierinius maišus prekėms

Nuo šiandien „Barboros“ klientai jau gali patys pasirinkti, kokiuose maišeliuose – plastikiniuose ar popieriniuose – pas juos atkeliaus internetu užsakyti maisto produktai. Alternatyvią popieriaus pakuotę pirkėjams pasiūliusi didžiausia Baltijos šalyse elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ pirkėjams taip siekia sumažinti plastiko naudojimą. Kokioje pakuotėje įsigytos prekės pasieks vartotojo namus, pirkėjas galės pats pasirinkti užsakydamas maisto produktus „Barboros“ internetinėje svetainėje arba mobiliąją „Barboros“ programėle.

„Esame išsikėlę tikslą šiais metais plastikinės pakuotės kiekį sumažinti 20%. Siekdami to jau peržiūrėjome procesus ir paskyrėme dedikuotus darbuotojus, prižiūrinčius pakavimo procesą. Taip pat diegiame automatizuotą pakavimo kontrolės sistemą, kuri leistų eliminuoti žmogiškos klaidos faktorių pakuojant prekes. Manome, kad galimybė pakuoti prekes į popierinius maišus, bus populiaresnė tarp pirkėjų, kurie didesnį dėmesį skiria tvarumui ir aplinkosaugai. Vis dėlto, dalis klientų ir toliau rinksis plastikinę pakuotę – dalis klientų ją panaudoja dar vieną ar net kelis kartus“, – sakė „Barboros“ direktorius Andrius Mikalauskas.

Iki šiol popierinėje pakuotėje prekės buvo pristatomos tik Vilniuje išbandomose „Barboros“ pirkinių stotelėse.

 

Toks palaipsnis alternatyvios pakuotės įvedimas leido ne tik įvertinti jos poreikį, bet ir atsižvelgti į technologinius klausimus.

„Vidutinis prekių krepšelis „Barboroje“ yra didesnis nei fizinėse parduotuvėse, mūsų klientai dažnai internetu perka sunkesnes prekes, todėl rinkdamiesi popierinę pakuotę turėjome atsižvelgti į jos patvarumą. Išbandėme ne vieno gamintojo siūlomą produkciją, kol radome tai, kas atitinka mūsų poreikį“, – sakė „Barboros“ vadovas.

Pasak A. Mikalausko, tvarumas ir draugiškumas aplinkai tampa vienu svarbiausių reikalavimų, kuriuos vartotojai kelia verslui.

 

„Elektroninę prekybą daugelis vartotojų vertina ne tik kaip patogią alternatyvą įprastam apsipirkimui, bet ir naujovišką, tvaresnį verslo modelį, kuris leidžia sumažinti neigiamą poveikį aplinkai. Pavyzdžiui, „Barboros“ automobiliai vienu metu veža kelias dešimtis užsakymų, o optimalų maršrutą kurjeriams parenka specialiai sukurta programa. Mes tokiu būdu pirkėjams kasdien „sutaupome“ tūkstančius nuvažiuotų kilometrų, o kartu sumažinamas į aplinką patenkantis anglies dvideginis“, – sakė elektroninės parduotuvės „Barbora“ direktorius.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
21 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button