Statybos Vilniuje

Prie aplinkkelio prasidės daugiabučių kvartalo „PaJustis“ statybos (vizualizacijos)

„Citus“ Justiniškių mikrorajone, buvusio Buivydiškių dvaro pašonėje pristato naują būsto projektą „PaJustis“. Projektą sudarys 5 triaukščiai daugiabučiai su 100 butų ir 80 dviejų aukštų kotedžų, kurie bus statomi keturiais etapais. Bus galima rinktis iš skirtingo ploto bei išplanavimo 1–3 kambarių butų, siekiančių 32–64 kv. m arba 3–5 kamb. kotedžų, siekiančių 62–95 kv. m. Projekto pardavimai startuoja lapkričio 27 d.

Numatytos investicijos į projektą sieks apie 9,5 mln. eurų. Į projektą CITUS įmonių grupė investuoja kartu su partneriais, užsienio kapitalo įmone „Allied Investment Group“.

„Su būsto projektais nesame pirmieji šioje miesto dalyje, tačiau matome didelį jos potencialą. Gamtą ir žalumą dovanoja visiškai šalia buvęs Buivydiškių dvaras. Jo palikimas – net septyni tvenkiniai, kurių artimiausias telkšo mažiau nei už 100 m, nedideli, jaukūs miškeliai pasivaikščiojimams. Aplink – puikiai išvystyta Justiniškių ir Pilaitės infrastruktūra: mokyklos, darželiai, parduotuvės, sveikatos priežiūros įstaigos, laisvalaikio, poilsio ir kultūros vietos, svarbios gatvės, kuriomis greitai ir lengvai pasiekiamas Vilniaus centras“, – teigia „Citus“ direktorius Mantas Galdikas.

 

Antrasis privalumas, kurį jis įvardija – netoli esantis Vakarinis aplinkkelis, kuris ne tik yra svarbi viso Vilniaus transporto arterija, bet greta jo kuriasi verslo centrai, taigi ir darbo vietos; statomas „Vilnius Outlet Park“. Miesto savivaldybė yra numačiusi toliau plėtoti aplinkkelio jungiamąją infrastruktūrą, todėl greta esančių būstų vertė ateityje augs.

M. Galdikas džiaugėsi, kad į „Citus“ pasiūlą vėl grįžo kotedžai, kurių didesnio pasirinkimo įmonė neturėjo nuo „Karaliaučiaus slėnio“ projekto užbaigimo, o būsto mieste su individualaus namo privalumais poreikis rinkoje yra, vertina „Citus“ direktorius.

„PaJustis“, kaip ir kiti „Citus“ kuriami projektai, turės charakteringus bruožus: uždarą teritoriją, ekonomiškus būstus, skirtingas laisvalaikio erdves įvairaus amžiaus gyventojams, žaliąsias erdves bei kitus privalumus. Jauki, mažaaukštė, kvartalo tipo gyvenvietė, kurios projektuotojais pasirinkta įmonė „Projektavimo sprendimai“, pasižymės natūralių spalvų vieninga architektūra, fasadai bus dengti klinkeriu bei dekoratyviniu tinku.

 

Namuose bus įrengtas ekonomiškas dujinis šildymas, numatoma įdiegti saulės elektrinę, kuri energija aprūpins bendrąsias projekto erdves. Galimybė įsirengti savo saulės elektrines kiekviename kotedže bus sudarytos ir visiems „PaJustis“ namų naujakuriams. Visi butai pirmuose aukštuose bei, kaip įprasta, visi kotedžai turės atskirus nuosavus kiemelius. Projekte numatyta įrengti 240 antžeminių parkavimo vietų.

Projekte daug dėmesio skirta vidinės teritorijos sutvarkymui ir bendruomeniškos kaimynystės formavimui. Čia, išnaudojant natūralų reljefą, bus sukurta didelė, į kalvą kylanti laisvalaikio erdvė, kurioje atskiros zonos lauks skirtingo amžiaus gyventojų: jie čia ras vaikų žaidimo aikštelę su dviem ypač ilgomis čiuožynėmis, sporto aikštelę su treniruokliais. Mažiausiesiems gyventojams bus įrengta atskira, aptverta zona, o abi šios erdvės bus įrengtos pirmajame etape, todėl ja džiaugtis galės jau anksčiausiai įsikūrę gyventojai.

Suaugusiems bus skirta kepsnių ir griliaus zona, teniso, futbolo ir šachmatų stalai, kino amfiteatras. Net gyventojų augintiniai nenuobodžiaus – jiems skirta dresavimo zona ir prausimo įrenginys, kuriuo taip pat bus galima plauti dviračius.

„PaJustis“ namus, planuojama pradėti statyti dar šiais metais: pirmiausia iškils pirmasis kotedžų etapas, o daugiabučiai – antruoju ir trečiuoju etapais. Visus keturis etapus ketinama baigti 2022 m.

Tai jau ketvirtasis naujas „Citus“ projektas 2020 m. ir šeštasis, kuriame iki metų galo planuojama pradėti statybas. Birželį darbai prasidėjo Vilniuje, Lazdynėliuose esančiame projekte „Būk čia“ bei antrajame „Miško ardų“ etape Burbiškėse; liepą – „Klevų namuose“ ir „Radio city“ (abu – Kaune: Dainavos bei Žaliakalnio mikrorajonuose); spalį paskelbta apie „Link Ten“ projekto pradžią sostinės Šnipiškėse. Visuose projektuose bendrai, kartu su „PaJustis“ namais pasiūlyta beveik 550 būstų Vilniuje ir 520 – Kaune.

Skaičiai ir faktai

  • Projekto adresas – Mozūriškių g. 190 Vilnius;
  • Planuojamos investicijos į projektą – apie 9,5 mln. Eur;
  • Pastatai – penki triaukščiai daugiabučiai namai, dviejų aukštų kotedžai; pastatų energinio efektyvumo klasė – A+;
  • Bendras parduodamas plotas – apie 11 290 kv. m;
  • Parkavimo vietų skaičius – 240 (antžeminės);
  • Planuojama statybų pradžia – 2020 m. lapkritis (I etapas), pabaiga – 2021 m. gegužės mėn. (80 proc. baigtumas).
NT projektų žemėlapis
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
28 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
6 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
klausimas vystytojui
klausimas vystytojui
2 mėnesius

ar bus padarytas normalus įvažiavimas į šį projekta nuo vakarinio aplinkkelio? dabar yra tik nuo skatules g per griovius arba per aplinkui pro buivydiškes helsinkio g.

Auksinis kardas
Auksinis kardas
3 mėnesius

Vakarų miestuose gyvenamieji rajonai vystosi prie beginio transporto linijų, Vilnius vystosi prie kelių. Po to persodinti žmones iš automobilių kainuos labai daug mums visiems. Be to, vakarinis aplinkkelis jau tampa vidiniu miesto keliu dėl tokio nevykusio planavimo. Tuoj reikes naujo aplinkkelio vėl už kokį puse milijardo bent. VMS planuotojai – tikri nevykėliai, daro visas įmanomas klaidas, už kurias mokame visi.

Marius
Marius
3 mėnesius
Atsakinėti į  Auksinis kardas

Vakarinis aplinkkelis gal ir tampa vidiniu miesto keliu, bet kodėl gi jo nenaudoti ir toliau? Kam reikės naujo apinkkelio jeigu vakarinis liks savo vietoje? Jis savo funkciją atlieka labai gerai: jokių šviesoforų ir pan. tad kam naujas?

Auksinis kardas
Auksinis kardas
3 mėnesius
Atsakinėti į  Marius

Tam, kad jis užsikiš greitai. Jau dabar yra problemų. Tiesiog jis nustos atlikti aplinkkelio funkciją, kai važiuodamas iš Minsko į Rygą kiekvieną kartą ten atsistosi į ilgą kamštį kartu su vietiniais, kas neišvengiamai nutiks ir greitai. Keliai yra labai neefektyvus būdas (dideliam mieste būtent) vežti žmones iš taško A į tašką B. Pvz. vienas traukinys gali pervežti apie 1300 žm, tai yra 6km kamštis (kurį po to dar reikia su parkuoti kažkur). Vakarinis aplinkkelis tiesiog neatlaikys krūvio (siūlyčiau paskaityti apie ‘induced demand’, vakarinis aplinkkelis yra idealus pavyzdys). Vilniuje desperatiškai reikia gero transporto tarp miesto centro ir gyvenamųjų rajonų. Tačiau savivaldybės… Skaityti daugiau

Andriuss
Andriuss
3 mėnesius
Atsakinėti į  Auksinis kardas

Tau yra apsėdimas su tuo bėginiu transportu. Vos ne kiekvienas komentaras, žmogau, ieškok pagalbos.

Auksinis kardas
Auksinis kardas
3 mėnesius
Atsakinėti į  Andriuss

Vilnius yra vienintelis 400+k miestas ES, kuris jo neturi ir nestato. Čia ne man apsėdimas, o visai Europai. Tuo tarpu savivaldybė laiko galvas įkišę į smėlį su savo ‘BRT’. Kur tas BRT? Kur jo konkretūs planai? Kur bus stotelės? Nebus jokio ‘BRT’, ‘BRT’ reiškia nieko nedaryti ir toliau statyti vien kelius.

Back to top button