Rugsėjo 5 dieną dėl pradėtos rekonstrukcijos didžiausias Registrų centro klientų aptarnavimo padalinys laikinai persikėlė į parodų ir kongresų centrą „Litexpo“. Registrų centrui tęsiant klientų aptarnavimo padalinių atnaujinimus visoje Lietuvoje siekiama gerinti klientų ir darbuotojų patirtis, kuria ergonomiškas darbo vietas bei patogesnį ir jaukesnį klientų aptarnavimą.

Pasak Registrų centro Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centro vadovė Jurgos Gudaitienės, didžiausias dėmesys atnaujinant padalinį bus skiriamas klientų patogumui ir darbuotojų darbo vietų ergonomikai. Vilniaus klientų aptarnavimo padalinyje kasdien apsilanko vidutiniškai apie 800 klientų.

Registrų centro Vilniaus klientų aptarnavimo padaliniui užsidarius rekonstrukcijai, Vilniaus klientai yra aptarnaujami Lietuvos parodų ir kongresų centre  „Litexpo“ (Laisvės pr. 5), 5 salėje. Suplanuotus Vilniaus klientų aptarnavimo padalinio atnaujinimo darbus numatoma atlikti iki šių metų pabaigos.

Atnaujintas klientų aptarnavimo padalinys taps šviesesnis ir atviresnis, atsiras jaukios ir ergonomiškos darbo vietos bei klientų laukimo erdvės. Klientai galės pasinaudoti modernesne savitarnos erdve, atsiras galimybė dokumentus tvarkyti ir pateikti patogiai pasijungus asmeninį kompiuterį ar kitą įrenginį. Naujoje susitikimų erdvėje kartu su specialistais klientai galės aptarti užsakomų paslaugų procesą. Padalinio atnaujinimui planuojama skirti apie 750 tūkst. eurų.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

16 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist