„Vilnius Connect” projektas, kuris iš esmės turėtų pakeisti Stoties rajoną, yra tęsiamas. Visgi ne taip aktyviai ir greitai, kaip to norėtųsi gyventojams. Šiuo metu dar nėra pradėti projektavimo darbai.
Visgi laiko dar yra – anksčiau buvo planuojama, kad projekto įgyvendinimas galėtų prasidėti 2026-aisiais metais. Kaip bus realybėje – klaustukas, nes net nėra pasirašytos sutarties su projektuotojais.
Anksčiau buvo planuojama projektavimą pradėti 2023 m. trečiąjį ketvirtį. Tada ši data buvo nukelta 2024 m. antrajam ketvirčiui. Jau 2025 m. II ketvirtis, o projektavimo sutartis nėra pasirašyta.
„Šiuo metu vyksta trišalės derybos dėl projektavimo paslaugų sutarties sąlygų. Kol sutartis nepasirašyta, derybos nėra baigtos, derybų proceso komentuoti negalime”, – pakomentavo Sandra Trinkūnaitė-Rimkienė, LTG grupės Ryšių su visuomene vadovė.
Daugiau apie patį projektą LTG grupės atstovai nieko nekomentuoja ir žada daugiau informacijos tada, kuomet bus priimti konkretūs sprendimai.
Pats projektas buvo inicijuotas 2021 m. Tada konkursas sulaukė 33 architektūrinių pasiūlymų. Geriausiu naujojo Vilniaus geležinkelio stoties komplekso „Vilnius connect“ architektūros projektu pripažintas Didžiosios Britanijos bendrovės „Zaha Hadid Architects“ projektas „Green Connect“.
Šiuo projektu planuojama atnaujinti teritoriją aplink Vilniaus geležinkelio stotį. Teritorijoje planuojama sujungti geležinkelio ir autobusų stotis, perkelti LTG grupės būstinę ir pastatyti naujus komercinius pastatus.
Pagal architektų sumanymą turėtų pasikeisti ir aikštė priešais stotį. Planuojama sukurti žaliąsias erdves pėstiesiems ir dviratininkams, o tarp stočių pastatyti naują terminalą.
Aikštė turėtų tapti įvairių transporto rūšių persėdimo centru, buvo planuojama įrengti tiesioginę jungtį su Naujininkų rajonu.
Daugiau apie projektą galima paskaityti čia.












