Pirma reikia sviesoforus padaryti išmanesniais. Turbūt ne vienam teko stoveti prie raudonos ir stebėti, kaip žalia dega tom kryptim, kur mašinų nėra visai. Ir tik užtenka jom priartėti, jom uzsidega raudonas, kitom žalias. Turbūt jau seniai yra sprendimai, pasedantys suprasti šviesoforui, kur yra laukiantys, kur tuščia. Kita pasaka – tai posūkis, kai kartu su žalia mašinai dega žalia pestiesiems. Ir kartu baigia degti. Vilniuje zinau ne vieną sankryžą, kur dėl to baisingi kamščiai (viena jų prie zeimo). Užtektų pailginti šviesoforą mašinoms trims minutėms. Rašiau ne karta. Bet ne. Juk tai darbas, kurio niekaip neina perprasti klerkams.
bet kai kur tie iintami ženklai prasilenkia su logika, ypač ties “geležiniu vilku”. važiuoji per ten bene pirmą kart, dega “raudona”. pamatai iš toli ženklą, rodantį kad tiesiai, į žalgirio gatvę, gali važiuot iš abiejų juostų, ramiai atsistoji antron juoston. staiga, užsidegus “žaliai”, ženklas pasikeičia, ir važiavimui tiesiai lieka tik 1 juosta… kyla natūralus klausimas – kox, neatsiprašant, idiotas projektavo tokį ženklo algoritmą ir jo pastatymo vietą???
Pirma reikia sviesoforus padaryti išmanesniais. Turbūt ne vienam teko stoveti prie raudonos ir stebėti, kaip žalia dega tom kryptim, kur mašinų nėra visai. Ir tik užtenka jom priartėti, jom uzsidega raudonas, kitom žalias. Turbūt jau seniai yra sprendimai, pasedantys suprasti šviesoforui, kur yra laukiantys, kur tuščia. Kita pasaka – tai posūkis, kai kartu su žalia mašinai dega žalia pestiesiems. Ir kartu baigia degti. Vilniuje zinau ne vieną sankryžą, kur dėl to baisingi kamščiai (viena jų prie zeimo). Užtektų pailginti šviesoforą mašinoms trims minutėms. Rašiau ne karta. Bet ne. Juk tai darbas, kurio niekaip neina perprasti klerkams.
Paprastai 3 minutes trunka visas ciklas
bet kai kur tie iintami ženklai prasilenkia su logika, ypač ties “geležiniu vilku”. važiuoji per ten bene pirmą kart, dega “raudona”. pamatai iš toli ženklą, rodantį kad tiesiai, į žalgirio gatvę, gali važiuot iš abiejų juostų, ramiai atsistoji antron juoston. staiga, užsidegus “žaliai”, ženklas pasikeičia, ir važiavimui tiesiai lieka tik 1 juosta… kyla natūralus klausimas – kox, neatsiprašant, idiotas projektavo tokį ženklo algoritmą ir jo pastatymo vietą???
Kada bus praplatinta viena juosta iš Geležinio vilko g. į Žalgirio g., tada ir nereikes jokių kintamųjų ženklų. Klaunai jus…