Didžiosios prekybos drabužiais bendrovės mažina bendrą turimų parduotuvių skaičių, jas keisdamos didesnio ploto parduotuvėmis, dažniausiai žinomuose prekybos centruose, teigia didžiausios Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos grupės „Apranga“  vadovas Rimantas Perveneckas.

„Jeigu kalbėtume apie pagrindinius (prekybos drabužiais – BNS) pasaulio žaidėjus, akivaizdi tendencija – mažai kas kalba apie plėtrą, bet kalba apie parduotuvių skaičiaus mažinimą ir apie plotų didinimą. Pavyzdžiui, „Zara“ iki šiol vystė 1,5 tūkst. kvadratinių metrų ploto parduotuves, kitąmet atidarysime keturias parduotuves, kurių plotas bus dvigubai didesnis – po 3,3 tūkst. kvadratinių metrų“, – „Newsec advisers LT“ nekilnojamojo turto rinkos apžvalgos pristatymo diskusijoje trečiadienį kalbėjo R. Perveneckas.

„Daugelis rinkos žaidėjų kalba panašiai, kad reikia didesnių parduotuvių ir geriausiuose prekybos centruose“, – pridūrė jis.

Anot „Aprangos“ vadovo, dėl to vidutinių prekybos centrų laukia nelengvi laikai, o didesniems ir žinomiems prekybos centrams nuomininkų rasti nebus sunku. R. Perveneckas taip pat skeptiškai vertino galimybes drabužių verslui kurtis centrinėse Vilniaus arba Rygos gatvėse.

„Dabar Gedimino prospekte išskaidyti (patalpų – BNS) savininkai, kurie nori tik brangiai išnuomoti, parkavimas beviltiškas ir neturiu nė vieno užsienio partnerio, kuris norėtų pasižiūrėti, kaip Gedimino prospektas atrodo. Jie visi nori būti prekybos centruose, nes centrinės dalys šiuolaikiniam drabužių verslui tiek Rygoje tiek Vilniuje iš principo yra neįdomios“, – tvirtino R. Perveneckas.

Pasak jo, bent jau artimiausiu metu perspektyvų plėtrai Gedimino prospekte nėra.

„Vieni iš mūsų konkurentų, H&M – antras žaidėjas drabužių versle, kiek suprantu, COS (tinklo parduotuvę – BNS) Vilniuje atidaro (prekybos centre – BNS) „G9“. Taline COS irgi bus centrinėje dalyje, bet aš kol kas Gedimino prospektu netikiu: jeigu turėtume pirkėją, ten parduotume viską“, – teigė R. Perveneckas.

Anot R. Pervenecko, „Aprangos“ įmonės kitąmet planuoja plėtrą Rygoje – čia ketinama rekonstruoti arba atidaryti naujų parduotuvių, kurių bendras plotas siektų 20 tūkst. kvadratinių metrų.

Šiuo metu „Aprangos“ grupė Baltijos šalyse valdo 182 parduotuvių tinklą (110 – Lietuvoje, 43 – Latvijoje ir 29 – Estijoje), kurių bendras plotas yra 84,2 tūkst. kvadratinių metrų – 0,4 proc. mažiau nei pernai su tuo pat metu. Grupės apyvarta  per tris šių metų ketvirčius buvo 161,5 mln. eurų – 1,4 proc. didesnė nei pernai tuo pat laiku.

„Aprangos“ akcijos kotiruojamos „Nasdaq“ Vilniaus biržos Oficialiajame prekybos sąraše.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist