Vilniečiai priešinasi būsimoms statyboms „Audėjo“ teritorijoje

Komentarai 12

  1. Paupio gyventojas says:

    Aš gimiau ir užaugau tame rajone, tokių bjaurių pastatų ten dar niekada nebuvo ir tikiuosi, kad nebus. Net senosios sovietinės gamyklos buvo įdomesnės ir tarp jų buvo erdvės kvėpuoti. Paskaičius komentarus iškart aišku, kas čia komentuoja, kaip iš kriminalinio vadovėlio, nori suprasti kieno darbas – ieškok kam tai naudinga. Tiems kas užsakė ir pabandė projektuoti, siūlyčiau pereiti gatvę ir pasižiūrėti kaip atrodo naujasis Paupys, net nebūdamas architektu gali suprasti, kaip turi atrodyti ši miesto dalis. Gėda tokiems “projektuotojams”, pažiūrėsime ar miesto vadžia sugebės pasipriešinti ir užkirsti kelią naujos šunvotės vienoje perspektyviausių ir gražiausių miesto vietų atsiradimui.

  2. VILNIUS=MINSKAS 2 says:

    O YRA VILNIUJE KOKS OBJEKTAS KAD KAS NESIPRIESINTU STATYBOMS ?????? SOSTINEJE JAU TAMPA NORMA PRIESINTIS KAS KA BESTATYTU…KAZKOKS BANGLADESAS….

  3. Vilnius says:

    Turėjo būti prekybos centras, bus dar daugiau daugiabučių. Ir – kad būtų įdomiau – ne 1 parkavimo vieta butui, bet mažiau, nes butai statomi ant komercinės paskirties žemės. Vilniaus klasika.

    • VILNIUS=MINSKAS 2 says:

      SITOS ZEMES PASKIRTYS SPEJU YRA GRYNAI RUSISKAS POSSOVIETINIS BIUROKRATU ISRADIMAS. IS KUR ZINO VALDININKAI KUR GERIAU STATYTI VIESBUCIUS IR PARDUOTUVES O KUR DAUGIABUCIUS ???? O GAL TEN MISKAS REIKALINGAS ???? VISAS TAS PASKIRTIS REIK KUO GREICIAU NAIKINTI PALIEKANT AR NUMATANT TERITORIJAS PRAMONEI IR SAUGOMAS GAMTINES TERITORIJAS IR VISKAS.DAUGIAU JOKIU PASKIRCIU JOKIU BIUROKRATIZMU NEREIK.

  4. Aida says:

    Pagal ankstesnius reikalavimus miesto statyboje, kiek pamenu, buvo reikalaujama, kad vienam butui būtų skaičiuojama viena automobilio statymo vieta. Ar dabar jau negaloja? Taip sudaromas chaosas dėl automobilių statymo pakelėse ar žaliose vejose. Ir kur dingo higienos reikalavimas dėl atstumo išlaikymo tarp daugiabučių namų?

    • 2 2 mare says:

      Ir kur dingo higienos reikalavimas dėl atstumo išlaikymo tarp daugiabučių namų?”

       WTF ???

      • VILNIUS=MINSKAS 2 says:

        TA PRASME ??? ATSTUMAI ISLAIKYTI O NAMU BLOKAVIMAS PERIMETRU ( KAIP SENAMIESTYJE) YRA LABAI GERAI NES I KIEMUS NEPATENKA TERSALAI IR TRIUKSMAS ..JEI STATYTU KAIP IKI DABAR STATO ATSKIRUS NAMUS–VISUR BUTU VIENODAS TRIUKSMAS IR UZTERSTUMAS. AS PATS GYVENU CENTRE APLINK MUSU NAMA JUDRIOS TRIUKSMINGOS GATVES O KIEME TYLA NES NAMAI APLINK KIEMA SUBLOKUOTI BE TARPU.

    • VILNIUS=MINSKAS 2 says:

      O GAL NEREIK JOKIU REIKALAVIMU DEL PARKINGU ????NEBUS JOKIO CHAOSO JEI UZ STAYMA NE VIETOJE BUS GRIEZTAI BAUDZIAMA…JUK KOKIAIS 1995 BUVO MADA MIESTE AUTO STATYT KUR NORI..SALYGATVIO, ZOLES…PRADEJO GRIEZTAI BAUST IR NELIKO..IR CIA TAS PATS TURI BUTI…NES CHAOSAS YRA DABAR KAI KIEMUOSE STATO KUR NORI IR KAIP NORI…O BUTU TVARKA, NER VIETOS NER IR AUTOMOBILIO..IR DAR..VISA STATYMA MIESTO GATVESE VISUR REIK APMOKESTINTI..GATVES TIESTOS NE PRIVACIU AUTOMOBILIU NEMOKAMAM PARKAVIMUI..

    • Taigi says:

      Jau senokai (2016) Simasius su Pakalniu nusprende, kad centre gyvenantys vazines paspirtukais ir sumazino parkavimo vietu skaiciu 5 (penkis) kartus iki 0,25 (taip, vienam butui- lygiai ketvirtadalis parkavimo vietos). Todel ne statytojus reikia tampyti uz vienos vietos, o tokiu reikalavimu kurejus ! ! !

  5. Dalius says:

    Manau ,vystytojai vietoj šviesoforo su Manufaktūrų g turėtų įrengti požeminę perėją ir panaikint šviesoforą .Kairį posūkį į Manufaktūrų g atvažiavus nuo Olandų gatvės būtų galima atlikti per Subačiaus g.Iš 5100 automobiliu apie 2500 bus priversti pilnai sustoti ,taip padidindami tarą upės slėnyje.

    • Mykolas says:

      niekam neįdomu tie automobiliai

    • fizikos dėsniai says:

      Teisinga linkme mąstote. Tik atkreipiu dėmesį, kad požeminės perėjos net nereikia, nes katik buvo nutiestas šaligatvis ir dviračių takas po Zarasų tiltu, tad perėją galima naikinti. Dėl kairiojo posūkio visiškai teisingai pastebėjote. O iš teritorijos į dešinę išvažiuoti galima ir per Manufaktūrų ir per Subačiaus. Reikia būtinai šviesoforinę sankryžą naikinti. Jau keletą metų stebiu kaip vyksta srautai sankryžoje, kas būna kai užsidega raudona. Piko metu sustabdoma apie 120 transporto priemonių, kad iš Drujos į Manufaktūrų kairį posūkį padarytų 3-5 auto, o per perėją arba neinama, arba eina kokie 2-3 žmonės. Tai visiškas neracionalumas. Dar pridėkime taršą kai stabdomas toks kiekis auto. Dėl pralaidumo – aš lažinčiausi, kad be šviesoforo net pralaidumas būtų didesnis lyginant net su kažkokia sankryžos pertvarka paliekant šviesoforą.


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist