British Chamber of Commerce, Lietuvos ir Didžiosios Britanijos Asociacija, skatinanti prekybos, verslo vystymą, Lietuvoje jau skaičiuoja 20 metų. Ši organizacija, vienijanti daugiau nei 65 garsiausius prekinius ženklus, savo naujam biurui pasirinko „Workland“ pilnai aptarnaujamą biurų ir bendradarbystės erdvių centrą, įsikūrusį Gedimino pr. 9, Vilniuje. „Workland“ šiuo metu valdo 10 centrų Baltijos šalyse, iš kurių keturi yra Vilniuje, vienas Kaune, vienas Rygoje ir keturi Taline.

Pasak „British Chamber of Commerce in Lithuania“ vadovės Rasos Ščiukinaitės, pagrindiniai kriterijai renkantis naują darbo vietą buvo lokacija, bendradarbiavimo ir reprezentacinės galimybės būtent biuro aplinkoje. Kaip rodo dabartinės tendencijos, itin svarbiu aspektu renkantis biurą tampa ir visos papildomos su ofiso valdymu susijusios paslaugos: „Tikriausiai bet kokiam verslui būtų naudinga jungtis prie rinkos lyderio „Workland“ bendruomenės. Kadangi „Workland“ pasirūpina visomis ofiso aptarnavimo būtinybėmis, taupomas kiekvieno brangus laikas verslui plėtoti.“ – Patirtimi dalijasi R. Ščiukinaitė.

Pastarųjų metų tendencijos rodo vis didėjantį susidomėjimą ir poreikį pilnai aptarnaujamoms biuro erdvėms, kurios leidžia lanksčiai planuoti darbo vietų skaičių, taupyti tiek laiko, tiek finansinius kaštus.

„British Chamber of Commerce in Lithuania“ vadovės teigimu, ne mažiau svarbia priežastimi, kodėl organizacija pasirinko būtent „Workland“ erdvę, buvo patogi, komfortiška darbo vieta, atitinkanti keliamus aukščiausius kokybės reikalavimus ir lanksčios galimybės didinti ar mažinti darbo vietų skaičių, keičiantis verslo poreikiams.

Pasak R. Ščiukinaitės, dar viena svarbia priežastimi įsikurti „Workland“ centre asociacijai buvo ir lankstus darbo vietos pasirinkimas iš daugybės erdvių: „Suteikiamos galimybės dirbti tiek ofise, tiek bendradarbystės erdvėje, organizuoti gyvus ar nuotolinius susitikimus reprezentatyviose posėdžių salėse ar „lounge“ erdvėse.“

Bendradarbystės erdvės ir pilnai aptarnaujami biurai vis dažniau pasirenkamos ne tik dėl nuomos sąlygų lankstumo ir naujų ryšių, verslo reprezentavimo galimybių bendruomenės viduje, bet ir dėl laiko kaštų taupymo, teigia Laura Panovienė, „Workland“ pilnai aptarnaujamų biurų ir bendradarbystės erdvių vadovė Lietuvoje.

„Mūsų nariai ypatingai vertina reprezentatyvią verslo aplinką, verslo plėtros galimybes, lanksčias sąlygas. Tačiau užimtiems, veikliems vadovams, verslininkams ne mažiau svarbus laiko taupymo aspektas – būtent efektyviai planuoti laiką ir jo nešvaistyti rūpinantis biuro išlaikymu bei priežiūra, yra vienas svarbiausių šiuolaikinio dinamiško verslo poreikių.“ – Teigia L. Panovienė.

Jau keletą metų pastebima, kad bendradarbystės erdvės ir pilnai aptarnaujami biurai nebėra tik laisvai samdomų darbuotojų ar startuolių pasirinkimas. „Ne tik sulaukiame užklausų iš didelių tarptautinių kompanijų ir puikiai žinomų prekinių ženklų, bet ir džiaugiamės tokiais prie mūsų bendruomenės prisijungiančiais vardais kaip „British Chamber of Commerce in Lithuania“ ir daugybe kitų ilgaamžių, stiprių organizacijų“. – Įžvalgomis apie besikeičiančią biurų rinką ir verslo poreikius dalinasi „Workland“ vadovė Laura Panovienė.

Abi organizacijos pradeda bendradarbiavimą, kurio vienas pirmųjų projektų – 2021 metų lapkričio 29 dieną „Workland Gedimino“ vyksianti „British Chamber of Commerce in Lithuania“ organizuojama Baltijos finansinių technologijų viršūnė „Baltic Fintech Summit“. Organizacijų teigimu, pradėta partnerystė atneš dar daugiau verslo plėtros galimybių abiejų jų nariams.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

2 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist