MadeinVilnius.lt – Vilniaus naujienų dienoraštis
Vilniaus rinka

„Akropolyje” po rekonstrukcijos atidaryta „Monton” parduotuvė

Prekybos centre „Akropolis” po rekonstrukcijos atidaryta parduotuvė „Monton” – pirmoji ir kol kas vienintelė tokia Lietuvoje. Šis atidarymas – tai pirmasis žingsnis įmonės suplanuotų esminių prekės ženklo atnaujinimų projekte.

„Akropolio” renovacija šiek tiek paspartino mūsų įmonės planus iš esmės atnaujinti „Monton” prekės ženklą ir parduotuvių tinklą. Pokyčius, kuriuos esame suplanavę savo parduotuvių portfelyje, kosmetiniais nepavadinsi. Esame įsivertinę, kad apie 30 proc. klientų mūsų parduotuvėse persidengia, be to, parduotuvių tinklus vienija bendra lojalumo sistema, todėl 2020 m. įmonė yra numačiusi apjungti „Monton” ir „Mosaic” ženklus bei parduotuvių tinklus ir savo portfelyje greta „Monton” turėti ir „Monton Studio” bei „Monton Office” prekių ženklus”, – sako UAB „Baltika Lietuva” direktorė Viktorija Krolytė.

Pasak V. Krolytės, įmonė tikisi, jog numatytos permainos duos teigiamų rezultatų – taip bus sustiprintas didžiausias apyvartas įmonei generuojantis prekės ženklas, ženklai ir kolekcijos bus aiškesnės, labiau atitinkančios klientų gyvenimo būdo nulemtus kasdienius poreikius, o parduotuvės taps malonesne ir patogesne vieta apsipirkti.

Vadovaujantis šiomis nuostatomis įrengta ir naujoji parduotuvė „Akropolyje”. Prekybinė erdvė čia suskirstyta zonomis pagal poreikius ir gyvenimo būdą – laisvalaikis, drabužiai darbui biure, šventėms skirtos zonos ir pan. Parduotuvėje naudojamos komunikacijos priemonės pamažu keičiamos skaitmeniniais ekranais, erdvė dekoruota gyvomis gėlėmis.

Įmonės vadovės teigimu, gan viltingai nuteikia ir šių metų pradžia. Po vangaus sausio sekė rekordiškai geras vasaris, nedaug nuo jo atsiliko ir kovas.

Pirmąjį ketvirtį įmonė savo apyvartas, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, išaugino 6 proc., iki 2,16 mln. eurų (be PVM). Toks apyvartos augimas pasiektas net tada, kai keturioms savaitėms rekonstrukcijai buvo uždaryta viena stipriausių įmonės parduotuvių Vilniaus „Akropolyje”. Palyginus apyvartas tokiame pačiame prekybiniame plote (like for like), pirmojo ketvirčio augimas yra 7,4 proc.

„Baltika Lietuva” yra Estijos kapitalo bendrovės „Baltika Group” dukterinė įmonė Lietuvoje. Šiuo metu bendrovė valdo „Monton”, „Baltman”, „Mosaic”, „Ivo Nikkolo” ir „Bastion” prekės ženklus bei internetinę parduotuvę andmorefashion.com. Lietuvoje šiuo metu veikia 30 bendrovei priklausančių parduotuvių.

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

avatar
  Užsisakyti komentarų pranešimus  
Pranešti apie

Panašūs pranešimai

Telecentras ir LG Electronics bendradarbiaus Lietuvoje diegiant hibridinę TV

Donatas Andrijauskas

Vilniaus kogeneracinė jėgainė paskelbė pirmąjį atliekų priėmimo konkursą

ELTA

Bankai skolina 140 mln. eurų „Akropolio“ plėtrai

ELTA

Parduotuvių darbo laikas per Velykas: kai kurios visai nedirbs

ELTA

„Biotechpharma” į plėtrą investuoja 50 mln. eurų

BNS

„Akropolyje“ duris atvers pramogų erdvė „Kakės Makės pasaulis“

Made in Vilnius

Šis internetinis portalas naudoja slapukus (angl. cookies), kad pagerintų jūsų naršymo kokybę. Slapukus galite atšaukti bet kada. Sutinku Skaityti daugiau

Privatumo ir slapukų politika