Prie aplinkkelio prasidės daugiabučių kvartalo „PaJustis“ statybos (vizualizacijos)

Komentarai 6

  1. klausimas vystytojui says:

    ar bus padarytas normalus įvažiavimas į šį projekta nuo vakarinio aplinkkelio? dabar yra tik nuo skatules g per griovius arba per aplinkui pro buivydiškes helsinkio g.

  2. Auksinis kardas says:

    Vakarų miestuose gyvenamieji rajonai vystosi prie beginio transporto linijų, Vilnius vystosi prie kelių. Po to persodinti žmones iš automobilių kainuos labai daug mums visiems. Be to, vakarinis aplinkkelis jau tampa vidiniu miesto keliu dėl tokio nevykusio planavimo. Tuoj reikes naujo aplinkkelio vėl už kokį puse milijardo bent. VMS planuotojai – tikri nevykėliai, daro visas įmanomas klaidas, už kurias mokame visi.

    • Marius says:

      Vakarinis aplinkkelis gal ir tampa vidiniu miesto keliu, bet kodėl gi jo nenaudoti ir toliau? Kam reikės naujo apinkkelio jeigu vakarinis liks savo vietoje? Jis savo funkciją atlieka labai gerai: jokių šviesoforų ir pan. tad kam naujas?

      • Auksinis kardas says:

        Tam, kad jis užsikiš greitai. Jau dabar yra problemų. Tiesiog jis nustos atlikti aplinkkelio funkciją, kai važiuodamas iš Minsko į Rygą kiekvieną kartą ten atsistosi į ilgą kamštį kartu su vietiniais, kas neišvengiamai nutiks ir greitai.
        Keliai yra labai neefektyvus būdas (dideliam mieste būtent) vežti žmones iš taško A į tašką B. Pvz. vienas traukinys gali pervežti apie 1300 žm, tai yra 6km kamštis (kurį po to dar reikia su parkuoti kažkur). Vakarinis aplinkkelis tiesiog neatlaikys krūvio (siūlyčiau paskaityti apie ‘induced demand’, vakarinis aplinkkelis yra idealus pavyzdys).
        Vilniuje desperatiškai reikia gero transporto tarp miesto centro ir gyvenamųjų rajonų. Tačiau savivaldybės taktika yra tiesiog kartoti ‘BRT’ ir nieko nedaryti jau kelis dešimtmečius. Jokių konkrečių planų: tie patys žmones šneka tas pačias nesąmones, kai aplinkiniai miestai leidžia šimtus milijonų kietam transportui. Tikra gėda.

        • Andriuss says:

          Tau yra apsėdimas su tuo bėginiu transportu. Vos ne kiekvienas komentaras, žmogau, ieškok pagalbos.

          • Auksinis kardas says:

            Vilnius yra vienintelis 400+k miestas ES, kuris jo neturi ir nestato. Čia ne man apsėdimas, o visai Europai. Tuo tarpu savivaldybė laiko galvas įkišę į smėlį su savo ‘BRT’. Kur tas BRT? Kur jo konkretūs planai? Kur bus stotelės? Nebus jokio ‘BRT’, ‘BRT’ reiškia nieko nedaryti ir toliau statyti vien kelius.


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist