Nieko pries,bet ne per didele prabanga sugrusti viska i viena vieta,zenkliai padides dirbanciuju ,tuo paciu automobiliu srautas,bus problemu su parkavimu.Tuo labiau dar Kalvariju g. paliks tik viena eismo juosta,antra atidavus viesajam transportui.Baisu bus pro ten vaziuoti,kamsciai uzprogramuoti…Gal pirmiau reiktu isspresti eismo organizavima,pvz.praplatinant gatves,numatant parkavimo vietas,ir tik po to duoti leidimus tokioms grandiozinems statyboms.Jokios vizijos pas dabartine Vilniaus valdzia…
Yra kaip tik labai aiški vizija (ji vadinasi darnaus judumo) ir eismo organizavimo problemos Vilniaus mieste yra sprendžiamos – gerinamas dviračių/paspirtukų susisiekimas, bloginama automobilizmo kulto padėtis. Gatvės bus siaurinamos (siaurinimas jau vyksta daug kur Vilniuje), parkavimo vietos bus naikinamos arba branginamos. Taip bus sumažinti automobilių kamščiai. Jeigu būtų mano valia, požeminio parkingo nebūtų galima statyti centre, nes jis paskatina atvykti į darbą automobiliu taip sukeliant visų nemėgstamas spūstis keliuose. O jeigu pasiilgsit senosios tvarkos, tai gatvės labai plačios Minske.
Yra kaip tik labai aiški vizija (ji vadinasi darnaus judumo) ir eismo organizavimo problemos Vilniaus mieste yra sprendžiamos – gerinamas dviračių/paspirtukų susisiekimas, bloginama automobilizmo kulto padėtis. Gatvės bus siaurinamos (siaurinimas jau vyksta daug kur Vilniuje), parkavimo vietos bus naikinamos arba branginamos. Taip bus sumažinti automobilių kamščiai. Jeigu būtų mano valia, požeminio parkingo nebūtų galima statyti centre, nes jis paskatina atvykti į darbą automobiliu taip sukeliant visų nemėgstamas spūstis keliuose. O jeigu pasiilgsit senosios tvarkos, tai gatvės labai plačios Minske.
Žinant, kaip ten jau esami pastatai padaryti, klausimai: kur atvažiuos ir sustos išsikrauti aptarnaujantis transportas? Kur sustos ir stovės į verslo centrą atvažiuojantys taksi? Šaligatvis paliktas, matau, kaip yra, trys plytelės prie kelio, kuris duobėtas ir kreivas kaip miesto sąžinė – pėstieji bus maudomi purvinų balų purslais iš po transporto ratų,. O ką jau kalbėti, kad žiemą nebus kur su traktoriuku sniegučio pastumdyt, nes šaligatvis dar bua ir default stulpais papuoštas per vidurį . Pala, o kur dviračių takas ar bent jungtis su niekur nevedančiu šalia esančiu?b žodžių.
Nieko pries,bet ne per didele prabanga sugrusti viska i viena vieta,zenkliai padides dirbanciuju ,tuo paciu automobiliu srautas,bus problemu su parkavimu.Tuo labiau dar Kalvariju g. paliks tik viena eismo juosta,antra atidavus viesajam transportui.Baisu bus pro ten vaziuoti,kamsciai uzprogramuoti…Gal pirmiau reiktu isspresti eismo organizavima,pvz.praplatinant gatves,numatant parkavimo vietas,ir tik po to duoti leidimus tokioms grandiozinems statyboms.Jokios vizijos pas dabartine Vilniaus valdzia…
Yra kaip tik labai aiški vizija (ji vadinasi darnaus judumo) ir eismo organizavimo problemos Vilniaus mieste yra sprendžiamos – gerinamas dviračių/paspirtukų susisiekimas, bloginama automobilizmo kulto padėtis. Gatvės bus siaurinamos (siaurinimas jau vyksta daug kur Vilniuje), parkavimo vietos bus naikinamos arba branginamos. Taip bus sumažinti automobilių kamščiai. Jeigu būtų mano valia, požeminio parkingo nebūtų galima statyti centre, nes jis paskatina atvykti į darbą automobiliu taip sukeliant visų nemėgstamas spūstis keliuose. O jeigu pasiilgsit senosios tvarkos, tai gatvės labai plačios Minske.
Yra kaip tik labai aiški vizija (ji vadinasi darnaus judumo) ir eismo organizavimo problemos Vilniaus mieste yra sprendžiamos – gerinamas dviračių/paspirtukų susisiekimas, bloginama automobilizmo kulto padėtis. Gatvės bus siaurinamos (siaurinimas jau vyksta daug kur Vilniuje), parkavimo vietos bus naikinamos arba branginamos. Taip bus sumažinti automobilių kamščiai. Jeigu būtų mano valia, požeminio parkingo nebūtų galima statyti centre, nes jis paskatina atvykti į darbą automobiliu taip sukeliant visų nemėgstamas spūstis keliuose. O jeigu pasiilgsit senosios tvarkos, tai gatvės labai plačios Minske.
“Urbanistinė darna”.
Žinant, kaip ten jau esami pastatai padaryti, klausimai: kur atvažiuos ir sustos išsikrauti aptarnaujantis transportas? Kur sustos ir stovės į verslo centrą atvažiuojantys taksi? Šaligatvis paliktas, matau, kaip yra, trys plytelės prie kelio, kuris duobėtas ir kreivas kaip miesto sąžinė – pėstieji bus maudomi purvinų balų purslais iš po transporto ratų,. O ką jau kalbėti, kad žiemą nebus kur su traktoriuku sniegučio pastumdyt, nes šaligatvis dar bua ir default stulpais papuoštas per vidurį . Pala, o kur dviračių takas ar bent jungtis su niekur nevedančiu šalia esančiu?b žodžių.
it kokia turgaus boba, uoj kaip bus, kaip bus:)
52 kv.m. už 45 mln. eurų?
Gerai dirba.
atrodė, nieko blogiau už libeskindo, vidurinės Azijos stiliuje, Radisson red viešbučio nesugalvosi. Pasirodo galima
Kodel jus taip nusisnekat?
Tai nei viena kaimyninė troba dėl to nesudegs ir nebus nugriauta? O kaip ex teismo pastatas?
Per ex teismo pastatą Kernavės gatvės tęsinys turėtų eiti.
t.y. Krokuvos