Vilniaus rinka

„Akropolyje“ atidaryta oficiali „Xiaomi“ parduotuvė

Šeštadienį, lapkričio 27 dieną, Vilniuje esančiame prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ duris atvėrė pirmoji oficiali prekės ženklo „Xiaomi“ parduotuvė sostinėje.

Šis jau antrosios išmaniųjų telefonų bei įrenginių prekės ženklo parduotuvės Lietuvoje ir pirmosiosios Vilniuje atidarymas žymi ir oficialų „Xiaomi“ atėjimą į mūsų šalies sostinę bei rodo rimtus ketinimus plėsti verslą. Naujoji parduotuvė taip pat suteiks dar daugiau galimybių klientams pasinaudoti naujausiomis technologijomis, kurios čia bus išskirtinai pristatomos ir pirmąkart regione.

„Per 11 veiklos metų „Xiaomi“ tapo lyderiaujančia įmone naujausių technologijų srityje. Dar šiemet atidarę parduotuvę Kaune, džiaugiamės, kad galime pristatyti ir šio prekės ženklo parduotvę Vilniuje. Tai rodo, kad naujausi išmanieji telefonai bei kitos jau spėjusios išpopuliarėti prekės, tokios kaip oro valytuvai, belaidės ausinės, platus WiFi maršrutizatorių ir išmaniųjų apyrankių, laikrodžių ir pasipirtukų pasirinkimas sulaukia didelio susidomėjimo mūsų šalyje. Lietuva yra svarbi „Xiaomi“, nes būtent čia ir prasidėjo prekės ženklo plėtra Baltijos šalyse“, – kalbėjo prekės ženklo „Xiaomi“ ekosistemos produktų vadovas Baltijos šalims Karolis Navickas.

 

Parduotuvės Vilniuje atidarymo dieną oficialus „Xiaomi“ produkcijos platintojas Lietuvoje UAB „Wind Traders“ pasitiko su specialiomis nuolaidomis ir išskirtiniais produktais. Parduotuvės klientai turės galimybę įsigyti populiariuosius išmaniuosius telefonus „Mi 11 Lite 5G“ su 24 proc specialia nuolaida, o „Redmi Note 9 Pro“ bei „Redmi 9A“ bus taikoma 28 proc nuolaida. Tuo tarpu „Poco X3 Pro“ bus galimybė įsigyti su 28 proc. nuolaida.

Šio prekės ženklo gerbėjų taip pat laukia net iki 64 proc nuolaida daugybei ekosistemos produktų bei dovanos ir speciali loterija. Na, o išmaniąją apyrankę „Xiaomi Mi Smart Band 5“ bus galima įsigyti su specialia nuolaida visą mėnesį po renginio. Visų prekių kiekis ribotas.

Remiantis technologijų rinkos analizės bendrovės „Canalys“ duomenimis, „Xiaomi“ yra antrasis pagal dydį išmaniųjų telefonų gamintojas pasaulyje 2021 m. Šiųmečiai duomenys rodo, kad rinkos dalis, lyginant su praėjusiais metais, didėjo 17 proc, o pelnas – 83 proc. Šiuo metu „Xiaomi“ veikia jau 100 skirtingų pasaulio šalių ir regionų bei yra daugiau nei 351.1 mln išmaniųjų įrenginių jungiančio interneto routerio „AloT“ kūrėjas.

 
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
16 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
5 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Žinovas...
Žinovas...
1 mėnesį

Nuostabu dar nebuvau bet būtinai nueisiu pažvalgyti. Turiu jau virš 2 metų redmi 7 telefona mokėjau 160 eurų topo centre . Jei ką pirksiu tik Mi parduotuvėje Akropolyje . Mi Kiniška produkcija kokybiška ir nebrangi . Linkiu sėkmės Mi , galėtų pradėti pardavinėti ir normalius kompiuterius ir tt.

MikrorajonVibes
MikrorajonVibes
1 mėnesį

Normaliai suplanuotuose miestuose tokios parduotuvės būna atidaromos centre. Vilniuje, dėl absoliutaus apsileidimo viešajame transporte, jos yra atidarinėjamos parkingais apsuptoje daržinėje, o centre komercija yra marinama. Deja deja.

Remis
Remis
1 mėnesį
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

Nesąmonė, kodėl parduotuvė turėtų būti centre? Tuo labiau kad čia net ne kažkoks high street brend’as.

MikrorajonVibes
MikrorajonVibes
1 mėnesį
Atsakinėti į  Remis

Toks teiginys ‘nesąmonė’ yra tik mikrorajonizuoto kaimo su posovietinėmis planavimo taisyklėmis gyventojams. ‘Flagship’ parduotuvės normaliuose miestuose būna miesto centruose. Xiaomi parduotuvių mažai dar Europoje, bet geras pvz. būtų Benelux regionui skirta parduotuvė, esanti pačiame Roterdamo centre, prie pat centrinės stotiies. Tas pats galioja Apple firminėms parduotuvėms ir krūvoms kitų. Savivaldybės etatinių nevykėlių (kaip Pakalnis) dėka, Vilniaus centras susiformavo ne ‘centre’, o Akropolyje, nes tai yra lengviausiai pasiekiama vieta vidutiniam gyventojui (normaliuose miestuose tokia vieta būna centrinė stotis). Akropolyje galima rasti viską, įskaitant bankų skyrius, dirbančius savaitgaliais, kai miesto centre komercija merdi. Šitiems nevykėliams ateities kartos surengs tribunolą už miesto išdarkymą.

Paulius
Paulius
1 mėnesį
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

Būtent. Gaila kad realybė tokia, bet iš kitos pusės gaunasi įdomus urbanistinis precedentas – miestas, kuris vystosi be viešojo transporto ir adekvataus planavimo 🙂 Beje, verslas bandė pradžioje – pvz. iDeal’as Vokiečių g.

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button