Dvigubai išaugusi „TransferGo“ komanda turi naują biurą sostinėje

Praėjusiais metais rekordinio augimo pasiekusi „TransferGo“ komanda po penkerių metų veiklos persikėlė į naują biurą Vilniuje. Lietuvoje didžiausią komandą subūręs tarptautinių finansinių perlaidų startuolis „TransferGo“ naujose patalpose dar didesnį dėmesį skirs vidinių procesų greičiui ir kokybei.

Intensyvią plėtrą įgyvendinusi įmonė „TransferGo“ darbuotojų skaičius praėjusiais metais augo dvigubai ir subūrė beveik 100 specialistų komandą. Penkiuose žemynuose veikiančias paslaugas įmonė teikia iš keturių Europos biurų Londone, Berlyne, Varšuvoje ir Vilniuje. Technologijas tobulinančios ir finansinių perlaidų greičio siekiančios komandos branduolys suburtas Vilniuje – čia įsikūrusi didžioji dalis inžinierių, programuotojų, operacijų ir klientų aptarnavimo specialistų.

„Nuo pat įsikūrimo pradžios siekėme, kurti bei plėsti patogias ir greitas finansines paslaugas žmonėms, nepriklausomai, kur jie dirba ar gyvena. Nuolat tobuliname esamus procesus, tad šiais metais planuojame augti dar tiek pat. Nenustebčiau, jei per kelerius metus „išaugsime“ ir šį 1000 kv. m. biurą“, – teigia Aurelija Petrauskytė-Latakė, „TransferGo“ prekinio ženklo vadovė.

TransferGo

Rekordinį vartotojų skaičių „TransferGo“ pasiekė praėjusių metų pabaigoje. Šiuo metu visame pasaulyje startuolio tarptautinėmis bankinėmis perlaidomis naudojasi daugiau nei pusė milijono vartotojų, kurie perlaidas atlieka 47 šalyse.

Šių rezultatų „TransferGo“ pasiekė pasitelkusi profesionalų iš 10 skirtingų valstybių komandą, kurių dalis nuolat keliauja tarp biurų – dauguma įmonės darbuotojų nebeįsivaizduoja savęs priklausomų vienos darbo vietos, tad kompanijai rūpi suteikti kuo daugiau patogumo tiek viename ofise dirbantiems, tiek reguliariai keliaujantiems darbuotojams. .

Pasak A. Petrauskytės-Latakės, kiekviename mieste esantis „TransferGo“ biuras turi skirtingą atmosferą: Londone ją kuria pro 42 aukšto langus matomi dangoraižiai ir milžiniškų institucijų logotipai pro langus, Vilniuje – tikri žmonės ir senamiestis. Šie skirtumai leidžia jausti skirtingų įvykių pulsą, žmonių ir rinkos poreikius

„Naujame biure didžiausią dėmesį skyrėme tam, jog kiekvienas komandos narys rastų vietą, kurioje jaučiasi geriausiai, ir turėtų galimybes dalintis savo idėjomis su kolegomis. Erdvė naujoms mintims, bendram idėjų generavimui ir dalijimuisi yra svarbiausi kriterijai, kuriais vadovaudamiesi kūrėme patogią ir įkvepiančią aplinką“, – pasakoja A. Petrauskytė-Latakė.

Atitinkamai įrengtos ir patalpos – žaidimų erdvės, tylos zonos, stovimos darbo vietos, erdvi virtuvė, susikaupimui skirta biblioteka, o sambūriams ir poilsiui komanda turės terasą ant stogo. Į įsikūrimo procesą organizacija žiūri lanksčiai – jei komandos nariams pritrūks kitokių erdvės planavimo sprendimų, jais bus pasirūpinta.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Kaip vertinate naujieną, jog Užupyje kursuos autobusas be vairuotojo?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist