Vilniaus miesto savivaldybė administracija pritarė naujojo daugiabučių kvartalo projektiniams siūlymams. Šiuo svarstymu bus aptariami daugiabučio namo, kuris bus įgyvendinamas sklype adresu Baltynės g. 5, projektiniai siūlymai. Daugiabutis namas būtų skaidomas į skirtingų aukščių korpusus, dalyje pirmo aukšto patalpų numatoma įrengti komercines patalpas, o viršutiniuose aukštuose būtų įrengti 133 butai. Po pastatu numatoma įrengti dviejų aukštų požeminį parkingą.
Šiuo metu sklype pastatų nėra, namas būtų statomas prie miško, greta Vakarinio aplinkkelio.
„Fasadas nuo Baltynės g. formuojamas orientuojant universalios paskirties patalpas, kurios bus naudojamos įvairioms paslaugoms. Užtikrinant patalpų komfortą pirmame aukšte patalpų aukštis projektuojamas ne mažesnis nei 3,5 m, taip pat užtikrinamas bekliūtis patekimas nuo gatvės.
Nuo gatvės taip pat numatomas patekimas pandusu į minus pirmą ir antrą aukštus, kuriuose bus automobilių parkavimas ir inžinerinių komunikacijų aptarnavimo patalpos“, – apie būsimą projektą rašoma siūlymuose.
Projekto techniniai parametrai
- Planuojamo objekto adresas – Baltynės g. 5, Pilaitės seniūnija;
- Sklypo plotas – 3 200 m2;
- Apželdintas sklypo plotas – 1 079 m2 (33% sklypo ploto);
- Pastato bendras plotas – 12 472 m2:
- antžeminis plotas – 7 717 m2;
- požeminis plotas – 4 755 m2;
- Statinio aukštis – iki 7 aukštų (iki 25m aukščio);
- Pastato energetinio efektyvumo klasė – A++;
- Butų kiekis – 133 vnt.;
- Komercinių patalpų plotas – 227,38 m2;
- Kūrybinių dirbtuvių kiekis – 1 vnt.;
- Automobilių parkavimo vietų skaičius – 126 vnt. (požeminis parkavimas);
- Dviračių saugyklų kiekis – 55 vnt. (požeminis parkingas);
- Vaikų žaidimų aikštelė – 133 m2;
- Projekto vystytojas – UAB „Aternus“;
- Projektinius siūlymus ruošė UAB „Arches“, projekto vadovas Vaidas Saveikis.







Nemažai miško nukentės, blogai
Baisus projektas
Projektas gražus, matyt, ir realijoje pasiteisins. Vietovė pratęsia ištisinį užstatymą iš centro pusės. Aplinka graži, aukštingumas skirtas prabangos ieškančiam pirkėjui, bet neskatina gyventojų koncentracijos ir būsimo metropoliteno vystymo. Transporto klausimas problematiškas. Teks vargti absurdiškoje triguboje sankryžoje, reiklaujančioję trečio aukšto estakados Pilaitė – centras arba dviejų juostų tilto į silpną Karoliniškių gatvių tinklą.
1. Ne kiekvienas padrikai išmėtytas nuperstas pasienio terasų projektėlis nusipelno inžinerinių infrastruktūros sprendimų, kai yra aktyvus ir įsisenėjęs jų trūkumas tokiuose mikrorajonuose kaip Žirmūnai ar Vilkpedė.
2. Ko gero vienas iš kvailiausių pasisakymų, kurį yra tekę girdėti apie Karoliniškes, nes pats mikrorajonas, pagal savo tankį yra vienas iš adekvatesniu perimetriniu užstatymu gyvuojančiu sovietinių miegamųjų rajonų, su +-2 bendrinėm arterinėm jungtim t.y. Laisvės ir Pilaitės prospektas, bei arterine C kategorijos mikrorajono jungtimi – Asanavičiūtės gatve.
Jei jau yra kraustomasi į urbanistini akligatvį, kaip šis projektas, nereikėtų skūstis, kad teks pervažiuoti pro dalį mikrorajono.
dar vienas miegamasis rajonas.