Vilniaus miesto savivaldybė pritarė projektiniams siūlymams šalia oro uosto statyti naują autobusų parką. Planuojama, jog naujasis autobusų parkas bus skirtas reisams, kurie dengtų pietinę miesto dalį, taip pat autobusams aptarnauti – šioje vietoje numatoma eksploatuoti dujomis arba elektra varomus autobusus bei papildomai techninėse patalpose remontuoti ir aptarnauti iš kitų bendrovės transporto parkų atvykusius dyzelinius bei elektra varomus autobusus.

Autobusų parko statybos numatomos 5 etapais

Projektiniuose pasiūlymuose nurodoma, jog pirmiausiai būtų įrengiama Liepkalnio gatvės sankryža su būsimu autobusų parku. Tuomet būtų statomas garažų paskirties pastatas, būtų įrengiamos sklypo dangos ir lauko inžineriniai tinklai. Galiausiai būtų įrengiama saulės elektrinė ant pastato stogo. Paskutiniuoju etapu būtų įrengiama dujų degalinė.

Naujos teritorijos panaudojimas

Nurodoma, jog į projektuojamą autobusų parką, be esamų 165 dujinių autobusų, atvažiuos 100 -110 dyzelinių autobusų reguliariam ir planiniam remontui atlikti. Bendras autobusų vietų stovėjimo vietų skaičius sklype 276:

  • 52 vietos su CNG lėto užpylimo kolonėlėmis po stogine su numatyta galimybe elektrifikuoti;
  • 172 vietos po stogine. Tame tarpe 10 elektrifikuotų vietų, kitos – su galimybe elektrifikuoti;
  • 52 vietos, naudojamos vairavimo mokymo aikštelės nenaudojimo metu (52 vt.) būsimu autobusų parku. Tuomet būtų statomas garažų paskirties pastatas, būtų įrengiamos sklypo Darbuotojams projektuojama 61 vietų automobilių stovėjimo aikštelė. Sklypo pietinėje dalyje numatoma teritorija, skirta vairuotojų mokymui.

Visą teritoriją numatoma aptverti.

Teritorijoje bus įrengtas garažas su administracinėmis patalpomis

Pagrindinis autobusų parko statinys – garažų paskirties pastatas, kuriame numatytos ir administracinės patalpos. Administracinė pastato dalis – dviejų aukštų, stačiakampio formos, su sutapdintu plokščiu stogu. Administracinės dalies plotas ~ 700 m². Visos pastato bendras plotas – 10 000 m². Garažų (autobusų remonto ir aptarnavimo) korpusas bus vienaukštis su gelžbetoninėmis kolonomis statinys.

Projekto techniniai parametrai

  • Planuojamo objekto adresas – Liepkalnio g. 111;
  • Sklypo plotas – 146 591 m2;
  • Apželdintas sklypo plotas – 64 188,67 m2 (37% sklypo ploto, iš jų 5800 m2 bus kūdra);
  • Pastato bendras plotas – 10 000 m2;
  • Statinio aukštis – 2 aukštai (iki 10 m aukščio);
  • 7 įvairios paskirties stoginės – 9 950 m2;
  • Autobusų aikštelė – 43 958 m2 (autobusų pildymo ir privažiavimo);
  • Autobusų aikštelė – 27 600 m2 (mokymo, palaukimo);
  • Dujų saugyklos ir įrenginių aikštelė – 2 500 m2;
  • Takai – 6 000 m2;
  • Pastato energetinio efektyvumo klasė – A++ (administracinis);
  • Automobilių parkavimo vietų skaičius – 62 vnt. (antžeminis parkavimas);
  • Projekto vystytojas – Vilniaus miesto savivaldybė;
  • Projektinius siūlymus ruošė UAB „Projektų rengimo biuras“, projekto vadovas – Gileta Beržinienė.

Viešas svarstymas

Visuomenės atstovai iki kovo 25-osios savo pasiūlymus gali teikti elektroniniu paštu [email protected] Projektinių pasiūlymų viešas svarstymas vyks kovo 25 d., 17.00 val., nuotolinės vaizdo transliacijos būdu. Nuoroda į vaizdo transliaciją čia.

MadeinVilnius.lt informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „Naujosios medijos grupės“ sutikimo neleidžiama.MadeinVilnius.lt

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

48 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar reikalingas greičio matuoklis Gedimino prospekte?

Welcome Back!

Login to your account below

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.