Vilniuje esančiame „Ozo“ biurų parke „Technopolio“ pavadinimo nebeliks – ant jame esančių biurų pastatų įsižiebs „Simbiocity“ iškaba. Iš suomių įmonės biurų kvartalą maždaug prieš metus įsigijusi Lietuvos bendrovė baigė ir prekės ženklo keitimo procedūrą.
„Lords LB Asset Management“ valdoma investicinė bendrovė „Baltic Opportunity“ ir suomių valdoma bendrovė „Technopolis Lietuva“ maždaug prieš metus baigė „Technopolis Ozas“ verslo parko sostinėje pirkimo – pardavimo procedūras.
Tačiau prireikė laiko, kol buvo baigtos ir kitos su sandoriu susijusios procedūros, – suomiams priklausantis prekės ženklas „Technopolis“ šiuo metu keičiamas į „Simbiocity“ prekės ženklą.
Pasak „Lords LB Asset Management“ fondų valdytojo ir verslo parko „Simbiocity“ vadovo Roko Adlio, daugiau nei 10 metų Vilniuje veikiantis verslo parkas yra užsitarnavęs gerą vardą.
Jame yra sėkmingai išplėtotas ir įtvirtintas klientams patrauklus biurų nuomos ir su ja susijusių paslaugų paketas. Tai ir konsultacijos klientams, kurių reikia norint tinkamai įvertinti jų verslą atitinkančio biuro poreikį, ir pilnas biurų įrengimas, baldų nuoma bei rūpestis įmonių – klienčių darbuotojų gerove jiems jau įsikūrus.
Taip pat yra teikiamos patalpų valymo ir kitos paslaugos, tiekiamas maistas biuruose juose dirbantiems žmonėms.
„Klientams siūlome pagal jų poreikius lengvai pritaikomas patalpas „Simbiocity“ biurų kvartale Vilniuje. Sprendimų įvairovė yra plati. Tai gali būti ir darbo vietos bendradarbystės erdvėje, ir įvairaus dydžio biurų patalpos – ir mažos, ir tokios, kurios tinka didelių įmonių būstinėms.
„Simbiocity“ teikia ir projektavimo paslaugas, tad bet kokio dydžio patalpas galime pritaikyti pagal klientų pageidavimus: suplanuoti jas, pasirūpinti pilnu dizainu, baldais, augalais, įrengti biurą ir net įkurdinti įmones, nes teikiame ir perkraustymo paslaugas“, – sakė R. Adlis.
Verslo parkas „Simbiocity“ yra ypač patraukli vieta konferencijų bei seminarų organizatoriams. Jame kartu su patalpų nuoma yra teikiamos konferencijų dalyvių maitinimo, techninės renginių priežiūros, administravimo paslaugos. Visa tai užtikrina aukštą renginių organizavimo lygį ir sklandžią jų eigą.
Įsigydamas verslo kvartalą iš suomių bendrovės „Baltic Opportunity” fondas siekė ir svarbaus tikslo – sklandžiai perimti gerąją patirtį ir išsaugoti parko veiklos modelį, atsiliepiant ir puoselėjant parko bendruomenės vertybes. Kartu buvo norima padidinti paslaugų teikimo efektyvumą ir pagerinti jų kokybę.
„Norime kurti darbo, poilsio ir socialinį gyvenimą jungiančių erdvių simbiozę. Tikime, kad tai mums pavyks padaryti, nes subūrėme savo srities ekspertų komandą, kuri yra užsidegusi vesti „Simbiocity“ parką ir jo bendruomėnę į sėkmę“,– sakė R. Adlis.