Pristatytos architektų pokyčių idėjos stoties rajonui

Komentarai 12

  1. O siaubas says:

    visa pusamzi gyvenu Vilniuje,bet tokios bezabrazijos dar nemaciau.Kad autobusu stoti uzkisti uz gelezinkelio-na siaubas.Buvo taip patogu ,o dabar ?Gal mangnatai tegu pesciomis pradeda vaikscioti su lagaminais,tada zinos kaip ir kas.

  2. Arvydas Norkūnas says:

    Visiškai pritariu žmonių susirūpinimui. Juk kuo didesnis traukos centras, tuo didesni visų rūšių transporto ir žmonių srautai būna teritorijoje!!! Projektai gražūs tačiau visu pirma tai visų rūšių transporto srautų centras. Tie kas pasirenka visuomeninį transportą, kurį drauge su dviračiais ir paspirtukais (nepaprastai reikšmingu lapkričio – kovo mėnesio transportu) taip liaupsina dabartinė valdžia, nori, kad drauge su bagažu būtų privežami kuo arčiau prie traukinių ar autobusų peronų. Žmonės taikliai pastebi, kad kulniuoti prie traukinių ar autobusų nuo Halės ar iš Naujininkų būtų tikras absurdas, gal judantieji šaligatviai į peronus galėtų gabenti juos? Projektai, kaip minėjau, atrodo gražiai tačiau nėra parodyta jokių automobilių parkavimo ir teritoriją kertančių arterijų, pirmiausia pasigendama požeminės jungties su Panerių gatve, Geležinkelio ir Seinų g. sankryžos tvarkymo, neaiški Pelesos gatvės ateitis kuri turėtų tapti magistraline ir kt. Dabar gi pažvelgus atrodo, kad formuojama visiškai uždara visuomeninė erdvė, t.y. visų rūšių transporto srautų, išskyrus traukinius, minimalias parkavimo erdves turintis akligatvis.

  3. Jonė says:

    Taip apie verslą pagalvota, o kaip apie keleivius? Įdomu kaip bus sprendžiami miesto visuomeninio transporto srautai? Ar keleiviai turės nuo Halės turgaus žygiuoti iki autobusų stoties, o geležinkelio dar toliau. Taip iki Kauno nuvažiuosi greičiau nei iš namų iki geležinkelio stoties.

  4. Danute says:

    Tai valio. Greiciau darykit. Tik as siulyciau pakeisti pati stoties pastata. Greta tokiu nauju pastatu atgyvenusi architektura ne i tema.

    • Jurgis says:

      Ar jūs rimtai? Atgyvenusi architektūra? Juk tai senamiestis ir jo apylinkės, čia ir vieta jūsų taip vadinamai istorinei “atgyvenusiai” architektūrai. Čia būtent naujieji pastatai yra visiškai ne vietoje, o ne senieji, kurie jau stovi apie šimtą metų. Gerai, kad net okupantai neturėjo tokio paviršutiniško mąstymo nes kitaip senamiesčio visai neturėtume.

      • Horn says:

        Jurgis > Tik šiaip noriu pastebėti, jog dabartinis stoties pastatas nėra toks senas. Ne man spręsti ar tokius būtina išsaugoti, bet aš būčiau už teritorijos visišką atnaujinimą.

  5. Joakim says:

    Pigi Stockholmo Sergels Torg kopija

  6. Trumpas says:

    Pradžiai reiktų uždaryti tas alkoholikų ir narkomanų irštvas, kurios įsikūrusios prie pat žiedo, kur reikia žegnotis, kad vakarais praeit saugiai pro juos, kad niekas nepriskabintų?

  7. RITA says:

    nelabai suprantu, kaip bus išvengiama kamščių, kur bus nukreipiami transporto srautai, nes ir dabar situacija kasdien blogėja

    • ... says:

      Taip, reikėjo pastatyti trijų lygių sankryžą su dviem viadukais ir žiedu po jais. Visur eismo juostų skaičius 4×4.

  8. Agne says:

    aha. kol taip bus as pasensiu 🙂

    • Arvydas says:

      Džiaugiuos, kad ten nereikia lankytis, prioritetas nuosavas automobilis ir lėktuvas (oro uostas).


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist