Pernai pavasarį atidarytas pirmasis šalyje „Marriott“ tinklo viešbutis – „Courtyard by Marriott Vilnius City Center“greitai įsitvirtino sostinės verslo klasės viešbučių rinkoje. Garsaus pasaulinio viešbučių tinklo narys per pirmuosius metus apgyvendino daugiau nei 25 tūkst. svečių, sukūrė 70 darbo vietų, į Vilnių pritraukė naujų turistų srautų bei pateko tarp 10 geriausių „Marriott“ tinklo viešbučių Europoje.

„Pirmasis „Marriott“ tinklo viešbutis buvo reikšmingas Vilniaus turizmo sektoriui ir sėkmingas žingsnis pačiam tinklui. Šalies sostinėje buvo jaučiamas verslo klasės viešbučių trūkumas ir „Courtyard by Marriott“ jį sėkmingai papildė – tą rodo aukštas viešbučio užimtumo rodiklis, per pirmus metus siekęs 60 procentų. „Marriott“ taip pat turi gausų ištikimų klientų skaičių, todėl Vilniaus atsiradimas šio tinklo žemėlapyje leido pritraukti į Lietuvą naujus turistų srautus – 35 proc. apsistojusių klientų naudojosi lojalumo programa“, – teigia „Courtyard by Marriott Vilnius City Center“ direktorė Sigita Rudzevičienė. 

Pirmauja visoje Europoje

Buvusio „Žalgirio“ stadiono teritorijoje keturių žvaigždučių į verslo klientus orientuotame viešbutyje „Courtyard by Marriott Vilnius City Center“per metus apsigyvenovirš25 tūkst. svečių, daugiausiai iš Vokietijos, Jungtinių Amerikos Valstijų ir kaimyninių šalių. 50 proc. sudarė keliaujantys verslo tikslais. Viešbutyje taip pat buvo apsistojusi Ispanijos aukščiausios lygos futbolo komanda „Sevilla“.

„Nuo pirmųjų mėnesių, nepaisant to, kad pastartuoju metu konkurencinė viešbučių rinka Lietuvoje yra suaktyvėjusi, „Courtyard by Marriott Vilnius Center“ sulaukė didelio svečių susidomėjimo ir įvertinimo. Pirmąjį mėnesį kambarių užimtumo rodiklis viršijo numatytus lūkesčius. Be abejo, prie tokių rezultatų prisidėjo pasaulinis „Marriott“ vardas. Net nepaskelbus tikslios atidarymo datos, nakvynes rezervavo lojalūs tinklo klientai“, –pabrėžia S. Rudzevičienė.

Pirmaisiais veiklos metais viešbučiui pavyko sulaukti pripažinimo už Lietuvos ribų. 

„Courtyard by Marriott City Center“ pateko tarp 10 geriausių „Marriott Select“ tinklo viešbučių Europoje, vertinant pagal svečių atsiliepimus. Šis įvertinimas įrodo, kad tiek Vilnius, tiek mūsų viešbutis yra tikrai įdomūs ir patrauklūs daugeliui keliautojų. Viešbutį atranda bei rekomenduoja ir globalios „Marriott Bonvoy“ lojalumo programos nariai. Taip pat sulaukėme puikaus „Marriott“ kokybės auditoriaus įvertinimo“, – pažymi S. Rudzevičienė.

Pasak jos, architektūriniu požiūriu Vilniaus viešbučio pastatas yra vienas šiuolaikiškiausių visame „Courtyard by Marriott“ tinkle. 

„Jis žymi modernėjančio prekės ženklo, paliekančio senąją amerikietišką tradiciją ir atsiveriančio šiandieninėmis architektūrinėmis tendencijomis, estetinį pokytį. Visame pasaulyje yra keletas šio ženklo viešbučių, kur būtų naudojamas šviesus medis. Šis interjeras pritaikytas būtent Lietuvai, siekiant į viešbutį įnešti kuo daugiau autentiškumo, kurio šiandien pasigenda vis daugiau lankytojų“, – sako S. Rudzevičienė.

Pasak jos, viešbutis yra pritaikytas XXI a. keliautojui. Jis vienas pirmųjų pasauliniame tinkle gali pasigirti mobilia rakto sistema, leidžiančia viešbučio svečiams atrakinti kambarius tiesiog telefonu, viešbučio erdvėse – sukurtos specialios darbo vietos su integruotais ekranais, skirtos interaktyviam darbui ir susitikimams. 

Aptarnavimo standartai prasideda nuo rūpinimosi darbuotojais

Pirmajame „Marriott“ tinklo viešbutyje Lietuvoje sukurta 70 darbo vietų. Anot viešbučio vadovės, pritraukti tiek tinkamų darbuotojų buvo iššūkis, bet potencialūs kandidatai ypač palankiai įvertino tarptautinio tinklo vertybes, požiūrį į darbuotojus ir siūlomus privalumus.

„Vadovaujamės filosofija, kad svetingumo versle svarbu suprasti svečius ir patenkinti jų lūkesčius, o pirmas žingsnis į tai yra rūpestis įmonės darbuotojais. Su kiekvienu jų daug dirbame asmeniškai. Jie vertina, kad Lietuvoje gali įsisavinti pasaulinio lygio klientų aptarnavimo standartus ir viešbučių valdymo principus“, – teigia S. Rudzevičienė.

„Courtyard by Marriott Vilnius City Center” viešbučio statybos projektą įgyvendino bendrovė „Hanner“, iš viso į projektą investuota 20 mln. eurų. Viešbutis atidarytas kvartale „Business Stadium“, kuris vystomas buvusio „Žalgirio“ stadiono teritorijoje. Kvartale taip pat plėtojami verslo centrai, daugiabučiai bei viešosios erdvės su skveru ir promenada. Viešųjų erdvių projektą kūrė ir įgyvendina pasaulinio garso kraštovaizdžio architektės Martha Schwartz studija Londone. Bendros investicijos į kvartalą turėtų siekti daugiau nei 200 mln. eurų.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

2 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist