Perkūnkiemyje pradedamas statyti didžiulis verslo centras

Komentarai 12

  1. Auksinis kardas says:

    Ko labiausiai reikia Perkunkiemyje tai nauji pastatai ir parkavimo aikšteles 😀

  2. Realco says:

    Grazi vizualizacija. Tik leiskit paklaust: Domus-Pro griausit, kad taip padaryti taip, kaip pavaizduota? Realiai tai “erdvei” vietos nėra, gausis tunelis tarp to ofiso ir domus pro, bes saulės šviesos ir su pastoviais skersvėjiais.

  3. Dviratininkas says:

    Dviračiais arba autobusu reiki važinėti.!! O kam truks.Perkunkiemį daug laisvųstovėjimo vietų

  4. Jin says:

    Hmmm……Jei 16000 m2, 400 stovėjimo vietų… 40m2 vienam darbuotojui? Tai kaip ten su susisiekimu toje pusėje? XD

    • hmm says:

      aš nesuprantu to buko karksėjimo pastoviai dėl stovėjimo vietų:/ yra priimti kažkokie normatyvai ir statytojai visada darys minimaliai pagal juos, kol (jei) jie nebus pakeisti… nuo tokio žliumbimo niekas niekur nesikeis

      • Justinas says:

        Išvis turėtų būti naikinamos antžeminės aikštelės, o biuruose stovėjimo vietą turi turėti tik vadovai (pvz. taip yra Londone), visi kiti gali atvažiuoti į darbą viešuoju, dviračiais, paspirtukais, su pavežėtojais ir etc. Darbuotojams neturėtų būti įrenginėjamos stovėjimo vietos. O ir stovėjimo aikšteles prie prekybos centrų reikia naikinti, nes atrodo baisiai, kai šitokie plotai paliekami kam? automobiliams. Neturiu nei teisių, nei automobilio, užaugau, mokiausi ir dirbu Vilniuje, ir ne tik kad nematau poreikio mieste visa tai turėti, bet ir nematau problemų dėl susisiekimo mieste, su greituoju autobusu nuo namų šeškinėje iki centro nuvažiuoju per 20 min piko metu.

        • Regis says:

          manau butu logiska jei netruktu stovejimo vietu, tesiog uz jas reiktu moketi, kas gali sau leisti- moka, kas ne, vaziuoja su autobusu, nes pastacius masina netvarkingai turetu buti dideles baudos!

        • 2 Justinai says:

          Jei neturi nei automobilio, nei masinos, tai tavo komentaras nieko vertas. Kaip tu gali komentuoti kazka ko nesupranti.

        • 2 Justinai says:

          Justina, jei neturi nei teisiu nei automobilio, tai su tavim diskusija bergzdia. Kaip gali diskutuoti ir kazka suprasti jei to daikto nenaudoji.

        • Jin says:

          Topinis argumentas: man nereikia, todėl nereikia niekam. Aš irgi neturiu nei teisių, nei automobilio, bet tai nereiškia, kad nesuprantu žmonių, kuriems jų reikia, pvz., kas gyvena toliau nuo darbo vietos (ne visiems darbas už 20 min piko metu), kam nepatogu su viešuoju (nes, pvz., reikia keliskart persėsti ar retai ar nelaiku važiuoja), ar turi kelis vaikus (patys žinot situaciją su darželiais Vilniuje), ar kartu su partneriu dalijasi mašina (kažkuriam juk reikės stovėjimo vietos) ar kita. Ir nevapėk apie Londoną, jei pats sakai, kad visada buvai Vilniuje – Londono ir dydis, ir išplanavimas, ir eismas sunkiai palyginamas su Vilniaus pakraščiu.

          • Jurgis says:

            Londonas buvo pateiktas kaip 20 kartų didesnio miesto pavyzdys, kur automobilis dar labiau reikalingas, nei Vilniuje. Ir vistiek Londone 1000-ui gyventojų yra mažiau automobilių, negu Vilniuje.

        • Vytautas says:

          Teisių vairavimui šiais laikais neturi tik debilai


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist