Projektas toks išlaikantis tarybine stoties autentika, ty to kas buvo, su kosmetiniais patvarkymais, medeliai, nyki viešoji erdvė ir neįdomi autobusų stotis, kuri nieko nesiskiria nuo atnaujintų rajoninių, na padarė, pagal tarybinio architekto pakalnio vizija, iš esmės nereikėjo skelbti net projekto, šita projekteli galėjo įgyvendinti stoties rajono seniunija
Talinas jau seniai tapo nepavejamu, pagal visus gyvenimo kokybės kriterijus, Vilnius vis dar daugelio turistų įvardijamas, kaip posovietinė erdve gali lenktyniauti su Minsku ir Kievu, daugiau neišgali šita nuvytusi vms su savo specialistais
palyginus su tuo kas yra ir kas galimai bus, tai 1/99 santykis:) gal kiek neramina per daug tuščios erdvės, kuri prie stoties nelabai kaip (ir kuo) užpildoma, bet šiaip įspūdinga vizualizacija
Blogai. Žmonės ir automobiliai viename lygyje. Lauksime avarijų.
Projektas toks išlaikantis tarybine stoties autentika, ty to kas buvo, su kosmetiniais patvarkymais, medeliai, nyki viešoji erdvė ir neįdomi autobusų stotis, kuri nieko nesiskiria nuo atnaujintų rajoninių, na padarė, pagal tarybinio architekto pakalnio vizija, iš esmės nereikėjo skelbti net projekto, šita projekteli galėjo įgyvendinti stoties rajono seniunija
Na, tai buvo renkamas “ekonomiškiausias” variantas – tai ko norėti? Galima palyginti su Talino projektu – tos pačios studijos.
Talinas jau seniai tapo nepavejamu, pagal visus gyvenimo kokybės kriterijus, Vilnius vis dar daugelio turistų įvardijamas, kaip posovietinė erdve gali lenktyniauti su Minsku ir Kievu, daugiau neišgali šita nuvytusi vms su savo specialistais
palyginus su tuo kas yra ir kas galimai bus, tai 1/99 santykis:) gal kiek neramina per daug tuščios erdvės, kuri prie stoties nelabai kaip (ir kuo) užpildoma, bet šiaip įspūdinga vizualizacija