Šis viadukas visiška atgyvena ir nepajėgus aptarnauti susidarančius transporto srautus.Vokietijoje senai būtų pastatyta atskira estakada arba tunelis riedančiam nuo kauno transportui operatyviai judėti Gariūnų tilto link.
Norėčiau priminti vairuotojams, kad pagal KET prisijungiantis kelias visada yra šalutinis. Važiuojant nuo Grigiškių ir norint pasukti į Lazdynus, vairuotojai demonstratyviai nenori įleisti važiuojančių pagrindiniu keliu į šalutinį. Susidaro ilgas kamštis. Gal ilgesnę ištisinę nupiešti ir dar vieną ženklą ,,duoti kelią” ar ,,STOP” pastatyti.
Šis viadukas visiška atgyvena ir nepajėgus aptarnauti susidarančius transporto srautus.Vokietijoje senai būtų pastatyta atskira estakada arba tunelis riedančiam nuo kauno transportui operatyviai judėti Gariūnų tilto link.
Vilnius prie Zuoko buvo rytu europos uzkampis, prie issivepusio Smirdasiaus tapo rusijos provincijos lygio taboru.
Čia ne vairuotojams reikia priminti,o Vilniaus savivaldybei,kad imtųsi darbų pralaidumui gerinti…
Induced demand perduoda linkejimus
Norėčiau priminti vairuotojams, kad pagal KET prisijungiantis kelias visada yra šalutinis. Važiuojant nuo Grigiškių ir norint pasukti į Lazdynus, vairuotojai demonstratyviai nenori įleisti važiuojančių pagrindiniu keliu į šalutinį. Susidaro ilgas kamštis. Gal ilgesnę ištisinę nupiešti ir dar vieną ženklą ,,duoti kelią” ar ,,STOP” pastatyti.