PerkūnkiemisStatybos Vilniuje

Perkūnkiemyje pradedamas statyti didžiulis verslo centras

Sostinėje pradedamo statyti naujo verslo centro „BH Meraki“  generalinės rangos darbai oficialiai patikėti vykdyti kompanijai „Conresta“. Naujas A+ klasės verslo centras turės BREEAM „New Construction Very Good“ lygio sertifikatą, šiuo sertifikatu ženklinami pastatai, darantys itin mažą poveikį aplinkai per visą savo gyvavimo laikotarpį. Planuojama, kad visi statybos darbai bus baigti iki 2021 metų pradžios.

„Būdami Lietuvos žaliųjų pastatų tarybos nariais, džiaugiamės augančia tvaria Vilniaus miesto verslo centrų plėtra. Organizuodami statybas stengiamės būti šiuolaikiški, akcentuojame partnerystę ir užsakovams siūlome optimaliausius sprendinius. Šiuolaikiškas „BH Meraki“ verslo centras suprojektuotas naudojant vadinamąjį BIM arba informacinį statinio modeliavimą, tad ir visame statybų procese vadovausimės šia modernia skaitmeninio modeliavimo programa, leidžiančia stebėti ir valdyti pastato savybes, padedančia priimti tiksliais duomenimis pagrįstus sprendimus statybų metu. Visa tai užtikrina tikslumą ir apsaugo nuo klaidų, kurios lemia papildomų kaštų, medžiagų, žmogiškųjų išteklių ir laiko sąnaudas“, – komentuoja Lukas Laukaitis įmonės „Conresta“ vadovas.

Anot  vadovo, kadangi būsimas pastatas atitiks tarptautinio BREEAM sertifikato kokybės ir tvarumo reikalavimus – statybų metu bus vykdomas auditas, kurio metu auditoriai periodiškai tikrins visus statybos eigos faktorius, tarp kurių bus statybų eiga, projekto valdymas, energetinis efektyvumas, poveikis sveikatai, susisiekimo galimybės, vandens suvartojimo ir kiti sprendimai.

 
Nuotr.: Bendrovės

„Atsižvelgiant į tai, kad verslo centro pastatas iškils per maždaug pusantrų metų, mums buvo itin svarbu rangos kompanijos sėkminga patirtis, turimi resursai ir gebėjimai labai efektyviai valdyti įvairius statybos procesus. Labai vertiname pasirinktos kompanijos siekį perkelti procesų valdymą į skaitmeninio pastato modeliavimo (BIM) platformą, o tai, tikime, leis ne tik džiaugtis rezultatu numatytą pastato atidarymo dieną, bet ir labai svarbu – greitai spręsti kylančius iššūkius dar statybos metu“, – teigia verslo centrą plėtojančios bendrovės „BH Meraki“ vadovas Algirdas Vaitiekūnas.

Šiuo metu jau pradėti paruošiamieji verslo centro statybos darbai. Sostinės Eitminų g. 3 adresu plėtojamas beveik 16 tūkst. kv. metrų verslo centras „BH Meraki“ bus atidarytas 2021 metų pradžioje.

Anot A.Vaitiekūno, šiuo metu jau vyksta itin aktyvios derybos dėl patalpų nuomos, artimiausiu metu kompanija planuoja pranešti apie pirmuosius nuomininkus, kurie įsikurs šiame verslo centre.

 

Septynių aukštų verslo centre bus įrengti inovatyvūs inžinieriniai sprendimai: pakeliamos grindys, drėkinimo sistema, veiks bendro naudojimo konferencijų salės, elektromobilių įkrovos stotelės, sudarytos sąlygos saugoti darbuotojų dviračius, darbuotojams bus skirta daugiau nei 400 automobilių saugojimo vietų.

Šios verslo erdvės išsiskirs ne tik itin konkurencinga kaina, bet ir viena didžiausių (daugiau nei 2000 kv. metrų) tokio tipo atvirų, lauke įrengtų erdvių darbuotojų ir bendruomenės poilsiui.

Kompanija „BH Meraki“ priklauso vienam didžiausių institucinių investuotojų į komercinį NT Baltijos šalyse „Baltic Horizon“ fondui.

 
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
11 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
12 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Auksinis kardas
Auksinis kardas
1 metus

Ko labiausiai reikia Perkunkiemyje tai nauji pastatai ir parkavimo aikšteles 😀

Realco
Realco
1 metus

Grazi vizualizacija. Tik leiskit paklaust: Domus-Pro griausit, kad taip padaryti taip, kaip pavaizduota? Realiai tai “erdvei” vietos nėra, gausis tunelis tarp to ofiso ir domus pro, bes saulės šviesos ir su pastoviais skersvėjiais.

Dviratininkas
Dviratininkas
1 metus

Dviračiais arba autobusu reiki važinėti.!! O kam truks.Perkunkiemį daug laisvųstovėjimo vietų

Jin
Jin
1 metus

Hmmm……Jei 16000 m2, 400 stovėjimo vietų… 40m2 vienam darbuotojui? Tai kaip ten su susisiekimu toje pusėje? XD

hmm
hmm
1 metus
Atsakinėti į  Jin

aš nesuprantu to buko karksėjimo pastoviai dėl stovėjimo vietų:/ yra priimti kažkokie normatyvai ir statytojai visada darys minimaliai pagal juos, kol (jei) jie nebus pakeisti… nuo tokio žliumbimo niekas niekur nesikeis

Justinas
Justinas
1 metus
Atsakinėti į  hmm

Išvis turėtų būti naikinamos antžeminės aikštelės, o biuruose stovėjimo vietą turi turėti tik vadovai (pvz. taip yra Londone), visi kiti gali atvažiuoti į darbą viešuoju, dviračiais, paspirtukais, su pavežėtojais ir etc. Darbuotojams neturėtų būti įrenginėjamos stovėjimo vietos. O ir stovėjimo aikšteles prie prekybos centrų reikia naikinti, nes atrodo baisiai, kai šitokie plotai paliekami kam? automobiliams. Neturiu nei teisių, nei automobilio, užaugau, mokiausi ir dirbu Vilniuje, ir ne tik kad nematau poreikio mieste visa tai turėti, bet ir nematau problemų dėl susisiekimo mieste, su greituoju autobusu nuo namų šeškinėje iki centro nuvažiuoju per 20 min piko metu.

Regis
Regis
1 metus
Atsakinėti į  Justinas

manau butu logiska jei netruktu stovejimo vietu, tesiog uz jas reiktu moketi, kas gali sau leisti- moka, kas ne, vaziuoja su autobusu, nes pastacius masina netvarkingai turetu buti dideles baudos!

2 Justinai
2 Justinai
1 metus
Atsakinėti į  Justinas

Jei neturi nei automobilio, nei masinos, tai tavo komentaras nieko vertas. Kaip tu gali komentuoti kazka ko nesupranti.

2 Justinai
2 Justinai
1 metus
Atsakinėti į  Justinas

Justina, jei neturi nei teisiu nei automobilio, tai su tavim diskusija bergzdia. Kaip gali diskutuoti ir kazka suprasti jei to daikto nenaudoji.

Jin
Jin
1 metus
Atsakinėti į  Justinas

Topinis argumentas: man nereikia, todėl nereikia niekam. Aš irgi neturiu nei teisių, nei automobilio, bet tai nereiškia, kad nesuprantu žmonių, kuriems jų reikia, pvz., kas gyvena toliau nuo darbo vietos (ne visiems darbas už 20 min piko metu), kam nepatogu su viešuoju (nes, pvz., reikia keliskart persėsti ar retai ar nelaiku važiuoja), ar turi kelis vaikus (patys žinot situaciją su darželiais Vilniuje), ar kartu su partneriu dalijasi mašina (kažkuriam juk reikės stovėjimo vietos) ar kita. Ir nevapėk apie Londoną, jei pats sakai, kad visada buvai Vilniuje – Londono ir dydis, ir išplanavimas, ir eismas sunkiai palyginamas su Vilniaus pakraščiu.

Jurgis
Jurgis
1 metus
Atsakinėti į  Jin

Londonas buvo pateiktas kaip 20 kartų didesnio miesto pavyzdys, kur automobilis dar labiau reikalingas, nei Vilniuje. Ir vistiek Londone 1000-ui gyventojų yra mažiau automobilių, negu Vilniuje.

Vytautas
Vytautas
1 metus
Atsakinėti į  Justinas

Teisių vairavimui šiais laikais neturi tik debilai

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button