Vilniaus rinka

„Audimas“ atnaujino parduotuvę „Akropolyje“

Aktyvaus laisvalaikio prekės ženklas „Audimas“ Vilniaus prekybos centre „Akropolis“ išaugo savo rūbą – nuo šiandien duris atveria naujos koncepcijos 226 m2 parduotuvė, kuri taps pagrindine (angl. flagship) įmonės parduotuve šalyje. UAB „Audimas Brand” direktorius Hardy Schulz tikina, kad nepaisant puikių rezultatų internetinėje prekyboje, kurie karantino laikotarpiu ženkliai išaugo, prekės ženklas ir toliau ketina investuoti į fizinių parduotuvių atnaujinimą.

Atsižvelgdama į sparčiai augančias veiklos apimtis, palankią situaciją rinkoje ir numatomus ambicingus plėtros planus, sporto ir aktyvaus laisvalaikio aprangos įmonė UAB „Audimas Brand“ per artimiausius kelerius metus planuoja atnaujinti savo parduotuves. Dar vasarą pranešusi apie struktūrinius pokyčius, šiandien įmonė Vilniaus prekybos centre „Akropolis“ keliasi į naujas patalpas ir atidaro pirmąją naujos koncepcijos parduotuvę.

„Ši parduotuvė – tai pirmasis žingsnis atsinaujinimo kelyje, kuris geriausiai įprasmina prekės ženklo identitetą ir vertybes. Šioje parduotuvėje atsispindi lietuviškumo tematika, santykis su gamta, natūralių tekstūrų ir medžiagų gausa, tvarumas ir ekologiniai sprendimai – tai aiškiai išskiria mūsų prekės ženklą iš kitų. Todėl neabejojame, kad tai taps pagrindiniu pirkėjų traukos tašku ir svarbiausia mūsų parduotuve šalyje“, – teigia H. Schulz.

 

Parduotuvės interjerą kūrusios studijos „CAD Monkeys“ vadovė tikina, kad jo kūrime pasitelkti unikalūs ir tvarūs sprendimai.

„Parduotuvės interjerą įkvėpė Lietuvoje sutinkami keturi metų laikai. Jie padiktavo ir interjere dominuojančias tekstūras bei formas – medis, samanos, smėlis. Šioje erdvėje nelieka sporto klubo jausmo, atvirkščiai – kuriamas santykis su gamta. Be to, daugelis parduotuvėje naudotų medžiagų yra draugiškos aplinkai ir išgaunamos remiantis tvarumo principais: optimizuojant gamybinius procesus taip, kad būtų įtraukiamos perdirbamos žaliavos, mažinamos CO2 emisijos“, – sako interjero studijos įkūrėja Julija Šeškuvienė.

Fizinių parduotuvių svarba nemažėja

Nepaisant COVID-19 pandemijos keliamų apribojimų ir taisyklių, H. Schulz teigia, kad įmonės rezultatai džiugina: prekyba internetinėje parduotuvėje pastaraisiais metais ženkliai išaugo, o apsipirkimas fizinėse parduotuvėse grįžo į priešpandeminį lygmenį.

 

„Šis augimas žymi mūsų pirmąjį plėtros strategijos etapą – tiek internetinėje, tiek fizinėse parduotuvėse. Pirmąjį žingsnį žengėme dar vasarą, kai atskyrėme savo verslus įmonės viduje – po AB „Audimas“ stogu šiandien turime užsakomosios gamybos verslą UAB „Audimas Supply“ ir prekės ženklo verslą UAB „Audimas Brand“. Tai leidžia plėstis tiek vietinėje rinkoje, tiek didinti eksporto pajėgumus“, – priduria H. Schulz.

Anot „Audimas Brand“ vadovo, nors šiuo metu daugelis prekių ženklų investuoja į elektroninės komercijos plėtrą, tačiau reikėtų nepamiršti ir fizinės prekybos kanalo svarbos. Anot H. Schulz, mažmeninės prekybos parduotuvės ateityje atliks reikšmingą vaidmenį.

„Fizinės parduotuvės sukuria pridėtinę vertę – daugiakanalę patirtį ir papildomas galimybes – pajausti, paliesti, gauti kvalifikuoto personalo patarimus. Tiesioginis santykis ir gyvas bendravimas kuria stiprų emocinį ryšį su klientais ir suburia aktyviam laisvalaikiui neabejingą bendruomenę. Todėl net ir dalį pardavimų keliant į virtualią erdvę, fizinių svarba nemažėja, atvirkščiai – čia matome didelį potencialą“, – sako H. Schulz.

 
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
1 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
1 Komentaras
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
MikrorajonVibes
MikrorajonVibes
13 dienas (-ų)

ES miestuose savaitgaliais apsipirkinėtojai užverčia miesto centrą, nes miesto centras visur yra lengviausiai pasiekiama miesto dalis su rimtu transporto mazgu. Tai yra svarbi miesto gyvenimo ir vibe’o dalis. Vilniuje miesto centre nėra pusės pagrindinių parduotuvių ir tendencija yra ne ten kurtis, o trauktis iš ten (kaip pvz New Yorker neseniai). Taip yra todėl, kad, neinvestuojant į rimtą transportą ir tuo pačiu sunkinant sąlygas automobiliams centre, į centrą nuvažiuoti apsipirkti savaitgalį nelieka lengvų patogių būdų. Dėl to apsipirkinėjimo centras formuojasi populiacijos centre, suknistoje didelėje dėžėje su dideliu parkingu aplink. Ten rasi viską, iskaitant bankus, dirbančius šeštadienį (centre jų nėra). Tikras praradimas… Skaityti daugiau

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button