Prie pat yra Stoties transporto mazgas su VT maršrutais visomis kryptimis, o Senamiestis ir Naujamiestis su darbo vietomis, paslaugomis ir pramogomis irgi pėsčiomis pasiekiami. Tikrai ne visi tokioje vietoje jaus būtinybę turėti automobilį.
Tad labai gerai kad statomi nauji daugiabučiai Naujininkuose, nes tai arti centro esantis rajonas kur galima gyventi be automobilio, ne taip kaip pakraščio rajonuose kur automatiškai kiekvienam būstui reikia dviejų parkingo vietų ir paskui tie visi automobiliai užgrūda centrą. Čia seniai išmoktas paradoksas iš Europos ir JAV urbanistikos skirtumų – kuo didesnis tankumas centre, tuo mažiau automobilių, ir atvirkščiai tas pats galioja.
Puikus projektas. Apleista vietovė prisikels panašiai kaip visus džiuginanti naujai atgimusi kairiojo Vilnios kranto dalis.
Tai ką jau kapinėse pradeda statyti gyvenamus kvartalus?
Vizualiai atrodo puikiai.
Bet 140 vietų 191-am butui… OOOOOK.
Prie pat yra Stoties transporto mazgas su VT maršrutais visomis kryptimis, o Senamiestis ir Naujamiestis su darbo vietomis, paslaugomis ir pramogomis irgi pėsčiomis pasiekiami. Tikrai ne visi tokioje vietoje jaus būtinybę turėti automobilį.
Tad labai gerai kad statomi nauji daugiabučiai Naujininkuose, nes tai arti centro esantis rajonas kur galima gyventi be automobilio, ne taip kaip pakraščio rajonuose kur automatiškai kiekvienam būstui reikia dviejų parkingo vietų ir paskui tie visi automobiliai užgrūda centrą. Čia seniai išmoktas paradoksas iš Europos ir JAV urbanistikos skirtumų – kuo didesnis tankumas centre, tuo mažiau automobilių, ir atvirkščiai tas pats galioja.
Jeigu kiekvienas butas mieste turės automobilį, tai reikės 3 aukštų gatves statyti, kitaip jie visi netilps gatvėse.