Avulis tuoj pasiulys Lt verslo skatinimo plana: veztis migrantus, idarbint neatlygintinai pas Avuli (idant nenuobodziautu ir vystytusi kaip asmenybes), o uz ju islaikyma moketu valstybe. High five!
mokėkite normalias algas o ne pašalpas ir užteks darbuotuoju Lietuvoje. Jeigu elektrikui siulo alga 1400 neatskaičius mokesčiu tai jis eis dirbti nelegaliai o ne pas abejotina darbdavi kuris alga mokės kada užsimanis o dėl furistu tai buvo prieš korona privažiave iš Ukrainos kaip elgėsi su jais musu tautiečiai nemokėjo algu po puse metu o jei ir mokėjo tai po kelis šimtus euru per mėnesi
Manau transporto, statybų sferoje paslaugų teikėjai yra labai labai nusmaugti. Gal ir nėra nusmaugtos didžiosios transporto bendrovės, užsiimančios pagrinde kabotažu ar didieji generaliniai rangovai, tačiau firmelės po Lietuvą vežiojančios ar betonuotojų firmelės, realų darbą atliekančios, o ne genrangą ar developmentą, yra nusmaugtos stipriai ir turi kovoti, kad nemažėtų darbuotojų skaičius.
Esmė – ne kad trūksta. Žinom, kad trūksta. Esme- kodėl ? Kai Avuliai, Lubienės ir Mockai su Landsbergiais adekvačiai mokės darbo jėgai , jos tikrai netruks.
Jeigu estai pritraukia aukštos kvalifikacijos darbo jėgą iš Skandinavijos ir vakarų Europos, tai Lietuva per tokius avulius ir pan verslininkus tapo visišku uzkampiu rytų Europoje. Pasiūlymas būtų, bankrutuok žmogau ir kuo greičiau, nes tavo verslo etika yra plintuso lygio
Avulis tuoj pasiulys Lt verslo skatinimo plana: veztis migrantus, idarbint neatlygintinai pas Avuli (idant nenuobodziautu ir vystytusi kaip asmenybes), o uz ju islaikyma moketu valstybe. High five!
mokėkite normalias algas o ne pašalpas ir užteks darbuotuoju Lietuvoje. Jeigu elektrikui siulo alga 1400 neatskaičius mokesčiu tai jis eis dirbti nelegaliai o ne pas abejotina darbdavi kuris alga mokės kada užsimanis o dėl furistu tai buvo prieš korona privažiave iš Ukrainos kaip elgėsi su jais musu tautiečiai nemokėjo algu po puse metu o jei ir mokėjo tai po kelis šimtus euru per mėnesi
Manau transporto, statybų sferoje paslaugų teikėjai yra labai labai nusmaugti. Gal ir nėra nusmaugtos didžiosios transporto bendrovės, užsiimančios pagrinde kabotažu ar didieji generaliniai rangovai, tačiau firmelės po Lietuvą vežiojančios ar betonuotojų firmelės, realų darbą atliekančios, o ne genrangą ar developmentą, yra nusmaugtos stipriai ir turi kovoti, kad nemažėtų darbuotojų skaičius.
Na mes jau ne afrikos slys kad uz 5 dolcis per men dirbtumem Avuli!!!!
Keista, kai verslininkai nesupranta bene pagrindinės ekonomikos taisyklės – pasiūlos dėsnio.
Esmė – ne kad trūksta. Žinom, kad trūksta. Esme- kodėl ? Kai Avuliai, Lubienės ir Mockai su Landsbergiais adekvačiai mokės darbo jėgai , jos tikrai netruks.
O man patinka Avulis, nes jis yra labai gera mūsų verslo kultūros projekcija.
Jeigu estai pritraukia aukštos kvalifikacijos darbo jėgą iš Skandinavijos ir vakarų Europos, tai Lietuva per tokius avulius ir pan verslininkus tapo visišku uzkampiu rytų Europoje. Pasiūlymas būtų, bankrutuok žmogau ir kuo greičiau, nes tavo verslo etika yra plintuso lygio
O kodėl gi jums trūksta tų darbuitojų?…
Matomai…