Sveikatos technologijų srities startuolis „Kilo Health“ rimtai nusiteikęs tolesniam augimui – įmonė naujiems startuoliams ieško dvylikos vadovų – bendraįkūrėjų, kurie norėtų kartu vystyti ir sėkmės istorijomis paversti „Kilo Health“ arba savo verslo idėjas sveikatos srityje. Tai jau antrasis 2021 m. „Kilo Health“ sukurtos verslo akseleratoriaus programos „Co-found“ etapas. Pirmojo metu sulaukusi daugiau nei 1000 paraiškų, įmonė ne mažesnio susidomėjimo tikisi ir šiemet.
„Savo veikloje jau 10 metų ieškome naujų būdų, kaip padėti žmonėms gyventi sveikiau. Programą „Co-found“ sukūrėme tam, kad galėtume pasiūlyti tai, ko žmonėms reikia, dar greičiau. Siekiame pritraukti talentingus ir ambicingus verslininkus, norinčius greitai kurti ir vystyti sveikatos technologijų startuolius, naudojantis „Kilo Health“ žmogiškaisiais, technologiniais ir finansiniais resursais“, – sako „Kilo Health“ personalo vadovė Ilona Bernotaitė.
Tapę „Kilo Health“ startuolių vadovais – bendraįkūrėjais, verslininkai turės galimybę rinktis, ar bendradarbiauti kuriant vieną iš įmonės sugalvotų produktų, ar pasiūlyti ir vystyti visiškai naują idėją. Abiem atvejais, pasak I. Bernotaitės, vadovas bus pats atsakingas už visą procesą: nuo komandos subūrimo, verslo strategijos parengimo iki produkto sukūrimo ir pristatymo rinkai.
Pirmojo programos „Co-found“ etapo rezultatai matomi jau šiandien – sėkme gali pasigirti keletą naujų startuolių, kaip „Pulsetto“ (klajoklinio nervo stimuliatorius), „Greatness“ (sveiko gyvenimo būdo įpročių valdymo programa), „BoomeranGO!“ (sveikų įpročių formavimo programa vaikams), „Joggo“ (personalizuota bėgimo programa) ir kiti.
Kaip teigia „BoomeranGO!“ vadovas – bendraįkūrėjas Mantas Kondratavičius, tokio greito ir sėkmingo rezultato be „Kilo Health“ programos „Co-found“ nebūtų pavykę pasiekti, nes ji suteikė laisvę klysti ir bandyti iš naujo.
„Pamenu įvairių projektų, nuo papildų linijos ar tarptautinės tiekimo grandinės įgyvendinimo iki įvairių sveikatos technologijų produktų kūrimo. Kai kurie jų buvo sėkmingi, o kai kuriuos teko uždaryti. Kartą, nors ir dirbome su itin stipria komanda ir aiškia skaitmeninio produkto vizija, po metus trukusių paieškų taip ir neišsprendėme produkto-rinkos galvosūkio, dėl to teko viską uždaryti ir iš esmės keisti kryptį. Jeigu tai būčiau daręs vienas, nebūčiau galėjęs taip greitai bandyti iš naujo, o su „Kilo Health” palaikymu galėjome tęsti darbą ir sėkmingo produkto paieškas. Tuomet sugalvojome kurti programėlę vaikams, kuri leistų jiems pasijusti lyg žaidime, bet kartu padėtų ugdyti sveikesnius įpročius. Žinoma, prie sėkmės prisidėjo jau turėtos ankstesnės pamokos ir padarytos klaidos”, – pasakoja M. Kondratavičius.
„Kilo Health“ 2022 m. baigė uždirbusi 213 mln. eurų ir beveik padvigubinusi pajamas, lyginant su 2021 m. Pelno rodikliai per metus taip pat išaugo daugiau nei 50 proc. ir pasiekė 10 mln. eurų. Šių metų planuose – ne mažesnis augimas, prie kurio, tikimasi, prisidės ir dvylika naujų startuolių.