Vilniaus rinka

„Akropolyje“ rudeninis „Jamam“ nevyks

Kasmet lapkričio pabaigoje prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ vykdavusi didžiųjų nuolaidų akcija „Jamam“ šiemet nebus organizuojama. Šimtus tūkstančių pirkėjų sutraukiančios nuolaidų akcijos „Akropolis Group“ nusprendė atsisakyti, siekiant vengti didelių žmonių susibūrimų ir taip užtikrinti maksimalų prekybos centrų lankytojų ir darbuotojų saugumą.

„Šiuo metu svarbiausias mūsų prioritetas yra lankytojų ir darbuotojų saugumas, saugaus apsipirkimo užtikrinimui skiriame didžiausią dėmesį. Dėl šios priežasties rudeninio „Jamam“ šiemet nusprendėme neorganizuoti. Tikimės, kad šios akcijos gerbėjai supras tokio mūsų sprendimo motyvus ir jį palaikys. Saugaus apsipirkimo užtikrinimo didinimui pasirinkome ir „Akropoliuose“ diegiame inovatyvius saugumo sprendimus ir modernią techninę įrangą – tai itin aktualu šiuo metu, – sako „Akropolis Group“ komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas. – Kita vertus, suprantame ir mūsų klientų norą apsipirkti sutaupant, tad nuo rugpjūčio mėnesio vykdome tęstinę kampaniją „Akropolio Superžvaigždės“, kurios metu mūsų lankytojai gali pasinaudoti įvairiais išskirtiniais, nuolat atnaujinamais, skirtingų parduotuvių pasiūlymais“.

Šiemet dėl koronaviruso plitimo rizikos ir karantino ribojimų „Akropoliuose“ nevyko ir gegužės mėnesį rengiamas pavasarinis „Jamam“ išpardavimas.

 

Du kartus per metus vykstančio išpardavimo „Jamam“ metu „Akropolio“ prekybos ir pramogų centruose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose ankstesniais metais apsipirkdavo daugiau nei 400 tūkst. pirkėjų. „Jamam“ akcijos pradėtos rengti nuo 2009 metų.

Investuoja į papildomas saugumo priemones

Į priemones, skirtas virusų prevencijai, „Akropolis Group“ papildomai investuoja 100 tūkst. eurų. Pagrindinė šių investicijų dalis skirta Vokietijos gamintojo „Schindler“ techninei įrangai, kuri automatizuotai UV spinduliais dezinfekuos eskalatorių ir travelatorių (judamųjų takų) porankius, taip pat orą liftų kabinose. Įranga „Akropoliuose“ bus įdiegta iki spalio pabaigos.

„Per dieną „Akropoliuose“ apsilanko dešimtys tūkstančių žmonių, kurie yra išties sąmoningi ir elgiasi atsakingai, o dauguma jų nuo pat pandemijos pradžios laikėsi visų rekomendacijų bei reikalavimų, dėkojame savo klientams už tai. Mes savo ruožtu dar daugiau dėmesio skirsime toms erdvėms bei paviršiams, kurie yra naudojami ypač intensyviai ir jų dezinfekavimo procesus visiškai automatizuosime. Nuolat analizuojame rinką ir konsultuojamės su specialistais, tad esame pasiruošę operatyviai reaguoti į besikeičiančią situaciją ir, jei reikės, imtis ir daugiau papildomų lankytojų saugumo užtikrinimo priemonių“, – pažymi D. Mertinas.

 

Šiuo metu prie įėjimų į prekybos centrus, alėjose bei biurų zonose veikia dezinfekcinio skysčio dalytuvai, papildomos šio skysčio stotelės stovi prie informacijos centrų, kitose vietose. Naudojant dezinfekcines priemones reguliariai valomos bendros erdvės ir dažniausiai liečiami paviršiai, visu pajėgumu veikia ventiliacinės sistemos, periodiškai keičiami oro filtrai. Į „Akropolius“ įleidžiami tik apsaugines veido kaukes dėvintys lankytojai, apsaugos darbuotojai jiems primena laikytis saugaus tarpusavio atstumo ir dezinfekuoti rankas.

„Akropoliuose“ dirbantys žmonės taip pat laikosi griežtos rankų higienos, stebi savo sveikatą bei dėvi apsaugines nosį ir burną dengiančias veido kaukes. „Tiek darbuotojams, tiek lankytojams nuolat primenama, kad pajutus bet kokius peršalimui būdingus simptomus jie nesilankytų ne tik prekybos ir pramogų centruose, tačiau apskritai visose viešose vietose, ir savo bei kitų saugumui tiesiog liktų namuose“, – sako D. Mertinas.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
3 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button