Jungtinių Valstijų kompanija „Netflix“, siekdama padidinti pirmaujančios srautinės televizijos paslaugos pajamas, antradienį ėmėsi griežtesnių priemonių prieš vartotojus, kurie dalijasi slaptažodžiais su platesniu žmonių ratu nei artimiausi šeimos nariai.

„Netflix“ paskyra skirta naudoti vienam namų ūkiui“, – sakoma bendrovės pranešime.

Šių metų pradžioje „Netflix“ teigė, kad daugiau nei 100 mln. namų ūkių dalijasi paskyromis, o tai „turi įtakos mūsų galimybėms investuoti į puikią naują televiziją ir filmus“.

Keliose rinkose „Netflix“ eksperimentavo su pasiskolinamomis arba bendromis paskyromis, į kurias abonentai gali įtraukti papildomus vartotojus už didesnę kainą arba perkelti žiūrėjimo profilius į atskiras paskyras.

Antradienį įmonė paskelbė, kad šią politiką taikys daugiau nei 100 šalių.

Praėjusiais metais „Netflix“ augimui sulėtėjus, Silicio slėnyje įsikūrusi srautinio transliavimo milžinė nusprendė pastūmėti nemokamai su bendrais slaptažodžiais žiūrinčius žmones pradėti mokėti už paslaugą, neatstumiant abonentų.

„Ši paskyros dalijimosi iniciatyva padeda mums turėti didesnę potencialių mokančių narių bazę ir auginti „Netflix“ ilguoju laikotarpiu“, – sakė vienas iš vyriausiųjų vykdomųjų direktorių Tedas Sarandosas per pokalbį dėl pajamų.

Neseniai bendrovė finansų analitikams pranešė, kad atidėjo plačius slaptažodžių dalijimosi apribojimus, kad, anot jos, pagerintų narių patirtį.

„Netflix“ teigė užtikrinusi, kad abonentai galėtų sklandžiai naudotis paslauga ne namuose arba įvairiuose įrenginiuose, pavyzdžiui, planšetiniuose kompiuteriuose, televizoriuose ar išmaniuosiuose telefonuose.

„Jie tiesiog bando sumažinti savo paslaugų vagysčių skaičių“, – sakė nepriklausomas technologijų analitikas Robas Enderle’as (Robas Enderlas) iš „Enderle Group“.

Jis teigė, kad „Netflix“ tikriausiai moka autorinius mokesčius, kai abonentai žiūri tam tikras laidas ar filmus platformoje, todėl nemokantys žiūrovai gali padidinti paslaugos išlaidas, bet nepadidinti pajamų.

„Teoriškai „Netflix“ praranda pinigus, nes jie moka autorinius mokesčius, o žmonės gauna laidas nemokamai, – sakė R. Enderle. – „Netflix“ nėra prasmės leisti, kad tai tęstųsi.“

Rinkos tyrimų bendrovė „Insider Intelligence“ prognozuoja, kad šiemet pirmą kartą suaugusieji JAV daugiau laiko praleis žiūrėdami skaitmeninius vaizdo įrašus tokiose platformose kaip „Netflix“, „TikTok“ ir „YouTube“ nei žiūrėdami tradicinę televiziją.

Redaktorius Deividas Kubikis

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist