Vilniuje – daugiau bendrojo naudojimo stovėjimo vietų automobiliams

Komentarai 9

  1. Herkus says:

    Kas idomiausia mokami parkingai, bet jie nera priziurimi, daug kur duobeti, netvarkingi, taip pat ir ziema nera valomi nuo sniego. taigi savivaldybes teroras prie gyventojus vyksta pilnu tempu..

    • Petras says:

      Man atrodo rinkliava yra ne dėl stovėjimo vietos kokybės, o tam, kad žmonės vengtu palikti automobilį ir rinktųsi viešąjį transportą. Šiuo metu mieste yra keletas P&R (Park and Ride) aikštelių, bet jos kažkaip dar nelabai padeda. Arčiau centro esančios yra ganėtinai mažos ir pilnos, toliau esančios dar nepasiekė savo užpildymo.

      • Herkus says:

        Bet kodel mane kazkas vercia rinktis, smirdanti apgailetina viesaji transporta ? jeigu as to nenoriu…
        Jeigu butu buve mikriukai, kaip anksciau tikrai juos rinkciausi, dabar kazkoks teroras pries gyventojus, nevazinet su auto, o vazinek su musu kledarais ? paziurekit, kaip atrodo troleibusai.

      • 0-3 says:

        Yra tam tikrų vietų N. Vilnioje, kuri šiaip yra Vilniaus mieste dar, o ne rajono savivaldybėje, tai nuo ten iš taško A į tašką B Vilniuje viešasis transportas siūlo važiuoti su 2 persėdimais ir tai užtrunka minimum 1 val. 15 min. (galimi ir vėlavimai). Tai reiškia kad reikia išmušti 1 valandos bilietą, o po to dar 0,5 valandos. Tuo tarpu su šeima ne piko valandomis galima per 20-25 min. su mašina nuvažiuoti. Gaunasi ir pigiau ir patogiau.
        Visiškai suprantama gyvenant miesto centre ir dirbant mieste nereikia pirkti mikroautobuso dydžio mašinos tam kad kartą į savaitę nuvažiuoti į kitą miesto galą, ir suprantama kad jei pasirinkai gyventi Senamiestyje ar dar kur, reikia nusiteikti kad visur pasieksi pėsčiomis. Tačiau dėl to apmokestinti visus mikrorajonus ir jų prieigas, yra neadekvatus sprendimas. Pavyzdys – prie Valakampių vasara apmokestinta stovėjimo aikštelė. Kiek kartų per valandą važiuoja viešas autobusas? Kokio dydžio? Ar ten tilps šeima su vežimėliu? O kelios? Kaip ten kitaip nuvažiuoti nei su mašina? Suprantama kad dviratis yra super, bet šeimai su vaikais ir daiktais kitos (patogios) išeities nebelieka, važiuoji ir moki.

  2. 0-3 says:

    Tos mokamos parkavimo zonos plinta kaip vėžys, tik padaro žalią zoną kai šalia jau padaro geltoną, ir tada vėl visi kiša mašinas kur nemokamai, tada ten išplečia žalią zoną. Keisčiausia kad įvedus mokamą zoną, duobių nesumažėja, ir niekas nesikeičia, jokio patogumo neatsiranda, tik atvirkščiai, 1 parkomatas už 500 m. Aišku galima telefonu mokėti, bet jei darbo metu darbo reikalais trumpam sustoji, darbdavys prašo mokėjimo fakto – mokėjimo kvito, o ne telefono sms žinutės iš asmeninio telefono. Nebūtų taip pikta sumokėti, jei matytum teigiamus pokyčius, nes dabar duobėtoje aikštelėje iš naujovių – tik blizgantys mokamos zonos ženklai.

    • XooX says:

      Kaip tai patogumo neatsiranda? O tai gatvių siaurinimas, nematomų žiedinių sankryžų įrengimas, neaiškios paskirties lauko baldų, medžių vidury gatvės statymas bei sodinimas? Tik apsidairykit kiek patogumų. Ir viskas iš tos pačios rinkliavos už stovėjimą..

    • Petras says:

      Tikėčiausi, kad m.Parking programėlė galėtų sugeruoti PDF kvitą ar kažką. Bet ta programėlė kiek pamenu neveikai su WiFi, su VPN, ir apskritai yra tragiškai įvertinta (1.8 / 5.0).

  3. Kristijonas says:

    2 valandų nemokamas stovėjimas prie institucijų? O VT bilietus irgi kompensuos jei važiuosiu darniu būdu į instituciją ar čia vėl eilinė nereikalinga lengvata automobiliams?

    • Ali says:

      Viesasis transportas finansuojmas is vairuotoju kisenes. Automobilis gaminamas is kirtingu elementu, dirba daug gamyklu kur mokamos dideles algos. Toliau transportavimas juros i zemes budu, irgi tukstanciai zmoniu idarbinti. Autoservisai, plovyklos, aksesuarai, skysciai, kuro akciza + PVM nuo kiekvieno litro, padangos ir t.t. Cia milijardines pajamos is vairuotoju gaunamos kasmet. Dabar imam trulika. Jam 30+ metu, jis buvo pagamintas net ne EU, jis nesukure jokio pridetines vertes, vilniuj apie 200 trulu, vadinasi yar tiek pat vairuotoju kurie is savo algu sumoka po 300 EUR mokesciu. Toliau viskas subsidijuoja EU arba savivaldybe jeigu nera pelno. Jeigu visi perses i trulus tai biudzetas neteks trecdalio pinigu.


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist