Man smagu. „Dvimiesčio keliai“ knygoje pastebiu, kad Manufaktūrų gatvė, Paupys, išeigos į Stepono Batoro, Olandų, Sukilėlių gatves, Subačiaus ir Drujos gatvių rajonas galėtų tapti pavyzdingu sostinės gyvenamuoju, prekybos, paslaugų, verslo traukos centru. Architektūriniai projektai mano supratimu gražūs. Vilnios slėnis riboja aukštingumą, tačiau Subačiaus gatvėje esama ir visai gražiai atrodančių senesnių devynaukščių. Manau, kad vietovę negalima apriboti vien Paupiu ir Markučiais. Darniai susieti į harmoningą visumą reikia ir išeigą į Olandų bei Stepono Batoro gatves bei Drujos – Subačiaus gatvės kampą. Harmoningos prestižinės visumos sukūrimas sudėtingas. Vilnios slėnis ir Belmonto kalvynas aukštį riboja, tuo pat metu kalva išeigoje į Naują Vilnią prašyte prašosi aukštuminių akcentų, kitoje pusėje stoties link jau prieš šimtmetį buvo pradėta statyti stambūs pastatai, o per centrą driekiasi tobulinimo reikalaujanti transporto mazgais tvarkoma arterija. Transporto pralaidumas svarbus . Neišvengiamai daugėjant gyventojų teks rekonstruoti išvažiavimą Subačiaus gatve į Kalnėnus ir geležinkelio kirtimo reikalus link Liepkalnio. Reikia nepamiršti ir to, kad į apžvalgos aikštelę netoliese dažnai vežami pasigrožėti miestu patys garbingiausi užsienio svečiai.
Cia jau galutinis variantas? Atrodo kaip ‘atnaujintas’ mikrorajonas – viskas uzstatyta per tankiai, per auksti pastatai, labai monotoniska ir atrodo pigiai. Visiskai kitas lygis nei Paupio projekte
Getas Senamiesčio apsaugos zonoje. Bravo, Pakalni!
pradziai padarykit kelius, po to planuokit kvadratus, debilai…., ypach pakalnis…, nupirktas avulio su visais savo meshlais…
Man smagu. „Dvimiesčio keliai“ knygoje pastebiu, kad Manufaktūrų gatvė, Paupys, išeigos į Stepono Batoro, Olandų, Sukilėlių gatves, Subačiaus ir Drujos gatvių rajonas galėtų tapti pavyzdingu sostinės gyvenamuoju, prekybos, paslaugų, verslo traukos centru. Architektūriniai projektai mano supratimu gražūs. Vilnios slėnis riboja aukštingumą, tačiau Subačiaus gatvėje esama ir visai gražiai atrodančių senesnių devynaukščių. Manau, kad vietovę negalima apriboti vien Paupiu ir Markučiais. Darniai susieti į harmoningą visumą reikia ir išeigą į Olandų bei Stepono Batoro gatves bei Drujos – Subačiaus gatvės kampą. Harmoningos prestižinės visumos sukūrimas sudėtingas. Vilnios slėnis ir Belmonto kalvynas aukštį riboja, tuo pat metu kalva išeigoje į Naują Vilnią prašyte prašosi aukštuminių akcentų, kitoje pusėje stoties link jau prieš šimtmetį buvo pradėta statyti stambūs pastatai, o per centrą driekiasi tobulinimo reikalaujanti transporto mazgais tvarkoma arterija. Transporto pralaidumas svarbus . Neišvengiamai daugėjant gyventojų teks rekonstruoti išvažiavimą Subačiaus gatve į Kalnėnus ir geležinkelio kirtimo reikalus link Liepkalnio. Reikia nepamiršti ir to, kad į apžvalgos aikštelę netoliese dažnai vežami pasigrožėti miestu patys garbingiausi užsienio svečiai.
Kur mokykla su darzeliu?
Cia jau galutinis variantas? Atrodo kaip ‘atnaujintas’ mikrorajonas – viskas uzstatyta per tankiai, per auksti pastatai, labai monotoniska ir atrodo pigiai. Visiskai kitas lygis nei Paupio projekte
Nu nestatykit gyvenamųjų ten, kur buvo gamyklos. Gi užteršta. Geriau statyt administracinės paskirties pastatus tada.
oho