„Aprangos“ grupė, mažmeninės prekybos drabužiais lyderė Baltijos šalyse, penktadienį Kaune atvėrė naujo prekybos tinklo „HUGO“ parduotuvę Lietuvoje. Per tris mėnesius tai jau trečioji šio prekės ženklo parduotuvė Lietuvoje, kiek anksčiau naujos parduotuvės atidarytos Vilniuje ir Klaipėdoje. Kauno „Akropolio“ prekybos centre atidaryta 169 kvadratinių metrų parduotuvė pasitinka jaunatviško ir šiuolaikiško stiliaus aprangos bei aksesuarų ieškančius kauniečius ir miesto svečius.

„Mūsų klientai jau dvidešimt metų pažįsta „Hugo Boss“ prekės ženklą, kuris yra vienas sėkmingiausių mūsų partnerių. „Hugo Boss“ kompanijai priėmus strategiją atskirai plėtoti „Boss“ ir „HUGO“ koncepcijas, tuo keliu sukame ir mes. „HUGO“  – jaunatviška ir modernia dvasia išsiskiriantis prekės ženklas“, – teigia „Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.

Ilgametis bendradarbiavimas su „Hugo Boss“

Pirmoji „HUGO“ prekės ženklo parduotuvė Baltijos šalyse atidaryta Rygos „Spice“ prekybos centre praėjusių metų kovą.

Pasak R. Pervenecko, rygiečiai įvertino naujos koncepcijos parduotuvę ir unikalų stilių propaguojantis prekės ženklas jau spėjo įsitvirtinti tarp Rygos populiarių prabangių laisvalaikio drabužių. Parduotuvėms Lietuvoje taip pat būdinga šio stiliaus atpažinimo ženklu tapusia ryškia raudona spalva ir moderni atmosfera.

„Aprangos“ grupė su „Hugo Boss“ bendradarbiauja nuo 2001 m., kai pagal franšizės kontraktą atidaryta pirmoji „Hugo Boss“ parduotuvė Vilniuje. Šiuo metu Grupė valdo keturias „HUGO“ prekės ženklo parduotuves bei tris „Hugo Boss“ prekės ženklo parduotuves – Vilniuje, Rygoje ir Taline. Pastarosios yra įsikūrusios geriausiose senamiesčių vietose ir yra neatsiejama pagrindinių prekybos gatvių/rajonų dalis.

Prieš kiek mažiau nei mėnesį Vilniaus centre buvo atidaryta visiškai atnaujinta „Hugo Boss“ parduotuvė, kuri nuo šiol yra įsikūrusi dar patogesnėje vietoje Didžiojoje gatvėje.

Tęsia investicijas

„Aprangos“ grupė šiemet siekia įgyvendinti per pandemiją kiek pristabdytus projektų įgyvendinimo planus bei aktyviai tęsia valdomo prekybos tinklo atnaujinimą: investuoja į naujas bei rekonstruoja esamas parduotuves, atnaujina parduotuves pagal aukščiausius darnos su aplinka standartus, toliau augina elektroninės prekybos apimtis bei procesų integraciją tarp fizinio tinklo bei elektroninės prekybos.

„Nors karantino ribojimai privertė peržiūrėti 2020 ir 2021 metų Grupės investicinius planus, sudėtingą laikotarpį buvo siekiama išnaudoti kuo efektyvesniam prekybos tinklo atnaujinimui, kad rekonstrukcijos ir uždarymai kuo mažiau turėtų įtakos aktyvios prekybos laikui. Per 2021 m. Grupė Lietuvoje yra suplanavusi pertvarkyti virš 10 tūkst. kv. metrų prekybos ploto“, – teigia „Aprangos“ grupės generalinis direktorius R. Perveneckas.

Vienas iš daugiausia per pastaruosius metus investicijų sulaukusių miestų – Klaipėda. „Aprangos“ grupė per metus nuo pandemijos pradžios praėjusių metų kovą įgyvendino net šešis projektus: konceptualiai atnaujino parduotuvę „Mados linija“, o prekybos centre „Akropolis“ praplėtė „Stradivarius“ bei pristatė „Orsay“ parduotuves. Atnaujinimo sulaukė ir „Mango“ parduotuvė, „Aprangos“ ir „Aprangos galerija“ parduotuvės buvo rekonstruotos pagal naujausią apsipirkimo patirtį gerinančią koncepciją.

Išskirtinės parduotuvės atidarymo sulaukė ir Kaunas, kur „Akropolio“ prekybos centre atidaryta beveik dvigubai didesnė 3000 kv. m. naujausia „Zara“ parduotuvė.

Ši parduotuvė išsiskiria savo interjeru bei bendra estetika – visa parduotuvė yra tarsi vientisa erdvė ir pasižymi erdvės bei laisvės pojūtį sukuriančiomis formomis. Naujoje „Zara“ parduotuvėje daug dėmesio skirta e. komercijos integracijai, sukuriant dar sklandesnę patirtį apsiperkant tiek parduotuvėje, tiek internetu.

Be „Zara“ bei naujos „Hugo“ parduotuvės, Kauno „Akropolio“ lankytojai sulauks ir daugiau gerų naujienų. Jau greitai duris atvers atnaujinta bei praplėsta „Mango“ parduotuvė, kurioje atsiras visiškai naujas „Mango kids“ skyrius. Mažiesiems skirtų madingų bei mokyklai tinkančių drabužių bus galima įsigyti jau šį rudens sezoną. Lyg nauja parduotuvė antrajame prekybos centro aukšte duris jau atvėrė ir avalynės bei aksesuarų parduotuvė „Aldo“.

Vilniuje karantino laikotarpis buvo išnaudotas „Aprangos“ parduotuvės atnaujinimui. Nuo pat pirmojo „Akropolio“ atidarymo Vilniuje veikianti „Apranga“ atnaujinta jau ketvirtą kartą ir lankytojus pasitinka pasikeitusi iš esmės.

Neseniai „Aprangos“ grupė Vilniuje ėmėsi prabangos segmento parduotuvių Vilniaus senamiestyje pertvarkos. Naujoje vietoje atidaryta naujos koncepcijos  parduotuvė „Mados linija“.

Iš viso per 2021 m. „Aprangos“ grupė Lietuvoje yra numačiusi pertvarkyti ar rekonstruoti dešimt bei atidaryti penkias naujas parduotuves.

Pranešimas spaudai

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

4 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist