Aiškėja, kaip gali atrodyti naujasis pėsčiųjų ir dviračių tiltas per Nerį (vizualizacijos)

Komentarai 14

  1. Arvydas Norkūnas says:

    Paryžius, turėdamas daug tiltų, tikrai gražus. Sostinės centrui tiltų gausa taip pat suteiktų rimto miesto įvaizdį. Centre jie turėtų tarnauti visai eismo sistemai. Magistralinis turėtų būti Kernavės tiltas, o šis turėtų turėti lokalinę reikšmę, analogišką Karaliaus Mindaugo atvejui. Kitu kampu žvelgiant, daug kas nori gyvendami miesto centre jaustis tarsi kaime, jiems tiltų nereikia. Jų norus tenkinant šioje ir Kernavės tilto vietoje reiktų statyti tunelius, tai būtų žingsnelis būsimojo metropoliteno link. Trečia pinigų stygius. Šiuo atveju pėsčiųjų tiltas, kaip ir ketvirta miesto salė, yra pinigų švaistymas, tai visai neaktualūs trečiaeiliai projektai kuriems skiriami visų mūsų pinigai. Manau geriausia dovana sostinės jubiliejui būtų griuvėsių vietoje Šeškinėje pastatytas prestižinis tarptautinio lygio stadionas.

  2. Ovidijus says:

    Pati idėja statyti ten tiltą yra gera, biurai, laisvalaikis ir t.t., patogumas. Man asmeniškai Alberto tiltas patiko labiausiai, jo siūloma idėja atskiri takai tikrai gera, aš pats bėgiodamas toje zonoje matau problemą, kai tiltu sunku prasilenkti su dviratininkais, jokiu būdu jų nekaltinu ar pan., tiesiog nėra pakankamai visiems vietos, pvz Žvėrynio tiltas. Ir pats projektas pasižymi subtilumu. Nemanau, jog reikia pėsčųjų tiltui daryti meninį paminklą, na nebent jis būtų akcentuotas kokiai progai 😉 Bet tuo pačiu sutinku ir su išsakyta anksčiau nuomone, jog gal vertėtų pabaigti nors vieną iš pradėtų projektu ir laiku ? Turiu omenyje Lazdynų baseiną, Nacionalinį stadioną, maniežą ar Tautos namus … (?) Tie 5 mln. oi kaip padėtų (!) Linkiu miesto valdžiai laikytis tvirčiau skirstant ar pasirenkant priotetus, pabaigti ką pradeda ir labai svarbu – laiku 😉

  3. Nusileidau nuo Karoliniškių says:

    Alberto tiltas manau tinka geriausiai dėl to,kad medinis, susilieja į aplinką, organiškas, tai pat įdomios konstrukcijos, bei galima užkilti nuo krantinės.

  4. Rita says:

    Galima tiltus ir kas simta metru statyti.Taciau mano nuomone tai antraeilis,jeigu ne treciaeilis poreikis .Savivaldybe nezino is kur gauti pinigu stadiono statybai.O kur apleisti buve sporto rumai,tautos namu statyba ant tauro kalno.Viskas kas pastatyta Vilniuje verslininku.O savivaldybe tiek prisikure projektu kad jau apzioti negali.O kas liecia sio naujo tilto proekta skaitytojai issakys savo nuomone,bet komisija kaip ir visada isrinks pati prasciausia.Bus kaip ir su tautos namu projektu.

    • Simona says:

      Na čia nėra oficiali apklausa. Tiltai ir kiti statiniai turi būti vertinami architektų, urbanistų. Labai gajus požiūris, kad savivaldybė vienu metu gali vykdyti tik vieną projektą, juk biudžetuose yra ne viena eilutė, be to, vykdant po vieną projektą vienu metu, joks miestas nesivystys pakankamu tempu.

      • Tautvydas says:

        Taip, turi būti vertinami architektų, urbanistų, tačiau turi būti ir atsižvelgta į gyventojų nuomonę, juk tai mūsų miestas, mūsų erdvė, mes čia gyvename ir mes esame miesto dalis. Kokia apskritai yra esmė kažką daryti, plėtoti, kurti ar vystyti? Dėl mūsų – žmonių, bendruomenės. Ar miestas turi būti plėtojamas tik vardan plėtojimo?
        Kalbant apie paminėtus tautos namus, pabrežiu, tautos namus, kurioje vietoje projektas atspindi mūsų tautą? Ar išrinkto projekto mintis yra ta, kad mes visi esame ofisų darbuotojai? Juk toks dalykas turi spindėti kultūra, menu.
        Ekspertai gali diskutuoti, rekomenduoti, patarti, argumentuoti, jų žodis gali turėti daugiau svarumo, bet žmonės privalo būti įtraukiami į tokius sprendimus ir ne tik kas liečia miesto plėtrą. Tuo pačiu žmonės pradės mažiau kaltinti kažką dėl “blogų sprendimų”, nes patys bus bent dalimi atsakingi už tai kur gyvena ir kas aplink juos vyksta.

  5. Vilija says:

    Tas Goštauto tiltas turi idomią idėją, kad dviratininkai ir pėstieji būtų atskirti, tarsi du tiltai viename – man visai patiko. Nors šiaip visi daugmaž vienodi, dauguma būtų normalūs.

  6. Eugenijus says:

    Kur dviratininkus nuves tiltas kairėje Neries pusėje? Kaip jie kirs A.Goštauto gatvę (jei tilto tęsiniu, vargu ar net 20 mln e užteks)? Bet ką aš čia apie pinigus? Juk, kaip banke “Sekundė”, reikia pinigų? – pinigų yra! (tik kur daba toji “Sekundė”?)

  7. Almantas says:

    Mano manymu Neries vartai atrodytų visai neblogai, tačiau architektūriškai jame trūksta originalumo, nors galbūt ir nieko tokio.

  8. Tomas says:

    Idomiausi tie tiltai, kurie sujungia ne tik virsutines terasas, bet ir leidzia pakilti ant tilto nuo krantines.

  9. Hola says:

    Na Uredijos Logo apie 30k kainavo:) o cia tik 9 tukst 🙂

  10. Tomas says:

    Nieko doro niekas nepateike. Visi elementarus tiltai.

    • hmm says:

      o kas yra “doro”?? puikūs tiltai, bent keturis, penkis tikrai galima rinktis ir statyti drąsiai

      • Tomas says:

        Suzaisti galejo su Green Hall architektura 😉


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist