Vilniaus rinka

Antradienį sostinėje atidaromas Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras

Booking.com – didžiausią viešnagės vietų pasiūlą keliaujantiems turinti bei pasaulyje lyderiaujanti įmonė – Vilniuje atidaro pirmąjį Baltijos šalyse klientų aptarnavimo skambučių centrą.

Naujausiame Booking.com skambučių centre iki metų pabaigos planuojama įdarbinti apie 200 žmonių, o ateityje darbuotojų skaičių padidinti iki 900.

Booking.com skambučių centras Vilniuje yra devintasis įmonės centras Europoje ir aštuonioliktasis pasaulyje. Klientų aptarnavimo komanda Vilniuje Booking.com svečiams ir apgyvendinimo įstaigų partneriams visą parą be išeiginių teiks pagalbą telefonu, el. laiškais ir žinutėmis. Pasaulyje veikiančiose vietinėse Booking.com įmonėse dirba daugiau nei 7 000 klientų aptarnavimo agentų.

 

Booking.com naujasis klientų aptarnavimo centras įsikurs Vilniaus „Technopolyje“ – didžiausiame verslo kvartale šalyje.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
0 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button