Technologijos

Pristatyta nauja „Swedbank“ programėlė

„Swedbank“ pristato naują išmaniąją programėlę, kuri leis telefonu atsiskaityti bekontakčiu būdu ir atlikti momentinius mokėjimus. Banko atstovai skaičiuoja, kad didžiajai daliai iš 600 tūkst. dabartinės banko programėlės savininkų naujoji programėlė taps prieinama per liepos mėnesį. Artimiausiu metu programėlėje numatomas ir atsiskaitymų „Garmin“ ir „Fitbit“ įrenginiais diegimas.  

Pasak „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovės Jūratės Gumuliauskienės, kurti naują išmaniąją programėlę paskatino besikeičiantys vartotojų poreikiai. Naujausių banko tyrimų duomenimis daugiau nei 90 proc. klientų naudojasi išmaniuoju telefonu, ir vis didesnė dalis jų kasdienes bankininkystės operacijas atlieka telefonu.

„Mobilioji bankininkystė populiarėja visame pasaulyje ir ja šiuo metu jau naudojasi apie 2 mlrd. planetos gyventojų. Kurdami naująją programėlę rėmėmės geriausiais pasauliniais pavyzdžiais ir į kūrimo procesą įtraukėme savo klientus – daugiau nei 95 tūkst. jų parsisiuntė programėlės bandomąją versiją ir pateikė tūkstančius atsiliepimų ir siūlymų, į kuriuos stengėmės atsižvelgti kurdami galutinę programėlės versiją“, – sako „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė.

 

Naujos kartos mokėjimai

Naująją „Swedbank“ programėlę turintys vartotojai galės naudotis bekontakčiais atsiskaitymais telefonu. Tam vartotojas turi turėti bekontaktę mokėjimo kortelę, kuri bus susieta su programėle ir nuo kurios atsiskaitant bus nuskaičiuojamos lėšos.Pasak J. Gumuliauskienės, atsiskaitymai telefonu vyks taip pat, kaip ir bekontakte kortele – telefonu prilietus mokėjimo terminalą prekybos ar paslaugų teikimo vietose, kuriose priimami atsiskaitymai bekontaktėmis kortelėmis.

Vieno bekontakčio atsiskaitymo telefonu maksimali suma sieks 150 eurų. Mokėjimai telefonu veiks telefonuose su „Android“ operacine sistema. Tikimasi, kad „Apple“ įrenginių naudotojams tokia galimybė bus pasiūlyta netolimoje ateityje.

„Swedbank“ skaičiuoja, kad šiuo metu gyventojams jau yra išduota daugiau nei 1,1 mln. bekontakčių kortelių, tai sudaro 70 proc. visų „Swedbank“ išduotų mokėjimo kortelių.

 

„Matydami tokią bekontakčių kortelių skvarbą, manome, kad bekontakčiai atsiskaitymai telefonu sparčiai populiarės. Be to, toliau plėsime programėlės funkcijas, kad gyventojai galėtų atsiskaityti ir kitais būdais. Artimiausiuose planuose – su programėle susieti atsiskaitymai „Garmin“ ir „Fitbit“ laikrodžiais“, – komentuoja J. Gumuliauskienė.

Privatūs ir verslo klientai naujojoje „Swedbank“ programėlėje galės atlikti momentinius mokėjimus. Tai reiškia, kad pavedimai į kito Lietuvoje veikiančio ir momentinius mokėjimus priimančio banko kliento sąskaitą pasieks akimirksniu − bet kuriuo paros metu ir bet kurią dieną, įskaitant poilsio ar švenčių dienas.  

Naudos biometrinius duomenis

Pasak „Swedbank“ atstovės, be bekontakčių atsiskaitymų telefonu funkcijos naujojoje programėlėje yra integruota biometrinių duomenų parinktis.

 

„Tai sudaro galimybę vartotojui prisijungti ar patvirtinti iki 100 eurų vertės sumos mokėjimus, naudojant piršto atspaudą ar veido atpažinimo technologiją – asmens biometrinius duomenis. Be to, klientai iš programėlės galės pereiti į interneto banką be papildomos identifikacijos, tam taip pat bus naudojami tik biometriniai duomenys. Patogumo suteiks ir sąskaitos likučio valdiklis (angl. widget), kuris leis vartotojui matyti savo sąskaitos likutį nė neįsijungus programėlės“, − sako J. Gumuliauskienė.

Patogumą vartotojui padidins ir pasirinktas dizainas – jis yra ne tik modernus ir patrauklus, bet ir labai intuityvus, visos funkcijos išdėstytos taip, kad būtų kuo patogiau, aiškiau ir greičiau pasiekiamos vartotojui. „Net ir pristatę programėlę toliau vertinsime klientų atsiliepimus, siūlymus ir tobulinsime programėlę“, – žada „Swedbank“ atstovė.

Atnaujins per liepos mėnesį

„Planuojama, kad daugiau nei pusę milijono „Swedbank“ klientų naujoji programėlė pasieks per keletą savaičių. Vieniems klientams atnaujinimas bus pasiekiamas iškart, kitiems – kiek vėliau“, − komentuoja „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė.

 

Pasak jos, dabar vartotojo turima banko programėlė atsinaujins automatiškai, nebent jis yra uždraudęs automatinius programėlių atnaujinimus. Tokiu atveju programėlę teks atnaujinti rankiniu būdu.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
4 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 
Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
1 Komentaras
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Vartotojas
Vartotojas
1 metus

Buvo geriausia iš bankinių programėlių – dabar nei biudžeto ataskaitos, nei patogaus būdo pavedimui nėr. Bandžiau pranešti kad neįmanoma suplanuoti reguliaraus mokėjimo per programėlę – man įjungė “dirbtinio intelekto” pagalbininką (paprasta funkcija, paremta teksto atpažininimu – jokio intelekto)
Ir dar sąskaitos būsenai (likučiui) patikrinti reikia pirštų atspaudų atpažinimo arba kito patvirtinimo, nors telefonas ir šiaip turi būti atrakinimas pirštų atspaudu – kam antrą kartą tikrinti? Tikrai, bent, sąskaitos būsenai tokio saugumo nereikia.

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button