MadeinVilnius.lt – Vilniaus naujienų dienoraštis
Nuotr.: Imnisend (@omnisend) Instagram photos
Technologijos

Vilniečių sukurtas integruotos rinkodaros įrankis „Omnisend“ – pasaulio geriausiųjų 50-uke

Lietuvių sukurtas integruotos rinkodaros įrankis „Omnisend“ pagal nepriklausomus vartotojų vertinimus atsidūrė pasaulio geriausiųjų 50-uke. Tokią statistiką paskelbė viena didžiausių tarptautinių verslo apžvalgų svetainė „G2 Crowd“. 

Kaip skelbiama, sąraše – itin gerai žinomi tarptautiniai vardai, o „Omnisend“ – vienintelis šiemet į jį patekęs mūsų šalyje kurtas produktas.

„Visada orientavomės į tarptautinę rinką – tiek veiklos pradžioje kurdami naujienlaiškių sistemą, tiek šiandien tobulindami daugiausiai kanalų pasaulyje apimančią integruotos rinkodaros technologiją. Tad šis tarptautinės bendruomenės įvertinimas – ilgo ir tikslingo darbo rezultatas, kuriuo labai didžiuojamės“, – pranešime spaudai cituojamas „Omnisend“ įkūrėjas Rytis Laurinavičius.

„G2 Crowd” paskelbtame „Geriausių rinkodaros įrankių 50-uke 2019-aisiais” lietuvių siūloma technologija užima 42-ąją vietą. Kaip teigiama svetainėje, produktus ir paslaugas joje vertina apie pusė milijono vartotojų, o kiekvieną mėnesį vertinimus perskaito 2 milijonai lankytojų. 

Nuotr.: Omnisend

„Omnisend“ sukurta technologija jungia naujienlaiškius, trumpąsias SMS žinutes, pranešimus kompiuterio ekrane „Facebook“, „Viber“ ir „WhatsApp“ susirašinėjimo programėles. Toks kanalų derinys leidžia el. parduotuvėms klientus pasiekti įvairiais būdais, siųsti asmeninius pasiūlymus ir žinias, megzti tiesioginį kontaktą visose pardavimo stadijose.

„Praėjusiais metais aktyviai plėtėme platformos galimybes ir šiemet tai jau duoda akivaizdžius rezultatus: technologiją pripažįsta tiek tarptautiniai ekspertai, tiek verslo lyderiai. Tačiau svarbiausia – matome, jog reikšmingai auga įrankį naudojančių elektroninių verslų pardavimai ir jų pirkėjų elgsena“, – sakė R. Laurinavičius.

Penktus metus veikiančio lietuviško startuolio paslaugomis šiuo metu naudojasi daugiau kaip 50 tūkst. el. komercijos verslų iš net 130-ies šalių. Apie 50 proc. „Omnisend“ klientų yra JAV, dar 20 proc. – Didžiojoje Britanijoje. Įmonė turi biurus Didžiojoje Britanijoje, Lietuvoje ir Ukrainoje.

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

avatar
  Užsisakyti komentarų pranešimus  
Pranešti apie

Panašūs pranešimai

Iki metų pabaigos Lietuva turės aiškią 5G ryšio plėtros viziją

Evaldas Činga

Vilniaus universitetas steigia technologijų uostą

Made in Vilnius

Lietuva išlieka tarp pirmaujančių šviesolaidinio interneto lyderių

Donatas Andrijauskas

Vilniuje ir Kaune bus įrengti keturi valstybiniai duomenų centrai

BNS

Neatpažįstamai keliones ir susisiekimą pakeitusiam „Google Maps“ – jau 14 metų

Evaldas Činga

Šis internetinis portalas naudoja slapukus (angl. cookies), kad pagerintų jūsų naršymo kokybę. Slapukus galite atšaukti bet kada. Sutinku Skaityti daugiau

Privatumo ir slapukų politika