Technologijos

5 punktai, pagal kuriuos vertinamas tinklalapio efektyvumas

Jei iki pandemijos dar buvo galima užsispyrusiai tvirtinti, jog „man tinklalapio nereikia“, tai dabar tokia diskusija niekur neveda. Frazė „jei tavęs nėra internete, tavęs nėra apskritai“ įsigaliojo 100 procentu. Tačiau susikurti tinklalapį reprezentuojantį jūsų verslą neužtenka. Reikia sukurti gerą tinklalapį, jog jį rastų lankytojai ir juo naudotųsi. Kaip analogiją galime panaudoti namelį miške – jei viduryje miško esančiame namelyje atidarysite saldainių parduotuvę, koks šansas, jog į ją kas nors užsuks?

Taigi dalinamės tuo, į ką tikrai žinome reikia atkreipti dėmesį, ką būtina žinoti apie savo naująjį tinklalapį. Mūsų tikslas – pardavimų konversiją gerinančių internetinių parduotuvių kūrimas, tad visi patarimai – iš mūsų patirties.

Tinklalapio pritaikymas mobiliesiems įrenginiams

Google Analytics duomenimis, daugiau nei 70 procentų tinklalapio lankytojų tinklalapį peržiūri mobiliuoju telefonu. Todėl itin svarbu, jog tinklalapis būtų patogus peržiūrai bet kokiame įrenginyje, nepriklausomai nuo jo ekrano dydžio. Tai vadinama responsive tinklalapiodizainu.

 

Tinklalapio greitis

Žmonės yra nekantrūs ir net sekundė gali nulemti ar jūsų tinklalapį žmogus atsivers antrą kartą. Tinklalapio užsikrovimo greitį vertina ir Google paieškos sistema, tad lėtai veikiantis tinklalapis turi daug mažiau šansų iškilti į paieškos rezultatų viršų.

Tinklalapio greitis priklauso nuo tinklalapio „svorio“, t.y. ar tinklalapio elementai yra optimizuoti. Vienas dažniausiai tinklalapį lėtinančių elementų yra iliustracijos, kurios naudojamos per didelės apimties ir dydžio.

Naudojami raktažodžiai

Yra toks posakis – turinys yra karalius. Tinklalapio tekstai, juose panaudoti raktažodžiai, frazės apie jūsų veiklą, paslaugas ar parduodamus produktus, lemia kaip jūs būsite matomi paieškos sistemose. Todėl svarbu užtikrinti, jog tinklalapis optimizuotas, jame yra visi aktualūs raktažodžiai ir informacija.

 

Tinklalapio indeksavimas ir statistika

Sukūrus tinklalapį, yra rekomenduojami keli žingsniai. Pirmas, prisijungti Prie Google Console ir įkelti tinklalapio žemėlapį (ang. sitemap). Tai padeda greičiau indeksuoti tinklalapį ir informacija greičiau atsiranda Google paieškos sistemoje. Juk visi žinome, jog laikas – pinigai.

Taip pat reikia prisijungti prie Google Analytics ir į tinklalapį įkelti kodą, leidžianti fiksuoti tinklalapio lankomumo statistiką. Tuo tarpu Google Console leidžia matyti pagal kokius raktažodžius lankytojai ateina iš paieškos sistemų. Tokia informacija naudinga darant bet kokius tolesnius tinklalapio vystymo projektus.

Tinklalapio atmetimo rodiklis

Kuomet tinklalapis veikia jau kuris laikas, Google Analitics matysite tinklalapio lankomumo tendencijas. Vienas iš svarbių elementų – atmetimo rodiklis (ang. bounce rate). Normalu, jei jis yra iki 50 proc. Jei didesnis – jau derėtų susirūpinti. Atmetimo rodiklis rodo, koks procentas žmonių atėjusių į tinklalapį iš karto iš jo išėjo, neperėję į kitą tinklalapio puslapį.

Dažniausiai to priežastis – netinkamai pristatytas tinklalapis, netinkamai parinkti raktažodžiai indeksuojami paieškos sistemoms. Tinklalapyje nėra ieškomos informacijos, arba ji nėra kokybiška.

Sprendžiant atmetimo rodiklio problemą padeda Google Console matoma informacija apie ieškomiausias frazes ir pagal kokias frazes randamas jūsų tinklalapis. Pateikite kokybišką informaciją, kurios ieško lankytojai ir išlaikysite jų dėmesį ilgiau, o tai jau veda į pardavimus.

Tai tik keli paprasčiausi punktai, kuriuos nesudėtinga apžvelgti ir įvertinti patiems. Tačiau norintiems tobulo rezultato, gero tinklalapio lankomumo ir nesibaigiančių pardavimų, yra dar bent šimtas punktų, kuriais galima pasidomėti. Arba galima kreiptis į specialistus ir jie padės sukurti, tobulinti, plėtoti jūsų tinklalapį ir pasiekti gerų rezultatų be ilgai trunkančių eksperimentų.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
1 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
3 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Saulius
Saulius
2 mėnesius

Gerai būtų, kad šitų 5 vertinimų užtektų svetainėms įvertinti, tai tik keli Google algoritmai iš kelių šimtų. Aišku, geriau jau susitvarkyt ir šituos reikalus duoda pliuso google akims

Tomas
Tomas
5 mėnesius

Dar svarbu žinoti, kad feisbuko puslapis nėra svetainė. Apie 50% žmonių arba neturi feisbuko paskyros, arba nesutinka prisijungti vien tam, kad pažiūrėtų puslapį.

to Tomas
to Tomas
5 mėnesius
Atsakinėti į  Tomas

Nereikia tureti paskyros, kad galetum uzeiti i viesa facebook paskyra

Back to top button