Nors Vilniuje pastaraisiais metais gerokai ūgtelėjo biurų pasiūla centrinėje miesto dalyje, nemažai bendrovių renkasi atokesniuose rajonuose, pavyzdžiui, Perkūnkiemyje, įsikūrusius biurus. Pasak įmonių atstovų, sprendimą pirmiausia diktuoja ne kaina, o patogus susisiekimas, nemokamas automobilių statymas ir galimybės pagal savo poreikius įsirengti bei plėsti biuro patalpas pastato viduje.

„Ar tai būtų B ar A klasės biuras – manau, tai nėra tiek svarbu. Svarbu yra tai, kas yra daroma su turimomis patalpomis, o tai ir turi didžiausią įtaką įmonės, kaip darbovietės, patrauklumui“, – įsitikinusi transporto stebėjimo ir kontrolės sprendimų bendrovės „Ruptela“ personalo vadovė Neringa Smailienė.

Jos teigimu, renkantis biurą pagrindinis kriterijus buvo patogi ir moderni darbo aplinka, kurią būtų galima pritaikyti pagal įmonės darbuotojų norus bei galimybė nusimatyti papildomas patalpas ateičiai. Į Perkūnkiemyje esantį verslo centrą „Business Centre Four“ prieš 3 metus persikėlusi „Ruptela“ dabar užima 4 pastato aukštus. Visas biuro patalpas įmonė įsirengė pagal svarbiausius darbuotojų poreikius: įkurti poilsio, sporto, vaikų, pramogų kambariai ir lauko terasa.

„Darbo vietas ir ne darbui skirtas patalpas planavome pagal darbuotojų poreikius – vieniems aktualu sporto ir vaikų erdvės, o kitiems patinka galimybė visą dieną praleisti kuo laisviau, jiems patinka sėdmaišiai. Mūsų darbuotojai nubalsavo už specialų žaidimų kambario įrengimą, taip pat turime terasą, kur smagu papietauti, ypač vasarą. Vietos, kuriose galima atsikvėpti darbo metu, veikia motyvuojančiai – juk darbe praleidžiame didžiąją dienos dalį“, – priduria įmonės atstovė.

Prieš persikeldama į naująjį biurą įmonėje buvo atlikta darbuotojų apklausa, kuri parodė, kad daugumai darbuotojų naujoji darbo vietos lokacija yra patogesnė – kelionė iš namų į naująjį biurą trumpesnė. N. Smailienės teigimu, vykstant į Perkūnkiemyje įsikūrusį verslo centrą darbuotojams pavyksta išvengti kamščių ir netenka susidurti su automobilių statymo problemomis, kurios puikiai pažįstamos miesto centre dirbantiems žmonėms.

Tame pačiame komplekse, verslo centre „Business Centre One“ įsikūrė ir draudimo bendrovės „Seesam“ padalinys – klientų aptarnavimo centras. Pasak bendrovės vadovės Brigitos Blavaščiūnienės, renkantis biuro patalpas pirmiausia buvo atsižvelgiama, kad tai būtų klientams patogi vieta.

„Pasirinkome šį biurą, kuris yra ne miesto centre – tai padeda išvengti spūsčių ir parkavimo problemų. Taip pat ieškojome vietos arčiau gyvenamųjų miesto rajonų, nes tokiu atveju klientams yra patogu užsukti į mūsų centrą važiuojant iš namų ar grįžtant į juos. Mūsų nuomone, patogus privažiavimas ir nemokamas parkavimas yra klientams labai svarbūs aspektai“, – tvirtina B. Blavaščiūnienė.

„Seesam“ atstovės teigimu, įrengiant biurą buvo galvojama ne tik apie įmonės klientus, bet ir apie šiame klientų aptarnavimo centre dirbsiančius specialistus. Biuro patalpos buvo suplanuotos individualiai ir suskirstytos į dvi pagrindines erdves: kuriose tiesiogiai aptarnaujami klientai ir kuriose dirba darbuotojai, aptarnaujantys klientus telefonu ar el. paštu.

„Nors biure dirba mažiau nei 20 darbuotojų, turime atskiras susitikimų, poilsio erdves, dušus. Biuro išplanavimas leido įrengti individualias erdvių vėdinimo bei šildymo sistemas, moderniai ir patogiai įrengti darbo vietas, atsižvelgiant į paskutines pažangiausias tendencijas. Jos padėjo sukurti tokią darbo aplinką, kurioje darbas tampa ne tik produktyvus, bet ir malonus“, – sako B. Blavaščiūnienė.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist