Statybos Vilniuje

Vietoje „Ibrahim“ centro kils iškirtinio dizaino verslo centras (vizualizacijos)

Naują verslo centrą „Hero“ statysianti „Realco“ pradėjo jo viešinimo procedūrą – pristatė projektinius pasiūlymus. Kitais metais Vilniuje, centriniame verslo rajone, bus pradėti statyti pirmieji Lietuvoje sveikieji biurai. Lvovo g. 21B, dabartinio „Ibrahim“ centro teritorijoje, iškils 15 aukštų verslo centras beveik 30 000 kv. metrų papildysiantis A klasės biurų pasiūlą sostinėje bei žymėsiantis naują verslo centrų plėtros etapą Lietuvoje. Verslo centras pirmasis šalyje sieks gauti tarptautinį pastatų standarto WELL sertifikatą. Taip pat Breeam Excellent tvarių pastatų sertifikatą.

15 aukštų verslo centras pasiūlys 30 000 kv. metrų biurų nuomai

„Sekdami tarptautines tendencijas bei vertindami dabartinę situaciją suprantame, kad biuruose dirbantiems žmonėms nebeužtenka patogios darbo vietos, o verslui – sertifikato apie pastato energetinį efektyvumą ir tvarumą. Aiškiai pastebime vis didesnį dėmesį biuruose dirbančiųjų, taip pat – juos lankančiųjų ir šalia gyvenančiųjų gerovei. Projektuodami naująjį biurų centrą, visą laiką galvojome, kaip jausis juose dirbsiantys žmonės ir šiandien pristatome sveikųjų biurų centrą, kuris papildys pasiūlą sostinės centriniame verslo rajone“, – sako „Realco“ generalinis direktorius Julius Dovidonis.

Pristatomą biurų centrą sudarys du 15 aukštų tūriai, tarpusavyje sujungti trijų aukštų stilobatu. Planuojamas bendrasis pastato plotas – beveik 45 500 kv. m. Daugiau kaip pusę, 27 000 kv. m, jų užims biurai, 800 kv. metrų planuojama skirti maitinimo paslaugų erdvėms. 800 kv. metrų ploto pirmame aukšte įsikurs įvairios paslaugų ir prekybos vietos, o 900 kv. m ploto bendro naudojimo vestibiulyje pirmame aukšte bus įrengtos laukimo ir susitikimų vietos.

 

Projektuose integruojami „sveiko pastato‘ sprendimai

„Verslo centras bus statomas reprezentacinėje miesto dalyje, todėl planuojant teritoriją didelį dėmesį skyrėme viešosioms erdvėms, želdynams, mažosios architektūros formoms, apšvietimui bei pėsčiųjų ir dviračių srautų pralaidumui užtikrinti. Atitinkamai planavome ir įvažiavimus į teritoriją bei parkavimo vietų išdėstymą joje“, – sako „Realco“ generalinis direktorius. Įvažiavimai į sklypą suprojektuoti iš pietinėje pusėje esančios Lvovo gatvės ir šiaurinėje – Krokuvos gatvės. Pastate numatytos 397 vietos automobiliams požeminėje ir 63 vietos antžeminėje parkavimo aikštelėse. Iš jų – 14 vietų elektromobiliams. Taip pat projektuojamos ir 67 dviračių stovėjimo vietos.

Dviračių entuziastams pritaikyta projekto infrastruktūra – viena iš priemonių, skirtų skatinti būsimų biurų darbuotojų fizinį aktyvumą. Be jo, naujame biurių pastate bus integruota dar bent 23 sprendimai, kurie yra būtini siekiant gauti WELL pastato sertifikatą. „Mūsų kolektyve yra daug sveiką gyvenseną propaguojančių kolegų, todėl projektuojant teritoriją ir pastatą natūraliai iš anksto numatėme daug sveikatą stiprinančių ir fizinį aktyvumą skatinančių sprendimų. Paraleliai domėjomės ir užsienio tendencijomis, atradome ‚sveiko pastato‘ koncepcija ir pamatėme, jog sukurtas projektas atitinka tokio pastato reikalavimus“, – sako Julius Dovidonis.

Naująjį biurų centrą vertins tarptautinio instituto ekspertai

Po projektinių pasiūlymų patvirtinimo, detalizuojant techninį projektą, jame bus integruojama dar daugiau ‚sveiko pastato‘ kriterijų. Juos, prieš suteikiant WELL sertifkatą, įvertins jį išduodančio tarptautinio instituto „International WELL Building Institute™“ (IWBI™) ekspertai.

 

WELL pastatų standartas sukurtas apimant geriausias pastatų projektavimo, statybos ir valdymo praktikas bei mokslinių ir medicininių tyrimų bei literatūros apie aplinkos įtaką sveikatai, jos pokyčiams, elgesio ir demografiniams rizikos veiksniams duomenimis. Po šešeris metus trukusių tyrimų ir plėtojimo, standartą 2014 metais pristatė IWBI™ komanda, sudaryta iš chemikų, sveikatai palankios mitybos specialistų, triatlonininkų, miesto dviračių entuziastų, sodininkų ir patyrusių keliautojų. Iš viso pasaulyje šiuo metu pagal WELL sistemą yra sertifiktuoti beveik 5000 objektų 65 šalyse.

Projektą pristatanti nekilnojamojo turto projektų vystymo bendrovė „Realco“ jau yra išvysčiusi keturis verslo centrus Ozo parko teritorijoje, kurių bendras plotas siekia 52 tūkst. kv.m., o investicijos – 45 mln. eurų. Į naujausią „HERO” verslo centrą „Realco“ planuoja investuoti apie 70 mln. eurų.

NT projektų žemėlapis
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
54 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
12 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Jonas
Jonas
9 mėnesius

Nieko pries,bet ne per didele prabanga sugrusti viska i viena vieta,zenkliai padides dirbanciuju ,tuo paciu automobiliu srautas,bus problemu su parkavimu.Tuo labiau dar Kalvariju g. paliks tik viena eismo juosta,antra atidavus viesajam transportui.Baisu bus pro ten vaziuoti,kamsciai uzprogramuoti…Gal pirmiau reiktu isspresti eismo organizavima,pvz.praplatinant gatves,numatant parkavimo vietas,ir tik po to duoti leidimus tokioms grandiozinems statyboms.Jokios vizijos pas dabartine Vilniaus valdzia…

Petras
Petras
9 mėnesius
Atsakinėti į  Jonas

Yra kaip tik labai aiški vizija (ji vadinasi darnaus judumo) ir eismo organizavimo problemos Vilniaus mieste yra sprendžiamos – gerinamas dviračių/paspirtukų susisiekimas, bloginama automobilizmo kulto padėtis. Gatvės bus siaurinamos (siaurinimas jau vyksta daug kur Vilniuje), parkavimo vietos bus naikinamos arba branginamos. Taip bus sumažinti automobilių kamščiai. Jeigu būtų mano valia, požeminio parkingo nebūtų galima statyti centre, nes jis paskatina atvykti į darbą automobiliu taip sukeliant visų nemėgstamas spūstis keliuose. O jeigu pasiilgsit senosios tvarkos, tai gatvės labai plačios Minske.

Petras
Petras
9 mėnesius
Atsakinėti į  Jonas

Yra kaip tik labai aiški vizija (ji vadinasi darnaus judumo) ir eismo organizavimo problemos Vilniaus mieste yra sprendžiamos – gerinamas dviračių/paspirtukų susisiekimas, bloginama automobilizmo kulto padėtis. Gatvės bus siaurinamos (siaurinimas jau vyksta daug kur Vilniuje), parkavimo vietos bus naikinamos arba branginamos. Taip bus sumažinti automobilių kamščiai. Jeigu būtų mano valia, požeminio parkingo nebūtų galima statyti centre, nes jis paskatina atvykti į darbą automobiliu taip sukeliant visų nemėgstamas spūstis keliuose. O jeigu pasiilgsit senosios tvarkos, tai gatvės labai plačios Minske.

Išskirtinis tūris
Išskirtinis tūris
9 mėnesius

“Urbanistinė darna”.

Evaldas
Evaldas
9 mėnesius

Žinant, kaip ten jau esami pastatai padaryti, klausimai: kur atvažiuos ir sustos išsikrauti aptarnaujantis transportas? Kur sustos ir stovės į verslo centrą atvažiuojantys taksi? Šaligatvis paliktas, matau, kaip yra, trys plytelės prie kelio, kuris duobėtas ir kreivas kaip miesto sąžinė – pėstieji bus maudomi purvinų balų purslais iš po transporto ratų,. O ką jau kalbėti, kad žiemą nebus kur su traktoriuku sniegučio pastumdyt, nes šaligatvis dar bua ir default stulpais papuoštas per vidurį . Pala, o kur dviračių takas ar bent jungtis su niekur nevedančiu šalia esančiu?b žodžių.

hmmm
hmmm
9 mėnesius
Atsakinėti į  Evaldas

it kokia turgaus boba, uoj kaip bus, kaip bus:)

Rokas
Rokas
9 mėnesius

52 kv.m. už 45 mln. eurų?

Gerai dirba.

hans
hans
9 mėnesius

atrodė, nieko blogiau už libeskindo, vidurinės Azijos stiliuje, Radisson red viešbučio nesugalvosi. Pasirodo galima

Vidas
Vidas
8 mėnesius
Atsakinėti į  hans

Kodel jus taip nusisnekat?

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button