• Reklama
  • Kontaktai
  • Pranešk naujieną
Pranešimas
MadeinVilnius.lt
  • Naujienos
    • Miestas
    • Mikrorajonai
    • Rajonas
      • Trakai
      • Lentvaris
      • Medininkai
      • Širvintos
    • Lietuvos naujienos
    • Užsienio naujienos
    • Vilniečiai
    • Švietimas
    • Sportas
    • Turizmas
  • Verslas
    • Vilniaus rinka
    • Statybos Vilniuje
    • Nekilnojamas turtas
    • Technologijos
    • Užsienio investicijos
    • Startuoliai
  • Pramogos
    • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Koncertai
    • Festivaliai
    • Teatras
    • Parodos
    • Kinas
  • Transportas
    • Viešasis transportas
    • Vilniaus gatvės
    • Oro uostas
    • Traukiniai
  • Sportas
    • Krepšinis
    • Futbolas
    • Plaukimas
    • Lengvoji atletika
    • Tenisas
    • Auto sportas
    • Rankinis
    • Ledo ritulys
  • Statybos
  • Renginiai
  • ○︎○︎○︎
    • Istorija
      • Senasis Vilnius
      • Vilniaus miesto studija
      • Neatrastas Vilnius
    • Maistas
      • Sostinės geriausieji
      • Nauja vietelė
      • Vilniečiai rekomenduoja
      • Maistas ant ratų
    • Eurovizija
    • Orai Vilniuje
    • Horoskopai
    • Stilius
    • Savaitės klausimas
    • Vilniečio balsas
    • Temų sąrašas
Suasmeninta
Šrifto dydžio keitimasAa
MadeinVilnius.ltMadeinVilnius.lt
  • Naujienos
  • Verslas
  • Pramogos
  • Transportas
  • Maistas
  • Statybos Vilniuje
  • Sportas
  • Istorija
  • Vilniaus istorija
  • Savaitės klausimas
Paieška
  • Naujienos
    • Miestas
    • Mikrorajonai
    • Rajonas
    • Lietuvos naujienos
    • Užsienio naujienos
    • Vilniečiai
    • Švietimas
    • Sportas
    • Turizmas
  • Verslas
    • Vilniaus rinka
    • Statybos Vilniuje
    • Nekilnojamas turtas
    • Technologijos
    • Užsienio investicijos
    • Startuoliai
  • Pramogos
    • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Koncertai
    • Festivaliai
    • Teatras
    • Parodos
    • Kinas
  • Transportas
    • Viešasis transportas
    • Vilniaus gatvės
    • Oro uostas
    • Traukiniai
  • Sportas
    • Krepšinis
    • Futbolas
    • Plaukimas
    • Lengvoji atletika
    • Tenisas
    • Auto sportas
    • Rankinis
    • Ledo ritulys
  • Statybos
  • Renginiai
  • ○︎○︎○︎
    • Istorija
    • Maistas
    • Eurovizija
    • Orai Vilniuje
    • Horoskopai
    • Stilius
    • Savaitės klausimas
    • Vilniečio balsas
    • Temų sąrašas

Atraskite mus

  • Reklama
  • Kontaktai
  • Pranešk naujieną
  • Naujienos
  • Verslas
  • Pramogos
  • Vilniaus istorija
  • Maistas
  • Stilius

Populiariausi straipsniai

Naršykite šios dienos populiariausias naujienas!

Vilniaus rajone bus panaikinta per 20 kaimų: ką turėtų žinoti gyventojai?

10 9
Horoskopas

Keturi patys paleistuviškiausi Zodiako ženklai: jie trokšta aistros, žaidimo ir rizikos

1 2
Horoskopas

Trims Zodiako ženklams ateina pačios geriausios dienos

4 1

Lik prisijungęs

Raskite mus socialiniuose tinkluose
130kSekėjaiPatinka
1.7kSekėjaiSekti
7.1kSekėjaiSekti
Turite paskyrą? Prisijungti
  • Apie mus
  • Reklama
  • Kontaktai
  • Privatumo politika
© 2012-2023. UAB „Naujosios medijos grupė”. Visos teisės saugomos.
Vilniaus gatvės

Vilniečiai judrioje gatvėje patys nupiešė pėsčiųjų perėją

Delfi
2024 m. rugsėjo 26 d. 09:00
4 2
4 min. skaitymo
Nuotr.: Delfi.lt
Dalintis

Judrios sostinėje esančios M. Lietuvio gatvės gyventojai jau kurį laiką savivaldybės reikalavo, jog joje būtų įrengta pėsčiųjų perėja – esą būtent toje vietoje neretai kelią kerta tiek moksleiviai, tiek suaugusieji. Kadangi veiksmų sulaukta nebuvo jokių, Bajorų gyventojai neapsikentė ir perėją nusipiešė patys. Tiesa, savivaldybė užtikrina – ji bus nedelsiant pašalinta.

Apie situaciją M. Lietuvio gatvėje „Delfi“ pranešė skaitytojas Tomas. Jis pasakoja, kad gyventojai ne kartą kreipėsi į savivaldybę dėl pėsčiųjų perėjos įrengimo, tačiau visą laiką sulaukdavo formalaus atsakymo, esą perėja neįrengta, nes abipus gatvės turi būti pėsčiųjų eismo infrastruktūros tęsiniai: šaligatviai, pėsčiųjų takai ar pėsčiųjų ir dviračių takai, taip pat vieta turi būti apšviesta bendruoju gatvės ar kryptiniu pėsčiųjų perėjos apšvietimu.

„Eismo intensyvumas M. Lietuvio gatve primena mini Geležinio Vilko gatvę. Tai yra vakarinio aplinkelio jungtis su Geležinio Vilko gatve – Molėtų plentu. O artimiausios perėjos yra už kilometro ir daugiau. Tad rytais ir popiet moksleiviai, dėl kurių, tikriausiai, didžiausias rūpestis, taip pat ir suaugusieji, turi kirsti nepaženklintose, o pagal taisykles tikriausiai ir neleistinose vietose. Visi kiti ženklai man, kaip vairuotojui, atrodo sudėlioti tvarkingai ir net greičio mažinimo kalneliai sužymėti tiek ženklais, tiek kelio ženklinimu, tad kodėl iki šiol nėra perėjas žyminčių ženklų, loginio paaiškinimo nerandu“, – dėsto Tomas.

Pasak jo, gyventojams pikta, kad savivaldybė, besirūpindama siauros gyventojų grupės interesais, šalia esančiame prabangesniame kvartale B. Krivicko g. išasfaltavo kelią per miškelį į Fabijoniškes, suorganizavo pilnaverčius šaligatvius, apšvietimą ir greitį mažinančius kalnelius.

„Suorganizavo vienpusį eismą, kas apsunkina Bajorų gyventojų susisiekimą su Fabijoniškėse esančiais darželiais, mokyklomis ir kitomis įstaigomis. Paženklino gatvę gyvenamosios teritorijos ženklu, kas reiškia 20 km/h greitį. Negana to, dar pastatė ir greičio fiksavimo įrenginius. Stacionarių greičio matavimo priemonių gyvenamojoje zonoje tikriausiai dar nesu matęs. Kas realiai atrodo stipriai perdėtas rūpestis vienos gatvelės gyventojų interesais, kai šalia visas rajonas kenčia dėl elementarių eismo saugumo didinimo priemonių, tokių kaip perėjų, nebuvimo“, – pasakoja vilnietis.

Jis teigia, kad greičio fiksavimo priemonės M. Lietuvio gatvėje būtų kur kas naudingesnės, nes nors čia greitis ribojamas iki 30 km/h, ženklų nurodymų esą retas laikosi, o kai kurie šia gatve pralekia 50–60 km/h, o kartais – net 90 km/h.

„Šiame kontekste kvailai keistos lentelės–ženklai „ir čia tvarko“ „o naktį negalima?“ Blemba ar tikrai keistas jumoro jausmas, išbarstytas ant raudonų lentelių po visą Vilnių, svarbiau už perėjos ženklus ten, kur jie būtini?“ – teiraujasi Tomas.

Savivaldybė: sankryža bus modernizuota

„Delfi“ atsiųstame Vilniaus savivaldybės atstovo Gabrieliaus Grubinsko komentare pabrėžiama, kad Mykolo Lietuvio gatvėje šiuo metu yra įrengi šeši greičio mažinimo kalneliai, jie įrengti ties gatvės vingiais ir sankryžomis su kitomis gatvėmis. Tuo metu pėsčiųjų perėja atsirasti gali kitais metais.

„M. Lietuvio ir Vandenio gatvių sankryža yra įtraukta į kitąmet planuojamų modernizuoti ir pertvarkyti pėsčiųjų perėjų sąrašą. Užtikrinant maksimalų dviratininkų ir pėsčiųjų saugumą, bus įrengtas kryptinis gatvės apšvietimas, taikomos kitos inžinerinės priemonės. Vėliau planuojama rengti statybos projektą, pagal kurį būtų įrengti pėsčiųjų ir dviračių takai abipus M. Lietuvio gatvės, šviesoforais valdomos sankryžos ir perėjos“, – teigia G. Grubinskas.

Anot jo, gyventojų iniciatyva ties Mykolo Lietuvio ir Vandenio gatvių sankryža nudažytos linijos ant asfalto dangos neatitinka Kelių eismo taisyklių reikalavimų, nėra šviesą atspindinčios tamsiuoju paros metu, taip pat nėra perėjas žyminčių kelio ženklų, todėl tokia perėja nėra saugi.

„Tokia savadarbė pėsčiųjų perėja nėra matoma vairuotojams, o ją imituojančios linijos klaidina pėsčiuosius ir dviratininkus. Tai gali lemti pėsčiųjų ir dviratininkų neatsargumą, kuris gali baigtis nelaime. Dėl to linijos bus nedelsiant pašalintos“, – aiškinama komentare.

Autorė: Kristina Kybartaitė-Damulė, DELFI.LT

Delfi
ŽYMOS:DelfiNaujienaPerėjos
Dalintis
Kaip vertinate šį straipsnį?
Labai patiko30
Nustebino2
Gerai2
Nuobodu1
Nesąmonė5

Rekomenduojami Video

- Reklama -

Ar manote, kad pastaruoju metu kilę gaisrai yra sabotažo aktai?

Jums taip pat gali patikti

Viešasis transportas

Neries krantinėse pradedami prieplaukų įrengimo darbai

Komentarų: 0
3 6
Vilniaus rinka

Lietuvoje bus kuriama dirbtinio intelekto gamykla

Komentarų: 1
4 1
Miestas

Vilnius imsis Salomėjos Nėries paminklo iškėlimo

Komentarų: 0
2 3
MadeinVilnius.lt
Apie Vilnių ir Vilniaus kraštą su nauju požiūriu – pozityviai, optimistiškai ir su šviežio oro gūsiu.
  • Apie mus
  • Reklama
  • Kontaktai
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos © 2012-2025  UAB „Naujosios medijos grupė”. Kopijuoti, dauginti bei platinti galima tik gavus raštišką UAB „Naujosios medijos grupė” sutikimą.

wpDiscuz
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Pamiršote slaptažodį?