Šių metų vasaros mėnesiais Vilniaus, Klaipėdos bei Šiaulių prekybos centruose „Akropolis“ veikiančių parduotuvių apyvarta buvo beveik 5 proc. didesnė nei tuo pačiu periodu pernai. Prekybos apimtys augo nepaisant to, kad dėl Covid-19 pandemijos šiuose prekybos centruose sulaukta penktadaliu mažiau lankytojų nei pernai – birželio-rugpjūčio mėnesiais „Akropoliuose“ apsilankė 6,5 mln. klientų.

„Vasaros rezultatų analizė rodo, kad Akropoliuose veikiančių parduotuvių apyvarta po karantino greitai sugrįžo į ankstesnes vėžes ir demonstruoja geresnius rezultatus nei pernai. Tam įtakos turi ir pasikeitusi pirkėjų elgsena – lankytojai kur kas daugiau dėmesio skiria pirkinių planavimui, apsiperka ilgesniam laikotarpiui. Vidutinis pirkėjo krepšelis trijuose „Akropolio“ centruose, palyginti su 2019 m. vasara, išaugo 13 procentų“, – sako prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“ Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose valdančios bendrovės „Akropolis Group“ komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas.

Tiesa, skaičiuojant ne tik parduotuvių, bet ir didesnį neigiamą Covid-19 pandemijos poveikį patyrusių kavinių, restoranų, kino centrų ir kitų pramogų operatorių, kurie dėl taikomų apribojimų iki šiol negali dirbti pilnu pajėgumu, rezultatus, bendri trijuose „Akropolio“ centruose veikiančių nuomininkų pardavimai šių metų vasarą išliko tokie patys kaip prieš metus ir siekė daugiau nei 146 mln. eurų.

Pasak D. Mertino saugaus apsipirkimo prekybos centruose užtikrinimas yra pagrindinis „Akropolis Group“ veiklos prioritetas šiuo metu. Bendrovė papildomai investuoja į įrangą ir priemones skirtas virusų plitimo prevencijai. „Akropolis Group“ 100 tūkst. eurų skiria įrangai, kuri dezinfekuos paviršius ultravioletiniais (UV) spinduliais, taip pat kitiems papildomiems švaros sprendimams. Pagrindinės investicijos skirtos automatizuotai UV spinduliais eskalatorių ir travelatorių (judamųjų takų) porankius, taip pat orą liftų kabinose dezinfekuojančiai įrangai. Aukštos kokybės Vokietijos gamintojo „Schindler“ įranga „Akropoliuose“ bus įdiegta rugsėjį-spalį.

„Ruduo yra tas metas, kai prasideda uždarų patalpų sezonas – jį pasitinkame visiškai pasiruošę. Investuojame į naują įrangą, taip pat prekybos centruose įrengiame sensorinius dezinfekcinio skysčio dalytuvus. „Akropoliuose“ ir toliau reguliariai, naudojant dezinfekcinį skystį valomos bendros erdvės ir dažniausiai liečiami paviršiai, visu pajėgumu veikia ventiliacinės sistemos, periodiškai keičiami oro filtrai“, – pažymi D. Mertinas.

„Akropolis Group“ komunikacijos departamento vadovas atkreipia dėmesį į tai, kad šiais metais mokyklinės prekybos sezonas įsibėgėjo vėliau.

„Rudens sezono pradžia nuteikia optimistiškai – fiksuojame dešimtadaliu didesnius pardavimus nei pernai. Tai susiję su šiemetinio mokyklinio sezono specifika – iki pat paskutinių vasaros dienų nemaža dalis tėvų nebuvo užtikrinti, ar mokyklose užsiėmimai vyks įprastine tvarka. Tad mokyklinių prekių prekyba šiemet itin aktyvi ir rugsėjo pradžioje “, – sako D. Mertinas.

Dar geresnius rezultatus „Akropolis Group“ fiksuoja Latvijoje. 2019 m. balandį Rygoje atidaryto prekybos ir pramogų centro „Akropole“ nuomininkų apyvarta šių metų vasarą buvo 10 proc. didesnė nei prieš metus. Tuo tarpu rugsėjo pradžioje čia užfiksuotas net 33 proc. apyvartos augimas, palyginti su pernai.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

1 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist