MadeinVilnius.lt – Vilniaus naujienų dienoraštis
Vilniaus rinka

„Akropolyje“ „Maximos“ atnaujinimo metu pradės veikti ūkininkų turgus

„Akropolyje“ pradės veikti ūkininkų turgus po stogu – jame bus galima apsilankyti kiekvieną dieną iki parduotuvės „Maxima“ atidarymo po atnaujinimo. Turguje Lietuvos ūkininkai ir smulkieji prekybininkai lankytojams suteiks galimybę įsigyti svarbiausių produktų kasdieniam stalui. Pats Vilniaus „Akropolis“ atnaujinimo metu dirba nė dienai neužverdamas durų.

Ūkininkų turgus veiks kasdien nuo 10 valandos ryto iki 20 valandos vakaro. Prekybininkai nuo sausio 16 d. įsikurs alėjoje priešais parduotuvės „Maxima“ kasas.

„Penktadieniais ir šeštadieniais „Akropolyje“ lauke organizuojamas ūkininkų turgus jau yra tapęs tradicija, vartotojai labai vertina ūkininkų ir smulkiųjų prekybininkų produkciją ir jos, esant galimybei, mielai įsigyja. Taigi kol „Maxima“ bus atnaujinama, priėmėme iššūkį panašų turgų, labiau turgelį, organizuoti 7 dienas per savaitę ir taip „Akropolio“ vartotojus aprūpinti svarbiausiais produktais“, – sako Mindaugas Maciulevičius, turgų organizuojančio žemės ūkio kooperatyvo „Lietuviško ūkio kokybė“ vadovas.

Pasak M. Maciulevičiaus, kasdienis turgus dėl ploto apribojimų nebus didelis, tačiau jame bus galima įsigyti visko, kas svarbiausia, – pieno ir jo produktų, duonos, įvairių kepinių ir konditerijos gaminių, šviežių vaisių ir daržovių, žuvies, mėsos ir jos produktų. Tradicinis turgus, kuriame įprastai dalyvauja iki 40-50 prekybininkų, lauke vyks kaip įprasta iki šiol: penktadieniais nuo vidurdienio, o šeštadieniais nuo 8 valandos ryto.

„Siekiame atitikti visus šiuolaikinių vartotojų poreikius, dėl kurių jie užsuka į prekybos ir pramogų centrą, todėl šiuo metu įgyvendiname „Akropolio“ atnaujinimo projektą „Akropolis persirengia“. Parduotuvės „Maxima“ atnaujinimo metu prekybos ir pramogų centro lankytojams suteikiame galimybę kasdien šviežių ir kokybiškų maisto produktų įsigyti iš ūkininkų ir smulkiųjų prekybininkų“, – sako Dominykas Mertinas, bendrovės „Akropolis Group“ komunikacijos departamento vadovas.

Prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ 2018 m. jau atsidarė moderniausias ir didžiausias „Tele2“ salonas, dvigubai savo plotą padidino „Luminor“ banko klientų konsultavimo centras, įsikūrė pirmieji Lietuvoje „Oysho“ ir „Superdry“ prekių ženklų atstovai, „Tommy Hilfiger“, „Calvin Klein Underwear“, „Orsay“ parduotuvės, prekybinius plotus atsinaujino „Guess“, „Pietro Filipi“ ir kitos parduotuvės.

2019 m. laukia ne tik „Hyper Maximos“ atidarymas, savo prekybinį plotą Vilniaus „Akropolyje“ plėsti bei atsinaujinti pagal naujausias savo tinklo koncepcijas planuoja ir „Zara“, „Reserved“ bei kitos parduotuvės, planuojama atnaujinti ir dalį bendrų erdvių. 

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

avatar
  Užsisakyti komentarų pranešimus  
Pranešti apie

Panašūs pranešimai

„Maxima XXXX“ „Akropolyje“ atsidarys balandžio mėnesį

ELTA

Dauguma investuotojų planuoja kelti atlyginimus

BNS

Keičiama Vilniaus šilumos tinklų vadovybė

„Girteka Logistics“ plečia biuro patalpas sostinėje: atidarė priestatą

Donatas Andrijauskas

CUP į prekybos centro plėtrą investuos 10 mln. eurų

Donatas Andrijauskas

Dėl investicijų į „Cozy by Siemens arena“ joje padaugėjo renginių

BNS

Šis internetinis portalas naudoja slapukus (angl. cookies), kad pagerintų jūsų naršymo kokybę. Slapukus galite atšaukti bet kada. Sutinku Skaityti daugiau

Privatumo ir slapukų politika