Viešoji įstaiga „Vilniaus metro“ pirmadienį kviečia gyventojus, susisiekimo specialistus, valdžios atstovus atvykti prie lietaus kanalizacijos vamzdžio Vaduvos gatvėje Vilniuje. Šiuo vamzdžiu kai kurie moksleiviai dar ir šiemet keliaus į mokyklą.

„Liūdna, tačiau per praėjusius metus šioje vietoje žuvo dar vienas žmogus. Visgi tarp gyventojų, savivaldybės administracijos ir bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ prasidėjo diskusija, kokioje vietoje, kada ir už kokius pinigus galima įrengti tunelį po geležinkeliu. Į diskusiją įsijungė ir investuotojas, kuris šį tunelį pasirengęs įrengti ir eksploatuoti savo lėšomis. Keisčiausia, kad jo pasiūlymo savivaldybė rimtai net nesvarstė“, – teigiama „Vilniaus metro“ pranešime.

Vilniaus miesto savivaldybė Eltai atsakė, kad kvietimas į renginį nėra gautas.

Savivaldybė patvirtino, kad praėjusių metų pabaigoje komercinį pasiūlymą dėl Vaduvos gatvės tunelio Vilniaus savivaldybei pateikė bendrovė „Vilniaus rentinys“. Jame siūlyta įrengti tunelį po geležinkelio magistrale Vilnius-Kaunas, kuris sujungtų Aukštuosius ir Žemuosius Panerius (Palionių ir Valkininkų gatves).

Kaip teigia savivaldybė, kadangi potencialaus investuotojo kuriama infrastruktūra veiktų „Lietuvos geležinkelių“ valdomoje apsaugos zonoje, galimam investuotojui buvo pasiūlyta aptarti ir suderinti su „Lietuvos geležinkeliais“.

Atsakydama į Eltos klausimus, savivaldybė teigė, kad per metus buvo svarstomi įvairūs Zuikių perėjos Vilniuje variantai: tiek naujos požeminės perėjos, tiek viaduko per geležinkelį statyba.

Savivaldybės teigimu, norėdama užtikrinti saugų Panerių, Naujininkų ir Vilkpėdės seniūnijose gyvenančių vilniečių susisiekimą, nes seniūnijas skiria geležinkelio magistralė, kurioje intensyvus ir didelis traukinių eismas, savivaldybė šiuo metu jau rengia Zuikių perėjos investicinį projektą.

„Šiuo metu nagrinėjamos trys alternatyvos, kaip pagerinti minėtose seniūnijose gyvenančių vilniečių susisiekimą: tunelio po geležinkelio pylimu, tunelių su perdanga po geležinkelio bėgiais arba pėsčiųjų tilto virš geležinkelio statyba“, – rašoma atsakymuose.

Savivaldybės įmonei „Vilniaus planas“ parengus investicinį projektą paaiškės, kuris variantas bus įgyvendintas.

Preliminariais skaičiavimais, 100 m ilgio perėjos ar viaduko statyba gali kainuoti nuo 2 iki 4 mln. eurų. Darbus ketinama pradėti kitų metų rudenį, teigia savivaldybė. Perėjos ar viaduko statybos darbai bus finansuojami Vilniaus miesto savivaldybės ir Susisiekimo ministerijos lėšomis.

Pasak savivaldybės, taip pat šiuo metu vyksta ir Iešmininkų perėjos projektavimo darbai. Dar šiemet parengus techninį projektą, kitąmet ketinama pradėti ir statybos darbus.

Rūta Grigolytė (ELTA)

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist