Vilniaus eismas: TOP 10 labiausiai užsikimšusių sankryžų

Komentarai 5

  1. Vytautas says:

    Reikia sumažinti automobilių kiekį. Nežinau kaip, bet reikia. Kito kelio nėra.

  2. Jonas says:

    Tai kad viskas yra daroma atvirksciai,jog padidetu grustis.Ziema buvo panaikinta rodykle sukti i desine is Ozo i Kalvariju g.,kuri iki siol neatstatyta,ten dirbtinai formuojasi kamstis,kurio anksciau nebudavo,kai dega raudona pestiesiems,dega ir auto,o kai dega zalia,tai reikia pralesti pesciusius.Reiktu praplatinti G.Vilko gatve bent viena juosta sukant i Zalgirio g. prie Tojotos centro,vienoje puseje padare rekonstrukcija,o kitoje pamirso ar proto pritruko.Vaziuojant i Trakus penktadieniais ypac Galves g. didziuliai kamsciai,pridare visokiu salu,susiaurino gatve,o uztektu tik perdazyti linijas,padaryti keturias juostas,vietoje triju,kaip kasdaise buvo ir t.t.Nemastoma visiskai Mokslininku ir Gel.vilko sankryzoje ir jokiu pakeitimu nera,neisivaisduoju kas bus kai prades statyti siaurini aplinkeli ir t.t.

  3. Arvydas Norkūnas says:

    Gera informacija, dėkui. Paprastai galvojama kaip spręsti pagrindines problemas.
    a) Ozo-Kareivių-Kalvarijų srautai reikalauja tunelio po kalvarijų gatve ir galbūt žiedo, griautinas visuomenės poreikiams triaukštis pastatas sankryžoje.
    b) Lukiškių -Gynėjų kamščio problemai buvo numatytas efektyvus, tačiau užblokuotas Kernavės tiltas, jį galima keisti tuneliu.
    c) Olandų g. problema beveik neišsprendžiama arba pareikalautų ypač didelių pinigų. Kažkiek galėtų pagelbėti numarintas Šilo gatvės projektas.
    Visa tai pinigai. Dabartinėje savivaldybėje dominuoja naivūs Vakarų Europos miestų gyvenimo kopijuotojai arba veidmainiai, leidžiantys muilo burbulus apie dviračius ir miestus be automobilių, siekdami pinigus nukreipti saviems, toli gražu ne daugumos miestelėnų poreikių sprendimo tikslams. Pinigų skirti gatvėms jie neketina.Straipsnyje parodoma, jog kone 40% automobilių srautų sostinėje sudaro priemiesčių transportas. Vilniaus plotas ir tankumas ne Vakarų Europos didmiesčių tipo, o miestelėnų skaičius kur kas mažesnis. Taigi reikia nuolatinių lėšų gatvių ir transporto mazgų statybai, ir nesirūpinti vien centre gyvenančiųjų reikalais. Pinigų suma prilygtų maždaug skiriamų 40 mln. € šiems reikalams kasmet. Apklausoje, žinoma jei ji bus sudaryta nešališkai, nesunku gauti teigiamą gyventojų pritarimą panašioms sumoms. Dabar dėl ekonomikos marinimo kovojant prieš Covid 19 pakankamai pinigų, matyt, nebus. Be to jau yra išpirkta žemė Šiaurinės gatvės pirmosios atkarpos statybai. Išleisti pinigai reikalauja projekto vykdymo! Galbūt po to galima bus vykdyti Ozo – Kareivių tunelio statybą? Žinoma po didžiausių vargų, metų metus nevykdant rinkiminių pažadų, dabar statomas Liepkalnio projektas natūraliai iškels klausimą apie visišką Minsko – Kauno trasos išbaigtumą sprendžiant Gariūnų tunelio statybą.

    • TomasS says:

      Žiūrėk, išspręsiu viską paprasčiau:
      a) Ozo – Kareivių kryptis tampa prioritetinė, Kalvarijų gatvėje tranzitu leidžiama judėti tik viešajam transportui, automobilių tranzitas kraustosi į Geležinį Vilką, kur jam ir vieta.
      b) Taip pat – visas tranzitas per centrą kraustosi į Geležinį Vilką, pro Lukiškių aikštę juda tik vietinis transportas ir viešasis transportas
      c) Naikinamas žiedas, pagrindinė kryptis Olandų g. -> Žirmūnai. Kosciuškos gatvėje tik viešasis transportas, Antakalnio gatvėje naikinamas tranzitas ir nukreipiamas per Žirmūnų gatvę.

      Šitaip daugybė gatvių atlaisvinama nuo kamščių, kur greičiau galės judėti viešasis transportas, kuris dėl to taps patrauklesnis visiems ir žmonės persės į jį iš automobilių, beliks pasirūpinti park n ride aikštelėmis 😉

    • Antakalnis says:

      Dėl Šilo g. labai prastos mintys, nuo Antakalnio ten visur 1 juosta, ir taip vietiniai keikiasi.
      Galėčiau, uždaryčiau – padarė iš sodų gyvenamuosius mikrorajonus, tada sprendžia – graudu.

      Nereikia iš paprastų rajonų gatvių daryti nesamonių.
      Magistralines tvarkyti, jų tėra iki 10 visame mieste.

      Kas trukdo estakada padaryti Olandų – Žirmūnų?
      Taip pat Konstitucijos – link Pilaitės?
      Taip pat Kalvarijų – Kareivių?


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist